DJ.Verhulst
BMW R1200GS 2011
Toch maar een rondje met de GS gereden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is eigenlijk heel simpel de veren zorgen ervoor dat de oneffenheden worden opgevangen en de demping dat dit in-en uitveren zo goed mogelijk wordt afgeremd en het na swingen wordt opgevangenDan zijn het dus niet de veren die de demping doen veranderen maar de olie
Illustreert de veerkracht van dit forum.Veren discussie was er nog niet zo vaak geweest, gezellig
Gooi ik er ook nog eentje op; een progressieve veer monteren zorgt voor een lineair gevoel bij gebruik. Eentje om over na te denken....
Het is eigenlijk heel simpel de veren zorgen ervoor dat de oneffenheden worden opgevangen en de demping dat dit in-en uitveren zo goed mogelijk wordt afgeremd en het na swingen wordt opgevangen
De meeste mannen geven aan hun Orgaan wel een stoerdere naam...Ik denk bij veren meer aan 1 veertje waarmee ik mn liefje mee kriebel...
Gooi ik er ook nog eentje op; een progressieve veer monteren zorgt voor een lineair gevoel bij gebruik. Eentje om over na te denken....
Nog geen haar verandertHier alvast een foto
Denk dat ik wat dat betreft geen typische GS rijder ben. ;-)Geen idee of het standaard is maar wel een goed gebruik om dit regelmatig te doen, zeker als je het hele jaar doorrijd. Behoud van je remzuigers
Misschien zijn ze verglaasd of geroest.Mijn R1200GS uit 2017 moet weer voor een beurt langs de dealer. Hier staat op de offerte "Reinigen en invetten remklauwen voor en achter". Is dat inderdaad standaard/vanuit BMW aangeraden?
Door omstandigheden heb ik 3 jaar nauwelijks gereden (zo'n 1000 km). De remblokjes zijn 3 jaar geleden (dus diezelfde ongeveer 1000 km) vervangen (en dus de klauwen gereinigd en ingevet). Is het dan nu weer nodig?