Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Oei, even schrikken Scorp! Rustig aan herstellen (reken op minimaal een week of 8), daarna revalideren. Heb afgelopen jaar hetzelfde pad genomen ….
Ow?
En de cardioloog zei dat ik mijn Corsica reis (vertrek 5 mei) nog niet moest afzeggen, we gaan 't zien.
Jij ondertussen weer (naar omstandigheden) ok?
 
Hartfalen is best een dingetje. Blij dat je er nog bent Scorp, anders dunt het hier wel erg rap uit.

Is nu de hoofdreden ongezond gedoe of stress?
 
Scorp, dat is wel even schrikken zeg. Ik wens je de komende weken succes met het herstellen.
Het is wel mooi dat men met de huidige wetenschap verstopte aderen kan herstellen.
 
Hartfalen is best een dingetje. Blij dat je er nog bent Scorp, anders dunt het hier wel erg rap uit.

Is nu de hoofdreden ongezond gedoe of stress?
Niet dat ik weet?
Al meer dan 25 jaar niet roker, en daarvoor ook sexta gelegenheids roker, dagelijks omme met de hond, dagelijks met de fiets, zeker geen overdreven drankgebruik, maar wel een "Vlaamse Bourgondiër" zoals de cardioloog het beschreef...
 
Hier ook stents in 2019, ook verstopte kransslagader! En nu weer klachten, kransslagader op een andere plek vernauwd…
Ouderdom komt met gebreken….
 
Niet dat ik weet?
Al meer dan 25 jaar niet roker, en daarvoor ook sexta gelegenheids roker, dagelijks omme met de hond, dagelijks met de fiets, zeker geen overdreven drankgebruik, maar wel een "Vlaamse Bourgondiër" zoals de cardioloog het beschreef...
Wat mijn vaders cardioloog vertelde destijds; "Roken is niet handig, slecht eten en te weinig bewegen knap je niet van op, maar van stress ga je dood". Dus ga geen schulden aan die je niet kan dragen, ga niet liggen rommelen met je secretaresse, hou je leven beheersbaar.

Jammer voor mijn secretaresse, maar ik hou me aan de man zijn wijsheid. :+
 
Het leven is een stuk relaxter met een kalme geest.
Daarom rijd ik nooit sneller dan 90 en heb alleen een kalende kop....
en met bijna 65 nog steeds geen leesbril.....
ff afkloppen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan