Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Bijna klaar...._O-
 

Bijlagen

  • IMG_20200811_144734.jpg
    IMG_20200811_144734.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 6
Anderzijds:
- eerste OH à 250-300 euro (maar dat praat ik er wel bij)
- vervolgens om de 10k km of jaarlijks ook zo'n 300 euro. 100 euro meer dan de BMW, maar akkoord.
- Op 24k krijgt hij de Desmo-service à 1100 euro! En dan eventueel nog de toer overlopen van banden, remmen, tandwielen/ketting, ... Vlotjes 2000 euro

Dat zijn dure kilometers om te pendelen en zeer sporadisch eens een pleziertochtje.

Jommeja...


Ge moet zo'n Pani een beetje vergelijken met een Ferrari he... alleen heb je als motorrijder geluk dat zo'n Pani wel betaalbaar is.
Het onderhoud van zo'n ding... tja... da kost geld... en dan hopen dat er niets stuk gaat he...


Nu... ik heb geen glazen bol, maar ga toch een poging doen.

Je koopt die Pani en gaat zeer snel beseffen dat zo'n ding eigenlijk gemaakt is voor het circuit... en om naar te kijken.
Veel kilometers ga je er niet mee doen, toch niet zoveel als met de GS...

Uiteindelijk ga je in de toekomst toch wel weer een motor kopen die wat meer geschikt is om te reizen en om kilometers te maken, met als gevolg dat je NOG minder met die Pani gaat rijden. Wellicht krijgt deze een mooi plekje in de woonkamer... een beter decoratiestuk kan ik me niet bedenken.
En dan... af en toe, met mooi weer... niet zo warm als nu..., dan haal je dat ding nog eens uit voor een ritje...

De nieuwe GS, die er wellicht wel terug zal komen, gaat dan instaan voor de langere ritten en vakanties...



De Buell... die ben je dan al lang vergeten.





Eerlijk? Bloedmooi vind ik zo'n Italiaanse schone... Maar er één aankopen? NOOIT. Ik ben een overtuigd allroad-rijder. Wat je met zo'n ding kan... lukt met geen enkel ander type motor..

Maar goed, YOLO, dus je moet vooral doen waar je zin in hebt.... en als dat nu een Pani is, dan is dat zo... ongeacht wat anderen ervan denken.....
 
Na alles wat mij privé is overkomen, toch nog zo'n aankopen beginnen doen. Mja.

Voor zover ik daar iets van weet, je leeft maar 1 keer en je moet genieten van de mooie dingen in het leven. En als je broer aanbiedt om zijn motor buiten te zetten zodat jij er 1 bij hem kunt stallen ...

Als je de Buell ook verkoopt, dan ga je qua onderhoudskosten, banden, verzekering, etc toch ook weer terug van 2 motoren naar 1 motor, dus dat scheelt ook.

Kom op, glas is halfvol! En als je met dit weer lang wacht is die helft verdampt :P
 
Astian en Verhulst samen op motor vakantie....
Daar een serie van maken voor Netflix.

Wie rijdt op welke motor? Waar gaan ze naar toe? Linksaf, rechts, nee toch links, wacht ff, ga terug en van motor wisselen, goed idee ga ik mijne inruilen, of toch maar niet...

Wordt een knaller..:)
 
Jommeja...


Ge moet zo'n Pani een beetje vergelijken met een Ferrari he... alleen heb je als motorrijder geluk dat zo'n Pani wel betaalbaar is.
Het onderhoud van zo'n ding... tja... da kost geld... en dan hopen dat er niets stuk gaat he...


Nu... ik heb geen glazen bol, maar ga toch een poging doen.

Je koopt die Pani en gaat zeer snel beseffen dat zo'n ding eigenlijk gemaakt is voor het circuit... en om naar te kijken.
Veel kilometers ga je er niet mee doen, toch niet zoveel als met de GS...

Uiteindelijk ga je in de toekomst toch wel weer een motor kopen die wat meer geschikt is om te reizen en om kilometers te maken, met als gevolg dat je NOG minder met die Pani gaat rijden. Wellicht krijgt deze een mooi plekje in de woonkamer... een beter decoratiestuk kan ik me niet bedenken.
En dan... af en toe, met mooi weer... niet zo warm als nu..., dan haal je dat ding nog eens uit voor een ritje...

De nieuwe GS, die er wellicht wel terug zal komen, gaat dan instaan voor de langere ritten en vakanties...



De Buell... die ben je dan al lang vergeten.





Eerlijk? Bloedmooi vind ik zo'n Italiaanse schone... Maar er één aankopen? NOOIT. Ik ben een overtuigd allroad-rijder. Wat je met zo'n ding kan... lukt met geen enkel ander type motor..

Maar goed, YOLO, dus je moet vooral doen waar je zin in hebt.... en als dat nu een Pani is, dan is dat zo... ongeacht wat anderen ervan denken.....

Awel AS, kopspijkers. Ik gá die GS missen. Maar misschien eerst nog eens effe kei hard op mijn bek gaan. Hopelijk alleen figuurlijk, want dat zal ook een centje kosten bij zo'n Pani in plaats van een valbeugeltje te bestellen bij de vriendelijke Duitsers van SW Motech.

Voor zover ik daar iets van weet, je leeft maar 1 keer en je moet genieten van de mooie dingen in het leven. En als je broer aanbiedt om zijn motor buiten te zetten zodat jij er 1 bij hem kunt stallen ...

Als je de Buell ook verkoopt, dan ga je qua onderhoudskosten, banden, verzekering, etc toch ook weer terug van 2 motoren naar 1 motor, dus dat scheelt ook.

Kom op, glas is halfvol! En als je met dit weer lang wacht is die helft verdampt :P

WhatsApp Image 2020-08-11 at 19.18.24.jpeg


Ik dacht: ik stop heel eventjes onderweg naar huis, waarvoor ik dan ook nog een héééél klein stukje rond moet rijden. Verdorie, wat een brommer!

Astian en Verhulst samen op motor vakantie....
Daar een serie van maken voor Netflix.

Wie rijdt op welke motor? Waar gaan ze naar toe? Linksaf, rechts, nee toch links, wacht ff, ga terug en van motor wisselen, goed idee ga ik mijne inruilen, of toch maar niet...

Wordt een knaller..:)

Eindelijk iemand die het ook ziet. Ik ben gemaakt voor de showbizz!
 
Wat is dat toch met die nicht in dat chateau :? Ik heb het eens een kwartiertje bekeken en vroeg me af of de wereld gek aan het worden is! Dat mensen er voor gaan zitten om de ellende van een onhandige homosensueel te aanschouwen.......... Schiet mij maar lek. :/

Terug naar GS territory; ik kan mijn nieuwe brommert waarschijnlijk zaterdag ophalen. *O*
GPS beugel al besteld, voetsteun verbreder, nu nog een knappe uitlaat ter vervanging van de overmaatse kachelpijp.
 
Wat is dat toch met die nicht in dat chateau :? Ik heb het eens een kwartiertje bekeken en vroeg me af of de wereld gek aan het worden is! Dat mensen er voor gaan zitten om de ellende van een onhandige homosensueel te aanschouwen.......... Schiet mij maar lek. :/

Terug naar GS territory; ik kan mijn nieuwe brommert waarschijnlijk zaterdag ophalen. *O*
GPS beugel al besteld, voetsteun verbreder, nu nog een knappe uitlaat ter vervanging van de overmaatse kachelpijp.
Ook mijn gedacht,
Ooit een 15 minuten verspild aan dat programma omdat vrouwlief er zo mee kom lachen...
Dan is mijn douche veel plezanter, die spuit iedereen nat...
 
_O-

Overweeg een afspraak maken met MJ seats om mijn voorste zadel opnieuw te laten bekleden. Iemand hier die ervaringen met die zaak heeft?
 
Ik heb ze nog eventjes het mes op de keel gezet. Laatste voorstel was 18203 met seatcover twv 400 euro. Die laat ik eruit en dan koop ik me zo'n soft tail bag in de plaats. De GS staat op 17000.

Hij mag de bon doormailen voor 17500 zonder die seatcover van 400, eerste onderhoud erin, tankpad erbij en voor de GS 17250. Hij mag de bon sturen, levering uiterlijk 21/8.

Indien niet, dan niet. Ik besef ook wel dat ik mijn GS graag zie, dus niets moet.

Hopelijk nu rust in mijn hoofd. Hoe zou Martien dat zeggen?
 
Astian en Verhulst samen op motor vakantie....
Daar een serie van maken voor Netflix.

Wie rijdt op welke motor? Waar gaan ze naar toe? Linksaf, rechts, nee toch links, wacht ff, ga terug en van motor wisselen, goed idee ga ik mijne inruilen, of toch maar niet...

Wordt een knaller..:)


En dan kijken wie het eerste gillend naar huis gaat ?? :+ doet me denken aan dienst, sommige instructeurs zijn nog jaren in behandeling geweest ....


Met het honorarium zou ik wel een erg mooi GS DOHC kunnen kopen
 
En dan kijken wie het eerste gillend naar huis gaat ?? :+ doet me denken aan dienst, sommige instructeurs zijn nog jaren in behandeling geweest ....


Met het honorarium zou ik wel een erg mooi GS DOHC kunnen kopen
Jij maakt een hoop mee, en altijd net iets meer of erger dan een normaal iemand! Ik val je hiermee niet aan. Lees alleen mee hier en wat iemand ook verteld een paar Posts later kom jij er overheen met een post over ongeveer hetzelfde maar dan net iets extra. Valt me gewoon op.
 
Indien niet, dan niet. Ik besef ook wel dat ik mijn GS graag zie, dus niets moet.


Nu, ik ben geen autoverkoper en ben misschien niet heel goed mee met de zaak... maar ik vond 17K inruil al HEEEEEL mooi... moet die 250 daar echt nog bij?



Ben momenteel ook aan het onderhandelen om mijn auto in te ruilen op iets anders, en het aanbod dat ik kreeg was niet slecht... maar ik vond dat het beter moest... beetje zoals jij ... mijn huidige auto is ok, indien niet, dan niet... en ik heb ook nog een betere (voor mij dan toch) offerte proberen te scoren..
Bij mij was het mis...

Of ik me dat ga beklagen weet ik nog niet... Maar als ik die andere auto echt graag zou hebben, wellicht wel.

Het ligt er dus een beetje aan hoe graag je die Duc naar huis wil rijden natuurlijk...
 
Wat voor auto's rijden de GS-rijders uit dit topic eigenlijk? Zorgt de GS er voor dat de vierwieler ook een BMW is? Of juist andersom, van de vierwieler BMW naar de GS?
 
Jij maakt een hoop mee, en altijd net iets meer of erger dan een normaal iemand! Ik val je hiermee niet aan. Lees alleen mee hier en wat iemand ook verteld een paar Posts later kom jij er overheen met een post over ongeveer hetzelfde maar dan net iets extra. Valt me gewoon op.

Je hebt zo van die mensen die altijd alles meemaken. Kan boeiend zijn.

Nu, ik ben geen autoverkoper en ben misschien niet heel goed mee met de zaak... maar ik vond 17K inruil al HEEEEEL mooi... moet die 250 daar echt nog bij?



Ben momenteel ook aan het onderhandelen om mijn auto in te ruilen op iets anders, en het aanbod dat ik kreeg was niet slecht... maar ik vond dat het beter moest... beetje zoals jij ... mijn huidige auto is ok, indien niet, dan niet... en ik heb ook nog een betere (voor mij dan toch) offerte proberen te scoren..
Bij mij was het mis...

Of ik me dat ga beklagen weet ik nog niet... Maar als ik die andere auto echt graag zou hebben, wellicht wel.

Het ligt er dus een beetje aan hoe graag je die Duc naar huis wil rijden natuurlijk...

Neen, die 250 hoeft niet. Ik heb veel gevraagd, en er zal een tegenvoorstel komen.
Sitrap:
- hallo, ik wil misschien een pani, pak je mijn buell en gs?
- oh, wat leuk, wij geven geen korting. Gs is 16200, buell 3150
- geen korting, komaan? En ik wil 4k voor de buell, over de GS spreek ik niet (dus ik geef hem de pap in de mond)
- oké, ik geef je 500 euro (=18209 met seatcover erin opgenomen), netto netto netto. GS breng ik naar 17000
- mooi, laat de seatcover eruit want ik wil misschien zo'n tasje zetten en rond het af op 17500, eerste onderhoud erin, tankpad erbij en 17250 voor de GS. De Buell houd ik.

Als ik na 1 mail 800 euro erbij krijg voor de GS, dan is er nog. 16200 krijg zonder onderhandelen, en dan na 1 mail 800 euro "verdienen". Hij heeft dus te veel achtergehouden, of te veel ineens gegeven. 't Is maar hoe je het bekijkt, en daarom denk ik dus nu dat er nog veel meer is.

Zo'n beetje als: aim for the moon and land among the stars?

Ik wacht het tegenvoorstel af, maar ik zit eigenlijk nu al goed.

Wat voor auto's rijden de GS-rijders uit dit topic eigenlijk? Zorgt de GS er voor dat de vierwieler ook een BMW is? Of juist andersom, van de vierwieler BMW naar de GS?

Dat weet iedereen hier wel al van mij :+
 
Van de vierwieler naar de GS.........
Dit is de mijneBekijk bijlage 1532500

Oh, wat subtiel.
Ik had zo'n Monacoblauwe 325d (met de 3l in) en Oyster interieur. Altijd heel blij met geweest.

Als ik zo'n beetje kijk, mijn eerste auto was een E30 318iA cabrio. Heerlijk op je 18 jaar.
- dan een E30 318i coupé
- E36/5 318Ti
- E30 320i cabrio (met later een volledig gereviseerde 2,7 in)
- Saab 900i uit 1987
- Dan het geluk gehad veel van thuis te mogen rijden zoals een Alfa 159, eerste generatie 2,7 Jaguar XF, C220Cdi en lang een Vito 113Cdi
- BMW E87 118d
- BMW E92 325d
- VW Golf 4 (om mijn toenmalige geliefde met te leren rijden)
- Dan bij Jaguar aan de slag gegaan
- Nu mijn 996 })
 
Laatst bewerkt:
Jij maakt een hoop mee, en altijd net iets meer of erger dan een normaal iemand! Ik val je hiermee niet aan. Lees alleen mee hier en wat iemand ook verteld een paar Posts later kom jij er overheen met een post over ongeveer hetzelfde maar dan net iets extra. Valt me gewoon op.

ik doe het er niet eens om, nou ben echt wel mensen tegen gekomen die nog veel gekker dingen hebben mee gemaakt en slechter ,, de wereld is niet zo'n leuke plek zo nu en dan.


Wat voor auto's rijden de GS-rijders uit dit topic eigenlijk? Zorgt de GS er voor dat de vierwieler ook een BMW is? Of juist andersom, van de vierwieler BMW naar de GS?


ik heb een Skoda Octavia combi 2018
 
_O-

Overweeg een afspraak maken met MJ seats om mijn voorste zadel opnieuw te laten bekleden. Iemand hier die ervaringen met die zaak heeft?

Ja! Heb het zadel van mijn GS(500) :9 er opnieuw laten bekleden met antislip leer en wat fancy stiksels.

Goed werk met een nette prijs toen!
 
Je hebt zo van die mensen die altijd alles meemaken. Kan boeiend zijn.



Neen, die 250 hoeft niet. Ik heb veel gevraagd, en er zal een tegenvoorstel komen.
Sitrap:
- hallo, ik wil misschien een pani, pak je mijn buell en gs?
- oh, wat leuk, wij geven geen korting. Gs is 16200, buell 3150
- geen korting, komaan? En ik wil 4k voor de buell, over de GS spreek ik niet (dus ik geef hem de pap in de mond)
- oké, ik geef je 500 euro (=18209 met seatcover erin opgenomen), netto netto netto. GS breng ik naar 17000
- mooi, laat de seatcover eruit want ik wil misschien zo'n tasje zetten en rond het af op 17500, eerste onderhoud erin, tankpad erbij en 17250 voor de GS. De Buell houd ik.

Als ik na 1 mail 800 euro erbij krijg voor de GS, dan is er nog. 16200 krijg zonder onderhandelen, en dan na 1 mail 800 euro "verdienen". Hij heeft dus te veel achtergehouden, of te veel ineens gegeven. 't Is maar hoe je het bekijkt, en daarom denk ik dus nu dat er nog veel meer is.

Zo'n beetje als: aim for the moon and land among the stars?

Ik wacht het tegenvoorstel af, maar ik zit eigenlijk nu al goed.



Dat weet iedereen hier wel al van mij :+

Dit kan best een goede deal zijn, maar wat gaat die Pani nog opbrengen als je hem weer inruilt over enige tijd. Die is niet zo waardevast als de GS... 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan