Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Zoooo, weekend.

Lag een mooi pakketje te wachten
Eindelijk af. voetsteunen 1.5cm lager en onder een hoek.

20200520_170206.jpg
20200520_170217.jpg
 
Raak je nog goed aan de versnellingspook en achterrem ?
Ik heb uiteindelijk de verlaagde voetsteunen van SW Motech weer van m'n VERSYS 1000 laten afgooien, want ik moest mijn voeten geforceerd naar buiten draaien en het contact met het schakelpookje was verre van optimaal, in welke positie ik dit ook zette...
 
Raak je nog goed aan de versnellingspook en achterrem ?
Ik heb uiteindelijk de verlaagde voetsteunen van SW Motech weer van m'n VERSYS 1000 laten afgooien, want ik moest mijn voeten geforceerd naar buiten draaien en het contact met het schakelpookje was verre van optimaal, in welke positie ik dit ook zette...

Ja, pookje weer 1 tand naar beneden. Die had ik hoger gezet i.v.m. semi enduro laarzen.

En de rem komt gelukkig wel goed uit.
 
Hier Verhulst, sla je slag!


Verhulst, Het kan nog steeds hoor. Vp is nu €7575.
 
De verkoper vond mij vorig jaar met 37 wel bietje jong zei hij toen ik de 1250GS bestelde... Gij bent nog geen 65, weet je het zeker ;-) De meeste kopen eerst klaphelm en geel hesje. Mooie vent, zag er de humor wel van in.
Misschien zie je er wel 65 uit.
 
Beste GS rijders..Ik heb vandaag een 2018 1290 SAS gekocht! Waarom? Omdat het kan...Nee, grapheid..Zoals eerder vermeldt, miste ik een beetje de fun en hooligan gehalte op de GS. Ik heb hiervoor supersports en naked bikes gereden...Ik was dan ook van plan om weer een naked te kopen of een lichtere motor om Off-Road te gaan..Totdat ik vorige week op de 1290 SAS van mijn zwager een rondje reed. Wat een vermogen, geluid, mooi TFT scherm en heerlijke sportieve motor, ondanks dat het een Adventure is....

Neemt niet weg dat mijn 1200 GS niet is tegen gevallen in algemene zin..Qua afwerking kan KTM hier nog van leren..Menig merk als ik eerlijk ben... misschien gevalletje midlife crisis...Ben ook nog maar net 40, hoewel een getal relatief is...;-)

Ik blijf meelezen hier en als het mag ook in het gasten - OP.....

Dank voor alle hulp/tips/leuke verhalen...Tip: Wees eens wat liever voor Verhulst..Die beste man heeft het hart echt op de goede plek en soms vind ik dat er nogal denigrerend tegen hem wordt gedaan, maar dat is mijn persoonlijke mening...
 
Terug
Bovenaan Onderaan