Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

ff nog een leuk stukje gereden naar Hoek van Holland
B20CDF0B-09E9-4D19-A1BE-898CA94AADE8.jpeg

067D9E52-471F-4AB1-9227-965557B044D7.jpeg
 
Ik zie Dunlop dus ik denk, "wat leuk het gaat over tennisballen, weer eens wat anders dan banden!"............. :/
 
Weer eens wat anders...
Weekendje fietsen en even schuilen voor een flinke bui..
 

Bijlagen

  • 20200905_120849.jpg
    20200905_120849.jpg
    3 MB · Weergaven: 9
  • 20200905_120858.jpg
    20200905_120858.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 7
Hallo allemaal, sinds deze week eigenaar van een mooie BMW 1200 GS Rally 2017. Kom van een basis kawasaki dus dit is een behoorlijk grote stap in luxe en rijgedrag! Lees ook graag mee met dit topic en sinds vandaag dus ook begonnen met reacties.

Ik heb wel al een vraag aan jullie, ik heb een keyless ride. Nu stond ik vandaag bij de pomp en ik kreeg mij tankdop niet open. Ik trok het lipje omhoog, maar kreeg de tank met geen mogelijkheid open. Hebben jullie een idee wat ik fout doe? Sleutel zat gewoon in mijn broekzak.

Groetjes, Jeroen
 
Hallo allemaal, sinds deze week eigenaar van een mooie BMW 1200 GS Rally 2017. Kom van een basis kawasaki dus dit is een behoorlijk grote stap in luxe en rijgedrag! Lees ook graag mee met dit topic en sinds vandaag dus ook begonnen met reacties.

Ik heb wel al een vraag aan jullie, ik heb een keyless ride. Nu stond ik vandaag bij de pomp en ik kreeg mij tankdop niet open. Ik trok het lipje omhoog, maar kreeg de tank met geen mogelijkheid open. Hebben jullie een idee wat ik fout doe? Sleutel zat gewoon in mijn broekzak.

Groetjes, Jeroen

Welkom. Goede keuze :+
Had je je contact uit?
 
Wel handig die tips hier. Ik moest net de 750 van mijn vrouw vol tanken en ik kreeg probleemloos de keyless tankdop open. *O*

Morgen ochtend richting de Röhn met Simako. Tasjes zitten er op en de tanks afgeladen met peut, so fertig zum abfahrt nach ostfront.
 
Vanochtend met de GS naar familie van vrouwlief gereden, die dit uitzicht hebben vanuit hun tuin...
31 graden in de schaduw en gedurende 10 km moeten filefilteren wegens ongevallen...sóms heeft de airco van het koekblik een wonderbaarlijke aantrekkingskracht...

Bekijk bijlage 1540396

't Uitzicht van op mijn oprit, aan 20° na wat in de plaathouder gekut te hebben.

IMG_6229_jpg.JPG
 
Wel handig die tips hier. Ik moest net de 750 van mijn vrouw vol tanken en ik kreeg probleemloos de keyless tankdop open. *O*

Morgen ochtend richting de Röhn met Simako. Tasjes zitten er op en de tanks afgeladen met peut, so fertig zum abfahrt nach ostfront.
Goeie reis,Ik vertrek morgen voor een weekje naar de Hartz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan