Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Gisteren nog een mooie rit gemaakt door de Bommelerwaard.
Is wel een upgrade ten opzichte van mijn vorige GSA
 

Bijlagen

  • 20210904_152832.jpg
    20210904_152832.jpg
    286,4 KB · Weergaven: 33
Mocht je zomaar je brulpijp laten zitten ?? :)

Mijn brulpijp heeft alle keurmerken die je kan bedenken, dus ja!
Mivv levert bij haar uitlaten een pasje waar alle toelatingsnummers op staan. De uitlaten hebben een goedkeur op het type motor dat je rijdt. De uitlaat maakt ook nauwelijks meer geluid dan het origineel.

1630955929198.jpeg
 
Vraagje: is er iemand die meer informatie heeft specifiek over de boordcomputer en de reis board computer en de items daarop? De handleiding is erg summier daarover en ik ben benieuwd hoe ik daar het beste (en leukste) uit kan halen? Is voor de R1250GSA. Bedankt!
 
Ik heb hier nog een beveiliging liggen voor de Keyless go van mijn R1250GSA. Kan gebruikt worden voor alle motoren en auto's met een Keyless Go systeem. Installeren kost nog geen minuut werk. Nieuw prijs rond de 150 euro.

Mag weg voor 25 euro en de opbrengst gaat naar de spaarpot van de kids die ze op eigen initiatief gemaakt hebben omdat ze graag naar Disneyland Parijs willen. :)
 
En hoe of wat moet ik daarbij voorstellen?
Iets meer dan een metalen doosje dat de gecodeerde straal tegenhoud kan ik me voorstellen?
 
ben niet zo'n voorstander van lijfstraffen maar dit is een goede uitzondering ......

en als je zo'n gast een paar flinke optaters verkoopt heb je een OvJ die dader en slachtoffer door elkaar haalt .......
 
Terug
Bovenaan Onderaan