Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Vandaag was het zover,ik ging de motor ophalen.😊
Wat een kutweer om een motor op tehalen,maar goed dat hoort erbij.👍🏾
Man man wat een machine zeg,en wat een elektronica😱
En wat stuurt tie makkelijk,en wat een vermogen zeg💪🏼Bekijk bijlage 1521274

Mooi zeg, gefeliciteerd! Nice ook het biesje op z’n snavel, breekt het wit mooi 👌🏻
Lijkt ook hoog op zijn pootjes te staan, voorzien van de sportvering?
 
Wouw, mooie fiets, gefeliciteerd :)
btw. echte rijders geven niet om het weer ;) het gaat om de ervaring en plezier
 
Vandaag was het zover,ik ging de motor ophalen.😊
Wat een kutweer om een motor op tehalen,maar goed dat hoort erbij.👍🏾
Man man wat een machine zeg,en wat een elektronica😱
En wat stuurt tie makkelijk,en wat een vermogen zeg💪🏼Bekijk bijlage 1521274

Proficiat!

Heeft wel iets met die snavel en boomerang in die striping. Is dat oem bmw? Kwanto kwesta?
 
zojuist de gs lc eens goed gewassen..
Vandaag op.de Veluwe ook een paar buien.
Leek wel.een tractor..

Om te drogen, gebruik ik.een luchtcompressor...zooo handig.

En nu staat hij erbij als nieuw...

Morgen gaat ega proefrijden op de f900xr.....
 
Toch een opvallend succes, die F900XR, méér nog dan zijn grote broer, de nieuwe S1000XR...
Dat zal Herr BMW ook niet echt verwacht hebben, denk ik ...
Enneuh, Dirk, dan zit jij met én een GS én een RS... welke (if any) vliegt dan buiten ???
Wordt-vervolgd.jpg
 
zojuist de gs lc eens goed gewassen..
Vandaag op.de Veluwe ook een paar buien.
Leek wel.een tractor..

Om te drogen, gebruik ik.een luchtcompressor...zooo handig.

En nu staat hij erbij als nieuw...

Morgen gaat ega proefrijden op de f900xr.....

Vandaag ook op de Veluwe geweest met de GS, ook helaas wat buien gehad. Heerlijk om hem daarna weer schoon in de schuur te parkeren hè😎
 
Toch een opvallend succes, die F900XR, méér nog dan zijn grote broer, de nieuwe S1000XR...
Dat zal Herr BMW ook niet echt verwacht hebben, denk ik ...
Enneuh, Dirk, dan zit jij met én een GS én een RS... welke (if any) vliegt dan buiten ???

Bedoel je waar ik op rijd als Shir die proefrit doet..?
Zo ja.....geen idee..:)
 
Vandaag ook op de Veluwe geweest met de GS, ook helaas wat buien gehad. Heerlijk om hem daarna weer schoon in de schuur te parkeren hè😎

En of !!!
Ik houd de zaak graag in showroom staat...is eigenlijk een beetje een afwijking van mij....maar een knappe motor kost veel geld en ben ik er dus zuinig op
 
Vandaag een aardig stukje Maasdijk gereden. Terug even de GPS aan en gezien dat de snelheidsmeter op de motor erg afwijkt van de snelheid die de GPS aangeeft. Is dat een bekend euevel bij de 1100?
 
Vandaag een aardig stukje Maasdijk gereden. Terug even de GPS aan en gezien dat de snelheidsmeter op de motor erg afwijkt van de snelheid die de GPS aangeeft. Is dat een bekend euevel bij de 1100?
ja die oude 1100 hebben nog een mechanische kabel aangedreven teller daar zit idd een behoorlijke afwijking.
maar hoe groot is de afwijking van de teller bij jou ??
 
ja die oude 1100 hebben nog een mechanische kabel aangedreven teller daar zit idd een behoorlijke afwijking.
maar hoe groot is de afwijking van de teller bij jou ??
Best fors. 60 op de teller is 54; 80 op de teller is 73. 140 is 132 in het echt. Verder heb ik het niet gecontroleerd want er kwamen mooie bochten aan en ik heb nieuwe banden. Dus de schaamranden moeten nog even geminimaliseerd worden.....
 
Best fors. 60 op de teller is 54; 80 op de teller is 73. 140 is 132 in het echt. Verder heb ik het niet gecontroleerd want er kwamen mooie bochten aan en ik heb nieuwe banden. Dus de schaamranden moeten nog even geminimaliseerd worden.....

och dat is niet extreem ,, die elektronische wijken minder af 2 a 3 km mijn 850 uit 2002 5 a 6 km
als je wat vaker met je navi gereden heb weet je ongeveer wat je harder mag, meestal een naald dikte verder komt aardig in de buurt.
 
Vaderke vanmiddag toevallig tegengekomen op de Cars & Coffee aan het Jubelpark. Is dan nog mee met mij naar huis gereden om gezellig iets te kunnen drinken en eten zonder alle corona-toestanden.
Super mooie helm heeft hij sinds een week!

IMG_4988.jpg


IMG_4989.jpg


IMG_4990.jpg


IMG_4991.jpg
 
Het is een Nexx Xwed-2 waar ze Touratech op geplakt hebben. Fijne helm, zeker als je een Arai hoofd hebt. Ik rij nu voor het vierde seizoen met de X-wed 1.

Bekijk bijlage 1522502
ow, dat van het arai hoofd is wel goed om te weten.. Ik heb nu een arai rebel, maar zit al langer te kijken naar een 'allroad' helm voor er bij..
 
Het is een Nexx Xwed-2 waar ze Touratech op geplakt hebben. Fijne helm, zeker als je een Arai hoofd hebt. Ik rij nu voor het vierde seizoen met de X-wed 1.

Er zitten toch nog wel wat verschilpunten tussen zo'n Nexx en een Touratech dacht ik? De ene met en de andere zonder zonnevizier om maar iets te noemen?


Ik denk dat ik deze week eens ga kijken voor de Klim Krios Pro... lijkt me ook wel iets.
 
Hier ook iets bijzonders van vanmiddag:


Herman De Croo met een rode broek en een mondmasker :+

Wat was er zo bijzonder?

Die Tesla Porsche of Herman De Croo die een mondmasker draagt in openlucht?
Zo'n mondmasker waarvan zelfs de virologen 4 maanden geleden vonden dat het geen meerwaarde bood, maar nu dan toch ineens verplicht is in elke winkel? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan