Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik liet begin dit jaar mijn Africa Twin omvallen, bovenop de 700 van mijn ega. Dubbel ellende van een kleine stommiteit.
Dat zijn de momenten dat ik prefereer met rust gelaten te worden. Mijn buurjongen die de volgende dag dacht dat het wel over zou zijn en een geintje niet erg, die maakt die fout niet snel weer. :/
 
Ik heb vandaag de RS uitgelaten.
Een ander scherm van V stream Z technik en grip puppies uitproberen
20200703_121707.jpg
20200703_121719.jpg
 
Tnx!

Ik heb de 3 delige kofferset ook in een stoffig hoekje van de schuur gegooid en een Mosko Moto Duffle achter op de GSA gezet. Beter voor offroad plezier :)
 
Volgens sommige blogs beletten de Grip Puppies dat het koppelingshendel helemaal tot tegen de handgreep kan getrokken worden, waardoor de microschakelaar defect kan geraken...

Ik had ze ook op mijn LC! Ook icm handvatverwarming, niks mis mee hoor! Ik had ook QS erop, gebruikte de koppeling nauwelijks..;-)
 
Klopt..Ik zie er sissy uit met mijn 2 meter en 100kg en kale kop....
En omdat die handgrepen van de gs en rs zo dun zijn voor mij kleine handjes, dacht ik ipv heeele dikke handschoenen deze grip puppies aan te schaffen.
En zowaar, nu passen de handvaten veel beter in mijn kleine knuistjes.......

8-)

Stoere mannen die veel bier drinken en voetbal kijken hebben ze niet nodig. En aangezien mijn lief vindt dat ik veel vrouwelijke eigenschappen bezit, zal het daarom komen denk ik.....
 
Volgens sommige blogs beletten de Grip Puppies dat het koppelingshendel helemaal tot tegen de handgreep kan getrokken worden, waardoor de microschakelaar defect kan geraken...
als jij rijdend overschakelt knijp je de hendel ook nooit helemaal tegen het handvat, volgens die blog logica zou de schakelaar dus dan toch al defect raken, met of zonder die grip-puppies
 
als jij rijdend overschakelt knijp je de hendel ook nooit helemaal tegen het handvat, volgens die blog logica zou de schakelaar dus dan toch al defect raken, met of zonder die grip-puppies

Als ik de koppeling intrek komt die wel helemaal tegen het handvat aan, ook tijdens het schakelen.

Grip puppies heb ik ook wel overwogen, omdat de GS handvatten nogal kostbaar zijn en ze na ca. 100.000km wel goed versleten zijn. Maar het feit dat ze betrekkelijk dun zijn vind ik eigenlijk wel erg fijn rijden. Uiteindelijk dus geen Grip Puppies geplaatst en bij de 100.000km beurt de handvatten laten vervangen.
 
Klopt..Ik zie er sissy uit met mijn 2 meter en 100kg en kale kop....
En omdat die handgrepen van de gs en rs zo dun zijn voor mij kleine handjes, dacht ik ipv heeele dikke handschoenen deze grip puppies aan te schaffen.
En zowaar, nu passen de handvaten veel beter in mijn kleine knuistjes.......

8-)

Stoere mannen die veel bier drinken en voetbal kijken hebben ze niet nodig. En aangezien mijn lief vindt dat ik veel vrouwelijke eigenschappen bezit, zal het daarom komen denk ik.....

Blijkbaar iemand met een klein pielemoosje :+ . Ik wist gewoon echt niet wat het was en vond die mousse er sissy uitzien. Sorry voor mijn onwetendheid.
Oja: échte mannen drinken thee. Camille of rozemarijn.

als jij rijdend overschakelt knijp je de hendel ook nooit helemaal tegen het handvat, volgens die blog logica zou de schakelaar dus dan toch al defect raken, met of zonder die grip-puppies

Euhm, toch wel :?
Ik duw de koppelingspedaal van mijn auto toch ook helemaal in?
 

Het gaat niet om de lengte, het gaat niet om de dikte, maar het gaat over de kilo's waarmee je hem aanstampt ;)
 
[/QUOTE]
Daar ga ik ook liggen in de struiken met een lasergun...db meter erbij,....
Ff een spoor trekken
Klopt..Ik zie er sissy uit met mijn 2 meter en 100kg en kale kop....

Handig om te weten. :+
Ik moet langs de Amstel even van het gas als ik twee lange benen zie die uit de bosjes steken i.c.m. de reflecterende zon op een kale kop. 🤪

(DB meter is voor mij geen probleem ik mag zelfs in Tirol rijden met mijn standaard uitlaat. Hopelijk gaan meer mensen met een stille uitlaat rijden blijven er meer wegen open voor ons motorrijders. Dus als je mij een plezier wilt doen kom ga er dan alleen met de DB meter staan)
 
Laatst bewerkt:
,zouden die zg. Puppies helpen tegen een tintelende hand?
Het is soms zo erg dat ik bijna mijn rem niet goed kan bedienen zonder eerst even mijn hand te bewegen .
En het is niet na bv uren rijden, zelfs na 10 min. begint het al.

Het is alleen rechts.
Dus eventueel 1 puppie zodat de koppeling bespaart blijft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan