Ik snap weer niet die hang naar nog lomper en nog zwaarder. De gewone AT is al een hele kluif als je er het asfalt mee verlaat. Ik ben wel blij dat ze de "oude" AT niet teveel verbeterd hebben.Geef mij dan maar die Honda Africa Twin "adventure sport"
Mooie retro kleuren trouwens.
Jammer dat je ons alleen voor de verkoop weet te vinden, je hebt zoveel warmte en positieve voibes gemist, nog niet te spreken over alle diepgaande technische tips en tricks......Ik bied mn R1100GS uit 95 aan
Ja, dat ben ik nou eens helemaal met je eens. Maak een keuze, hoog of laag, niet twijfelachtig er tussenin.vind de lijn van de uitlaat bijzonder onflatteus bij de nieuwe modellen...
Jammer dat je ons alleen voor de verkoop weet te vinden, je hebt zoveel warmte en positieve voibes gemist, nog niet te spreken over alle diepgaande technische tips en tricks......
Jammer dat je ons alleen voor de verkoop weet te vinden, je hebt zoveel warmte en positieve voibes gemist, nog niet te spreken over alle diepgaande technische tips en tricks......)
...da fuck...?
Moet ik gaan vertellen hoe vaak ik heb meegelezen in alle afzonderlijke GS draadjes, wil je inlog overzichten zien, en hoe vaak ik de like button heb gemist om mensen van complimentjes te voorzien voor hun berichten/comments. En de unlike button voor jouw comment...
Echt seriously...
Ja mooi wel happen dus, wat een flapdrol.
Anyways, ik wil m ook helemaal niet wegdoen, maar de laatste reparatie duurde 3 maanden wegens geen geld, en dus ook 3 maanden niet rijden, en geen geld meer voor benzine, dus moet ik gewoon realistisch zijn.
Gelukkig is mn andere vervoer veel cheaperder ;-)
.
[afbeelding]
Pfff, wie heeft er nou weer met mijn account lopen kloten.Bof, hij verkoopt zijn GS.... de nood aan ‘warmte en positieve voibs’ zal niet gigantisch groot zijn.... of voortaan net wél...
...da fuck...?
Echt seriously...
Pfff, wie heeft er nou weer met mijn account lopen kloten.
Ik snap weer niet die hang naar nog lomper en nog zwaarder. De gewone AT is al een hele kluif als je er het asfalt mee verlaat. Ik ben wel blij dat ze de "oude" AT niet teveel verbeterd hebben.
Ieder zijn ding he... en ik sprak dan ook vooral voor mezelf en ik zou dus liever die zwaardere Africa Twin (met bijna 10 liter extra brandstof) kiezen boven de nieuwe F 850GS.Hoe zuinig 'm ook mag zijn... 15 liter tank voor een reisenduro??
Als ik al het asfalt verlaat kan dat perfect met dat extra gewicht, veel verder dan een gravelpad kom ik niet.
En dat is dus ook al meteen de reden waarom ik mijn S10 niet ga inruilen voor een Africa Twin, die ik eigenlijk veel mooier vind dan mijn motor.
Het ding is teveel gericht op het offroadwerk... ik heb die grote wielen met binnenbanden en grotere veerweg niet nodig...
De huidige 800 vind ik ook interessanter in "adventure" uitvoering, net als ik ook bij de 1200 zou kiezen voor die zwaardere adventure.
Voor wat betreft de tankinhoud, daar zullen de ingenieurs bij BMW lang en goed over hebben nagedacht. 300 KM is voor mij trouwens ver zat op een tank, want ik moet ook af en toe koffie en een peuk.
M'n vrouw deed +/- 350km met haar F700GS, die 225km waar verhulst het over heeft moeten dan wel heel sportief afgelegd worden vrees ik.