Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W als bijna gs rijder meld ik me hier ook!

Heel misschien donderdag mn 800gs ophalen, anders zeer binnenkort :P
Heerlijke fiets, hoop er veel plezier van te hebben!
 
Hoi Vera, wat leuk, nog een vrouw op een 800GS!!!! :W
Vertel eens wat meer, is dit je eerste motor, waarom voor de 800GS gekozen? Is het een nieuwe, gebruikte, kleur?????
Vragen vragen.......... *D
En je mag daar bovenop ook best wat meer vertellen, vinden we leuk :Y
Plezier zul je er vast en zeker van hebben!!!!!!!

En let niet teveel op het geneuzel van de afgelopen postings, bij tijd en wijle hebben we het ook best over onze geliefde GSsen :]

Groetjes Joke
 
Laatst bewerkt:
Welkom Vera en let niet op alle aantijgingen :W

Kan het zijn dat jouw ega op een 1150 rijdt en ook een keer is mee geweest met een GS ritje?
De 800 is de beste motor ooit, dus een goede keuze. Wat de rest ook brabbelt over boxers en "echte" BMW's, allemaal onzin. ;)
Wat is overigens het voorbehoud dat je de 800 "misschien" donderdag gaat ophalen?
 
Hahaha had m al verwacht!

Nee, mm uhm... 4e inmiddels! 2x cbr600f, fz6s en nu de 800 (geel zwarte uit 2009)
Waarom deze, tja waarom niet! Wil m al heul lang, gewoon een gaaf ding die waarmee je goed door kan karren en ook offroad mee kan. Sinds de proef offroad dinges (800 adventure) op de bmw dag afgelopen jaar de smaak te pakken gekregen, was zo leuk!

Over mijzelf, vera 24 jaar, Brabant, onderwijscoördinator op een onwijs tof fort en verder veel bezig met de paardjes :)

Detox, klopt helemaal! Nja sinds gisteren niet meer. Je kent m op t forum als micb
Gisteren de 1150 verkocht, donderdag halen we de super tenere op. Tja, ik van yamaha naar bmw, hij andersom.

En dan hopelijk dus ook de gs donderdag halen. Heb t wel aan de dealer gevraagd, ging hard zn best doen, maar tot nu toe nog geen belletje gehad. Ga morgen zelf maar even bellen. Zou leuk zijn 2 nieuwe fietsen op een dag, maar nog even ovb dus :P
 
Deze kende ik nog niet. Neusje wel mooi gekopieerd van het origineel. :)

full
 
Hahaha had m al verwacht!

Nee, mm uhm... 4e inmiddels! 2x cbr600f, fz6s en nu de 800 (geel zwarte uit 2009)
Waarom deze, tja waarom niet! Wil m al heul lang, gewoon een gaaf ding die waarmee je goed door kan karren en ook offroad mee kan. Sinds de proef offroad dinges (800 adventure) op de bmw dag afgelopen jaar de smaak te pakken gekregen, was zo leuk!

Over mijzelf, vera 24 jaar, Brabant, onderwijscoördinator op een onwijs tof fort en verder veel bezig met de paardjes :)

Detox, klopt helemaal! Nja sinds gisteren niet meer. Je kent m op t forum als micb
Gisteren de 1150 verkocht, donderdag halen we de super tenere op. Tja, ik van yamaha naar bmw, hij andersom.

En dan hopelijk dus ook de gs donderdag halen. Heb t wel aan de dealer gevraagd, ging hard zn best doen, maar tot nu toe nog geen belletje gehad. Ga morgen zelf maar even bellen. Zou leuk zijn 2 nieuwe fietsen op een dag, maar nog even ovb dus :P

Hoi Vera, welkom en gefeliciteerd met je 800 ;)

micb, zie je wel.... Ik zat te snuffelen en toen zag ik hem op een foto en dat kwam me al zo bekend voor. Gezien bij (een) rit(ten) dus :Y
 
Hahaha noouuu hij vind de 800 ook wel errug leuk, tis dattie geen cardan heeft :P

Hij is hoger, maar zadel is lager.800 staat wat hoger op zn poten.
Wel ff wennen met rijden, gas dicht en je staat bijna stil xD en die knipperlichten! Als je Japans gewend bent... Haha
Klopt t trouwens dat de knippers tijdens t rijden na een bepaalde tijd vanzelf uitgaan?
En iemand enig idee of de hvv vanzelf uit gaat? Ga dat knopje geheid vergeten terug te zetten natuurlijk!

Nu nog wat beter weer, in de sneeuw rijden is niet echt mn ding :x
 
De knippers gaan na 10 seconden vanzelf uit, tenzij je remt. Als je een 800 vanaf 2013 had gekocht, dan had je weer van die gammele Japanse knippers.
De hvv zal je echt zelf moeten uitzetten. Als hij op standje 2 staat ga je hem niet vergeten denk ik, of je moet al gewend zijn om iedere rit verkoolde handschoenen over te houden. ;)
 
Leuke brommer, succes ermee! :)
De kleurstelling komt me vaag bekend voor. O-)

Ja de knippers gaan vanzelf uit maar meestal te snel. De dealer kan de afstand waarna dat gebeurt voor je aanpassen/verlengen. (is aan te raden).

De HVV wordt alleen automatisch uitgeschakeld als je systeem te weinig stroom heeft. Dan ben je eigenlijk al wat te ver. Maar je hebt het stuur vast en dan voel je echt wel dat ie aan staat. ;)
 
Mooi die zwart-gele 800 Vera! :9
Inderdaad gaan de knipperlichtjes vanzelf uit, maar de HVV niet. Daar moet je inderdaad aan denken want het is niet goed voor de accu om te starten terwijl je HVV op standje 2 staat.

Wij hopen hier inderdaad allemaal op mooi weer!!! Hoe langer de dagen worden hoe meer ik hunker naar zon en warmte :9~
Motorrijden is deze periode niet aan de orde, niet omdat ik het te koud vind maar wel te zout vind. Ik hou mijn motor graag zoutloos ;)

Heel veel plezier gewenst met je F800GS! We hebben ergens in april de openingsrit van het seizoen, misschien vinden jij en je vriend het leuk om mee te gaan :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan