Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

De Bumot koffers zijn wel erg goede kwaliteit. Zou ik eerder voor gaan dan de givi’s (en ja ik ken beide).
 
Als deze kunt overnemen voor de juiste prijs kun je dit altijd doen een set vering zijn nog wel te koop met wat geduld, en daarbij is de verlaging maar 2 cm wanneer je een ander zadel neemt merk je dit niet, want er zit denk ik ook een verlaagd zadel op.
Als je serieus geïnteresseerd bent zou ik hem zeker niet laten staan.

Denk wel dat ik dat merk hoor. Heb nu de verhoogde sport vering op m’n Rallye, dus dan is t verschil al 4 cm. En ben 1.88m.
 
En het seizoen duurt nog lang! Dus????? 😜
Ik zeg niks 🤐

84120B0B-A8BA-48C1-86E7-04A3280E0A6E.jpeg
 
Als deze kunt overnemen voor de juiste prijs kun je dit altijd doen een set vering zijn nog wel te koop met wat geduld, en daarbij is de verlaging maar 2 cm wanneer je een ander zadel neemt merk je dit niet,

Niet merken is veel gezegd..
Grondspeling wordt ook minder bij een verlaagde motor...

Als het niet nodig is... dan zou ik nooit een verlaagde willen hebben...
 
De Bumot koffers zijn wel erg goede kwaliteit. Zou ik eerder voor gaan dan de givi’s (en ja ik ken beide).
Het zijn de Bumot koffers geworden, een mailtje naar Bumot zorgde voor 15% korting, dus ik ben tevreden. Over een week hopelijk binnen.
 
Ik zou graag mijn GS willen uitvoeren met valbeugels (niet dat ik van plan ben te gaan vallenO-)) heeft iemand een adres om ze voordelig maar vooral kwaliteit aan te schaffen? Ik wil degelijke kwaliteit en geen rommel!
 
Ik zou graag mijn GS willen uitvoeren met valbeugels (niet dat ik van plan ben te gaan vallenO-)) heeft iemand een adres om ze voordelig maar vooral kwaliteit aan te schaffen? Ik wil degelijke kwaliteit en geen rommel!

Check even mijn advertentie een of 2 pagina’s terug… Die zijn van Wunderlich en ik ben zeer tevreden over de looks en feel.
 
Ik zou graag mijn GS willen uitvoeren met valbeugels (niet dat ik van plan ben te gaan vallenO-)) heeft iemand een adres om ze voordelig maar vooral kwaliteit aan te schaffen? Ik wil degelijke kwaliteit en geen rommel!


Mij lijken de originele van BMW dik in orde.

After market zou ik voor Outback Motortek gaan, bij www.allroadmoto.be kan je deze bestellen.
Altrider zou ik enkel ongelakt doen... de zwarte zijn echt niet ok voor zo'n dure dingen.
 
Morgenvroeg mag ik eindelijk mijn 1250GS ophalen! *O*

Volgens de dealer een van de laatste die zal geleverd worden. Blijkbaar stond de toeleverancier van de veringen van de GS in de Eifel en is de fabriek catastrofaal overstroomd in juli...
 
... of werden ze vanuit "far-east" geïmporteerd en zaten vast op de "Evergiven"...
Alles om de prijzen de hoogte in te jagen en ons schuldig te laten voelen als we om korting vragen...
 
Ik zou graag mijn GS willen uitvoeren met valbeugels (niet dat ik van plan ben te gaan vallenO-)) heeft iemand een adres om ze voordelig maar vooral kwaliteit aan te schaffen? Ik wil degelijke kwaliteit en geen rommel!
Ik heb de zwarte beugels (de lage & de hoge) van Wunderlich, aangevuld met de nokken die je naast de cilinderkoppen monteert,
Lak is niet de beste kwaliteit, maar roesten doen ze toch niet.(RVS)
 
Mijn neef vond het vermogen meer dan voldoende terwijl hij in de Lage Landen rondtoerde…ik ben er niet meer zo zeker van na zijn weekje hier in de Franse bergen en al zeker niet met zijn vrouw achterop…
Ik moet met mijn 1250 toch regelmatig wat inhouden ,als ik hem volg, terwijl hij eigenlijk de betere motorrijder is…
Toen hij nog met zijn Tracer 900 reed, had ik het moeilijker om hem bij te houden.
 
Laatst bewerkt:
Meer dan genoeg power! Ik heb niet de Adventure, wel iets lichtere motor, mijn GS, maar die krappe 100pk, prima te doen! Ja, die stoot in de rug mis je in vergelijk met 160pk..
 
Vinden we hiervan? F850 GSA Triple Black.
Wordt er wel een beetje hebberig van :9~
Bekijk bijlage 1671589

Eerlijk? Ik vind er weinig aan. Een triple black. Gewoon saai. Gelukkig mogen we allemaal een andere smaak hebben.
Stel je voor dat net zoals met de T Ford er alleen maar Triple Black zou zijn.

Vorige week motorbandje besteld, TKC70 (achterband), vrijdag binnen, vandaag er om gelegd.
Ready to go. De Rocks toch nog mee naar huis genomen. Die is niet op, maar niet voldoende voor de komende trip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan