Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes! Hoe is t geluid tot nu toe?
Vind t geluid origineel wel leuk, alleen de pijp zelf is niet zo idd :P

En wat anders, welk type kofferrek en valbeugels heb jij? :)

Het geluid met het plaatje in de linkpijp en DBkiller klinkt net iets voller dan origineel.

Alleen op de bok geprobeerd:
Zonder plaatje, of alleen zonder DB killer wordt het heel wat sportiever.
En alles eruit is het echt een herrie schopper :)
Maar nog niet rijden geprobeerd dat komt deze week nog wel.

Valbeugels komen van Heavy Duties uit Roemnië.
Mooie prijs, degelijk zwaar materiaal, en passing valt niets tegen.
Heb van hun ook al een aantal jaar terug een set voor mijn Transalp gekocht, deze heeft zijn degelijkheid al diverse keren moeten bewijzen :]

Heavy Duties | Adventure Luggage and Protection
 
:o Jup.
"Leuke" klussen met het werk gisteren. Leerzaam en een stukje praktische anatomie gehad.Dwz, iets dat je normaliter nooit zomaar zult zien omdat dat onder de huid verstopt is.

Dit merkluidsprekers dus
Vandaag van Mathilde Santing naar Mendelssohn naar Evergrey
 
:o Jup.
"Leuke" klussen met het werk gisteren. Leerzaam en een stukje praktische anatomie gehad.Dwz, iets dat je normaliter nooit zomaar zult zien omdat dat onder de huid verstopt is.

Dit merkluidsprekers dus
Vandaag van Mathilde Santing naar Mendelssohn naar Evergrey

Ai(letterlijk)!!! ging het om een motorrijder zonder echte beschermende kledij ? |(

Zien er high-end luidsprekers uit...

Ik hou nogal van deze (je bent francofiel, of je bent het niet, hé... niét voor wat auto's betreft, dus!):

Three-way floorstanding speaker Chorus 726 - Focal


TenCats krijgt een kleine zenuwtoeval , nu het weer even niét over motoren gaat... :+
 
Laatst bewerkt:
Weer een overeenkomst Slijk.
smiley-shocked025.gif
Ik heb ook speakers van Focal in de huidkamer, bij mij staat er alleen JM Lab op. De combi met een NAD versterker is naar mijn gehoor een super combi.
 
Laatst bewerkt:
mijn zoon van 11 heeft ook van die jm lab joekels op zijn kamer staan. Gelukkig zijn mijn zelfbouwers net zo goed en ligt er een tamelijk grote sub in de hoek. Ik win dus :+
 
Het geluid met het plaatje in de linkpijp en DBkiller klinkt net iets voller dan origineel.

Alleen op de bok geprobeerd:
Zonder plaatje, of alleen zonder DB killer wordt het heel wat sportiever.
En alles eruit is het echt een herrie schopper :)
Maar nog niet rijden geprobeerd dat komt deze week nog wel.

Valbeugels komen van Heavy Duties uit Roemnië.
Mooie prijs, degelijk zwaar materiaal, en passing valt niets tegen.
Heb van hun ook al een aantal jaar terug een set voor mijn Transalp gekocht, deze heeft zijn degelijkheid al diverse keren moeten bewijzen :]

Heavy Duties | Adventure Luggage and Protection

Klinkt goed!

Zit voor een kofferset hd in de gaten te houden. Zal ook is kijken voor valbeugels. Tot nu toe heb ik puig op t oog :P
 
Weer een overeenkomst Slijk. [afbeelding] Ik heb ook speakers van Focal in de huidkamer, bij mij staat er alleen JM Lab op. De combi met een NAD versterker is naar mijn gehoor een super combi.

Jep, dat moet goed klinken... Focal doet het ook steeds goed met Marantz... dus schoon lawijt met mijn K.I.Pearl (Lite, ... Ik ben maar een kleine zelfstandige)...
 
Laatst bewerkt:
Ff van luidsprekers naar koffers 🎒

Ik heb een f700gs met een alu bagage- plaatje van AltRider erop.

Nu lees ik dat je hierop middels een mountingkit alle monokey topkoffers van Givi kan bevestigen. Iemand hier toevallig ervaring mee?

Verder lees ik dat het alu AltRider plaatje compatibel zou zijn met Vario koffers van BMW... Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

En als ik er een Givi Trekker topkoffer op zou doen, kan ik daar dan later BMW Vario zijkoffers aan toevoegen?

Kunnen jullie sowieso iets zeggen over de vergelijking tussen BMW Vario en Givi Trekker?


Ik hoop hier snel uit te komen, want ik wil woon-werk doen ...
 
Ai(letterlijk)!!! ging het om een motorrijder zonder echte beschermende kledij ? |(

Zien er high-end luidsprekers uit...

Ik hou nogal van deze (je bent francofiel, of je bent het niet, hé... niét voor wat auto's betreft, dus!):

Three-way floorstanding speaker Chorus 726 - Focal


TenCats krijgt een kleine zenuwtoeval , nu het weer even niét over motoren gaat... :+


*O* *O*
We hebben nog wat gemeenschappelijk.
De tweeters in deze luidsprekers zijn van Focal (fluistert manlief in mijn oor) :)
 
Klinkt goed!

Zit voor een kofferset hd in de gaten te houden. Zal ook is kijken voor valbeugels. Tot nu toe heb ik puig op t oog :P

Van de kofferset krijg je geen spijt :)
Echt degelijk spul voor een "paar" centen.

Ik heb er al een keer een topic aan gewaagd. Ondertussen heb ik ook de topkoffer van hun passend op de GS.
 
Gisteren m'n nieuwe Leovince demper gemonteerd. :P
Dit komt het geluid en de looks zeker ten goede.
Nu nog even twijfelen of ik het plaatje in de linkpijp er wel of niet in houd. Met beide situaties komende week eens testrijden :)

[afbeelding]

Dat plaatje is volgens mij alleen maar om 'm door de keuring te krijgen. Ik had ooit Leo's op mijn SV1000S en toen viel mij op dat de plaatjes wèl werden geleverd, keurig in de pijp pasten, maar NIET op de montagetekening stonden. Ik heb ze er dan ook maar niet ingestopt.
Oh, en echte herrie maakte die pas zonder de Leo's of de origineel pijpen.....
 
Dat plaatje is volgens mij alleen maar om 'm door de keuring te krijgen. Ik had ooit Leo's op mijn SV1000S en toen viel mij op dat de plaatjes wèl werden geleverd, keurig in de pijp pasten, maar NIET op de montagetekening stonden. Ik heb ze er dan ook maar niet ingestopt.
Oh, en echte herrie maakte die pas zonder de Leo's of de origineel pijpen.....

Klopt inderdaad, staan hier ook niet op de tekening. Maar had net zoals je schrijft op internet gelezen dat de combi van dat plaatje en de DBkiller voor de E-keur zou moeten zorgen.
 
Volgens mij zit hij er naast. Xanadu heeft de Dynaudio Esotec's erin geschroefd. :$

Volgens mij ligt dat aan het bouwjaar, hier zit focal in.
In degenen die boven staan zitten idd esotecs. Dat zijn eerste generatie.
Die nieuwe zijn zeker na 1996, misschien zelfs wel het model uit 2000.
Lastig uitzoeken aangezien die luidsprekers en update kregen een dezelfde benaming hadden.
 
(Kijk eens over mijn schouder)
Mijn stereo is van Philips. Dient puur om iets van geluid te geven. De ander is een Samsung...
De enige plaats waar ik goed geluid heb (in de mate van mogelijk) is de auto. (Was dat nu een dynaudio of Harman Kardon?)
Op de brommer zit er ook wel één luide speaker onder de rechter koffer.
 
Maar vanaf heden zal ik modern doen. Streaming... Gebruik makend van een mooie korting, anders had ik het nooit gedaan.

Qua geluid zal het wel iets beter kunnen, maar het is gemakkelijk voor buiten op het terras.
 
Back to topic....

Afgelopen weekend ruim 1300 km gereden met de verleden week gemonteerde Bridgestone Battlax A40 en dat viel niet tegen. Achterwiel brak maar 1x keertje uit bij stevig accelereren boven de 100 km/h op droog wegdek maar daar zal ergens wel een vuiltje hebben gelegen want verder is dat niet meer voorgekomen. In de tussentijd alle soorten wegdek gehad van mooi schoon tot nat en hobbelig modderig. Vertrouwen op nat was er ook, want de band deed daar verder geen gekke dingen. Zelfs nog een stukje offroad gereden met modder en waterpartijen.


De Kyll, hier te zien vanaf Hotel Muller, Kyllburg, was een flink stuk ruwer dan gewend.
P1020325.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan