Mijn off-road skills zijn zeer beperkt…. dus kon ik meer met een sterkere motor….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn off-road skills zijn zeer beperkt…. dus kon ik meer met een sterkere motor….
Dan ga je je naam toch moeten wijzigen, want bochten met dat gedrocht???Say no more!
Bekijk bijlage 1675658
Haha.. scherp MarcEnige (en makkelijk haalbare) voorwaarde : met een flinke hoofdverkoudheid aan de start verschijnen ...
Mij niet gezien.Dan ga je je naam toch moeten wijzigen, want bochten met dat gedrocht???
Vooral op de bochtige wegen naar boven mis ik toch nog power. Niet schrikbarend veel maar toch. Lange doordraaiers gaan prima, hoef ik niet meer pit. Hoge snelheid is niet zo interessant.
Je hebt nog nooit in bergachtig gebied als de Alpen gereden. Dat is echt een heel andere situatie als je die vergelijkt met Nederland. Ik snap @Woekie wel. Soms na een krappe bocht bergop heb je met de LC het gevoel dat net even meer punch nog lekkerder zou zijn. Betekent niet dat zijn huidige vermogen zwaar tekort is. Maar volgens mij is deze discussie altijd als een nieuw model op stapel staat: hele horden mensen roepen dan dat er echt geen pk of nm meer bij hoeft (want meer dan rap zat), dat er echt geen optie meer bij hoeft (want toch allemaal overbodig/gevaarlijk/te luxe-is geen auto). En als er dan een jaartje een nieuw model is blijkt dat de nieuwe gs toch weer een stukje fijner, luxer en beter rijdend is .Tjonge,, ik merk dat ik van de 850R naar de 1200GS een behoorlijke stap gemaakt heb ,, maar had ik niet het idee dat ik met een 850R echt te kort kwam, natuurlijk kon het dikker ,, maar heb je er ook wat aan ? denk als er een R900GS was geweest DOHC had ik die genomen.
Maar vind het forse koppel wel heel erg fijn, en dat ie zelfs zuiniger is dan de R 850
Heb alleen ff wat financiële tegenvallers , anders kocht ik een beter zadel en ga ik wat doen aan de uitlaat dat ik van die klep af kom en wat stillere uitlaat , en de starter. verder vind ik het comfort erg goed, de GS nodigt uit om km te vreten of het snelweg is of binnen door , boeit de GS niet.
Met die berm fiscus is het niet leuk meer, ze staan niet waar het gevaarlijk is en de ongelukken gebeuren maar waar het meest uitnodigt om wat harder te gaan . het gaat ze dus puur om de centen en niks anders.
Dus heel sportief rijden heb je zo een aardig prijzen geld te pakken en mag je dokken ..... als een LC al te weinig word ervaren moet je wel heel erg hard gaan , heel erg hard en niet 20 a 30 km te snel maar meer 50 a 80 km te snel .....
Hoor dat Honda toch bezig is met een soort Transalp met een 800 cc blok , maar kon nog wel een jaar of wat duren, als het door gaat.....
Je hebt nog nooit in bergachtig gebied als de Alpen gereden. Dat is echt een heel andere situatie als je die vergelijkt met Nederland. Ik snap @Woekie wel. Soms na een krappe bocht bergop heb je met de LC het gevoel dat net even meer punch nog lekkerder zou zijn. Betekent niet dat zijn huidige vermogen zwaar tekort is. Maar volgens mij is deze discussie altijd als een nieuw model op stapel staat: hele horden mensen roepen dan dat er echt geen pk of nm meer bij hoeft (want meer dan rap zat), dat er echt geen optie meer bij hoeft (want toch allemaal overbodig/gevaarlijk/te luxe-is geen auto). En als er dan een jaartje een nieuw model is blijkt dat de nieuwe gs toch weer een stukje fijner, luxer en beter rijdend is .
wanneer gaan we nog eens ?Doe eerst eens een "ernstige" pas,
Bijvoorbeeld de Stelvio (op een autoluwe dag) of de zuidflank in Piesport (om dichter bij huis te zitten) en dan met enkele mensen die bochtenervaring hebben.
Laten we dan nog eens zien wie er vermogen "voldoende" had!
(Waarmee ik niet wil zeggen dat -100 pk minderwaardig is!)