Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?


Ik de RT.
20230423_124001.jpg
 
Via een uitkijkpunt Oostvaardersplassen richting Nijkerk..daar ergens tussen de weilanden de foto..daarna vanaf Nijkerk langs een dijkje door de polder naar Garderen en vervolgens door de bossen ri Harderwijk...en dan als laatste het spannendste stuk ri Lelijkstad.
Klein rondje van rond de 100km.
Even frisse neus
Klinkt als veel van de rondjes die ik doe als in in NL ben 😂
 
Ik heb hem inmiddels binnen gekregen, gemonteerd en geprobeerd. Echt een groot verschil! Kan zelf op de snelweg met de kinbak van mijn helm open rijden (als je dat al zou willen…). Heb de ruit niet in de stijlste stand staan, maar ongeveer half en dat geeft al een hele grote verbetering. Dank dus voor de tip!!
Wat is je lengte?
Wel grappig om te lezen dat het bij de een zorgt voor een bak ellende en bij de ander blijkbaar verlichting?
 
Heeft iemand ervaring met tasjes voor aan de valbeugels van een GSA?

Ik ben op zoek naar bagageoplossing om wat spullen in te stoppen waar ik snel bij kan, maar wil eigenlijk geen tanktas meer.
Ik heb kleine tasjes naast mijn scherm voor klein spul. Via Ali. Er staat wel wunderlich op maar zonder hadden ze niet. Ze zijn na anderhalf jaar wel flink verkleurd. Verder heb ik frame tasjes . Als je die goed vol doet merk dat veel bij je benen. Ik heb ze daarom niet helemaal gevuld. Zit ehbo spul in en vork, lepel, tiewraps. Ook deze zijn flink verkleurd.
 
Zit nu in Ligurië en er rijden hier erg veel gsa's waarvan een groot aantal ook volgehangen met extra tasjes.
Meeste wel met anwb stelletjes er op.
 
Dus bij volgend onderhoud moet ik al naar 3 zaken vragen?
-Cardan (toestand + nippel)
-software update (cardanbreuk)
-verbeterde (langere) distributie kettingspanner linker cilinder.
Volgens mij hoef je nergens naar te vragen.
Ze lopen het lijstje gewoon af als ze in de pc zien wat er wel en niet is gedaan.
 
Ik dacht van wel?
Ik dacht begrepen te hebben dat, als het achterwiel los komt (en dus vrij kan draaien) het vermogen wordt weggenomen, om zo te vermijden dat, als het wiel weer grip krijgt, dit niet zorgt voor een breuk?
Klopt, maar niet een breuk in het cardan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan