Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Marc is op dit moment onderweg naar de Schelde,
Even met de neef van Marc gesproken, die brengt hem met zijn nieuwe GS ter plaatse.
Ik was vrij laat op de dienst door verkeer, maar blij dat ik er was,
Maar toch weegt het op mijn schouders.
Rust zacht Marc, we missen je al.😢

Erg goed, dat je dit gedaan hebt. 🙏
 
Bedankt Scorp voor je aanwezigheid op de uitvaart van mijn neef. Het werd idd zeer gewaardeerd. Ik ben de persoon met wie je gesproken hebt.

Het was voor mij een hele eer om, met zijn nieuwe motor, met de urne naar de plaats van de tewaterlating te rijden. Was voor mij belangrijk om deze laatste rit samen met mijn neef te rijden. We hebben samen zoveel km's gereden. Zowel hier in België als in Frankrijk.

Marc was meer mijn oudere broer dan mijn neef. We hadden nog zoveel plannen samen. De eerste week van mei zouden we samen zijn nieuwe GS naar zijn huis in Frankrijk gereden hebben en met zijn "oudere" GS terug rijden. Het lot heeft hier jammer genoeg anders over beslist.

Bedankt alle forum-leden voor jullie steunbetuigingen. Ik ga evenzeer zijn steeds gevatte replieken en humor missen.

Yves
 
Het was voor mij een hele eer om, met zijn nieuwe motor, met de urne naar de plaats van de tewaterlating te rijden. Was voor mij belangrijk om deze laatste rit samen met mijn neef te rijden. We hebben samen zoveel km's gereden. Zowel hier in België als in Frankrijk.

Marc was meer mijn oudere broer dan mijn neef. We hadden nog zoveel plannen samen. De eerste week van mei zouden we samen zijn nieuwe GS naar zijn huis in Frankrijk gereden hebben en met zijn "oudere" GS terug rijden. Het lot heeft hier jammer genoeg anders over beslist.

Bedankt alle forum-leden voor jullie steunbetuigingen. Ik ga evenzeer zijn steeds gevatte replieken en humor missen.

Yves
4359812D-C97E-42E0-80D5-152E4E59C706.png

Heel veel sterkte…
 
Nana heeft de vele reacties gelezen. Zowel in dit topic als op het gs forum

Toen wij enkele dagen geleden met haar belden hebben we het hele verhaal gehoord wat zich had afgespeeld in Frankrijk. Erg indrukwekkend en het leek ons niet gepast om dat hier te plaatsen.
Wat ik wel heb geplaatst was op haar verzoek

Het geeft haar iig heel veel.steun dat in beide forums zo begripvol is gereageerd.

En fantastisch van Scorp om bij de dienst aanwezig te zijn !!
 
Nana heeft de vele reacties gelezen. Zowel in dit topic als op het gs forum

Toen wij enkele dagen geleden met haar belden hebben we het hele verhaal gehoord wat zich had afgespeeld in Frankrijk. Erg indrukwekkend en het leek ons niet gepast om dat hier te plaatsen.
Wat ik wel heb geplaatst was op haar verzoek

Het geeft haar iig heel veel.steun dat in beide forums zo begripvol is gereageerd.

En fantastisch van Scorp om bij de dienst aanwezig te zijn !!
Dank u.
(Tenslotte hoeven we de details niet te weten, we delen toevallig dezelfde hobby, maar iedereen heeft in de loop der jaren (want zo lang kennen we Marc al) Slijk leren kennen als een persoon met het hart op de tong & eerlijke antwoorden.)
 
Zondag hebben we in België dag van de motorrijder,
(Behendigheid korte maneuvers etc onder toezicht van politie)
Weer ziet er niet best uit, maar misschien is dat een extra moeilijkheidsgraad/uitdaging voor de remtest etc,
Nog mensen van hier die ingeschreven zijn?
 
Zondag hebben we in België dag van de motorrijder,
(Behendigheid korte maneuvers etc onder toezicht van politie)
Weer ziet er niet best uit, maar misschien is dat een extra moeilijkheidsgraad/uitdaging voor de remtest etc,
Nog mensen van hier die ingeschreven zijn?

Ik doe dit jaar niet mee.. vorig jaar hadden we zelf een parcours uitgezet op de rijschool.

Die van Antwerpen blijft de beste om af te zakken.. altijd leuk daar!
 
Ik krijg de laatste dagen telkens de melding dat mijn knop "noodoproep" niet naar behoren werkt...

Nog iemand last van gehad? Niet dat ik die knop belangrijk vind, heb meer last van dat uitroepteken op m'n scherm.
 
Op mijn vorige GSA (modeljaar '18) zat ook de optie e-Call. M.n. in het begin had ik regelmatig last van die melding in de display. Daarop volgden een aantal software updates. Later werd duidelijk dat je een dergelijke melding krijgt als het systeem de verbinding met de centrale verliest. Doorgaans is dit kortstondig en vnl. in het buitengebied. Overigens had ik ook eens die melding in centrum Keulen en opvallend dat ik met de auto (waar ook zo'n systeem in zit) nooit dergelijke meldingen zie ...

Met de 1250 heb ik nog niet van die meldingen in de display gehad..
 
Ik krijg de laatste dagen telkens de melding dat mijn knop "noodoproep" niet naar behoren werkt...

Nog iemand last van gehad? Niet dat ik die knop belangrijk vind, heb meer last van dat uitroepteken op m'n scherm.
Dat niet, maar wel melding "batterij sleutel te laag", en die had ik al vervangen...
(Geeft wel geen verdere beperking zegt display)
 
Ik krijg de laatste dagen telkens de melding dat mijn knop "noodoproep" niet naar behoren werkt...

Nog iemand last van gehad? Niet dat ik die knop belangrijk vind, heb meer last van dat uitroepteken op m'n scherm.
Mijn broer heeft dat af en toe op zijn 850, maar verdwijnt ook weer na korte tijd. Lijkt of het systeem dan even geen dekking/communicatie heeft met netwerk.
 
Mijn broer heeft dat af en toe op zijn 850, maar verdwijnt ook weer na korte tijd. Lijkt of het systeem dan even geen dekking/communicatie heeft met netwerk.

Op mijn vorige heb ik dit misschien één of twee keer gehad op een jaar tijd. Nu elke dag wel eens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan