Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

De berichten die je niet hoopt te lezen, ben er ook even stil van;(. Kende Slijk niet persoonlijk maar zijn berichten waar altijd meer als de moeite waard om te lezen. Sterkte aan de nabestaanden en bekenden.
 
Is het misschien een idee dat een prominent lid van het GS-topic een nieuw topic aanmaakt met met het bericht over het overlijden van Slijkmoto? Tenzij het specifiek de wens van familie was om dit in het GS-topic te doen, in dat geval respect voor deze wens
Zijn echtgenote heeft mij gevraagd het in dit forum bekend te maken
Ik zal dit ook nog doen in het gs forum
 
Potverdikke! Die komt wel binnen ja! Laatst nog bij Slijk advies ingewonnen over welk ruitje op mijn 1250 en zoals altijd; goed geholpen! Sterkte voor een ieder!
 
Is het misschien een idee dat een prominent lid van het GS-topic een nieuw topic aanmaakt met met het bericht over het overlijden van Slijkmoto? Tenzij het specifiek de wens van familie was om dit in het GS-topic te doen, in dat geval respect voor deze wens
Ik denk dat de meeste hier op dit topic de opbouwende berichten van Slijk met graagte hebben gelezen,
We moeten het inderdaad ook niet groter maken met te veel berichten,
Maar de condoleances hier vind ik zeker op hun plaats.
 
Heb de beste man niet gekend, wel altijd graag gelezen wat hij schreef. Gecondoleerd aan de nabestaanden en die hem gekend hebben.

Ik heb zijn ondertitel aangepast.
 
Toch maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt... dat het dikwijls veel te snel en onverwacht gedaan kan zijn met ons leven...

Veel sterkte aan degene die hem lief hadden...
RIP, slijkmoto.
 
Hier ben ik echt van geschrokken, ik voelde zijn passie voor zijn 2e huis in Frankrijk en zijn pensioen....zei nog tegen mijn vrouw ...kijk hij heeft het al voor elkaar, wij moeten nog 1 jaartje wachten.
En dan lees je dit...kaboem, weer ff met de voetjes op de grond.
Familie wens ik heel veel sterkte, Marc wens ik prachtige ritten toe.
Als respect zal ik mijn eerst volgende rit de achterste voetsteunen omlaag klappen zodat hij mee kan rijden. Pegs down, our brother needs a ride
 
Sprakeloos en verbijsterd dat ie er zo ineens niet meer is. Vond het al wat stil de laatste dagen. Ik ga zijn aanwezigheid hier vreselijk missen.
 
Wow heftig! Ik ben meer een lezer dan een poster hier maar waardeerde zijn bijdragen erg. Net als van de rest van jullie. Sterkte voor de nabestaanden!
 
Dat hakt er even in zeg. Ben niet zo heel actief hier maar lees wel alles mee. Zelfs al heb ik ‘m nooit persoonlijk ontmoet, en zal ik voor hem een totale vreemde geweest zijn, ik heb toch een beetje het idee dat ik ‘m kende….
Sterkte voor de naasten.
 
Als kortstondig lid van de GS community altijd genoten van Slijk's humor en bijdragen. Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden. Je wordt gemist slijk!
 
Onvoorstelbaar, zo lees je nog z'n leuke en interessante bijdragen hier in dit topic of bijvoorbeeld bij de vespa's en ineens is hij er niet meer. Ik ga z'n humor en verhalen hier zeker missen. Sterkte aan z'n familie!
 
  • Eens
Waarderingen: R-V
Erg droevig nieuws. Ik heb mij goed vermaakt met Slijk zijn bijdragen aan dit forum.
Sterkte aan de vrienden en familie gewenst.
 
Jezus wat is dit schrikken en ook weer met je neus op de feiten. Ik had regelmatig via pb’s contact met Marc. Ondanks dat ik hem niet echt kende ben ik er kapot van…..
 
Zo word je weer even met beide benen op de grond gezet, ik kon altijd wel genieten van zijn manier van schrijven.

Begin van de winter zijn nooit gedragen verwarmde handschoenen nog overgenomen, omdat de Vespa weer het veld moest ruimen, en hij ze dus niet meer ging gebruiken.

Iedereen gecondoleerd, en sterkte.

Groeten Paul
 
Terug
Bovenaan Onderaan