Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Dat is even geen motorrijden.
Maandagavond bandexamen judo (wel geslaagd voor groen 😉), pijn in mijn teen en een hemelwijzer maar wel de oefeningen afgemaakt.
Teen gebroken net boven het gewricht (gelukkig niet middenvoetsbeentje) maar een schoen gaat niet passen.
En met "jezusnikes" motorrijden is geen goed idee...
Motor maar de garage weer in ☹️
 

Bijlagen

  • 20230711_164447.jpg
    20230711_164447.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 40
  • 20230711_174023.jpg
    20230711_174023.jpg
    116,4 KB · Weergaven: 41
Dat is even balen .....
Gefeliciteerd met je groene band...op naar uiteindelijk de zwarte....
Gecondoleerd met de teen...hoop voor je dat het niet te pijnlijk is....geen gips ??
 
Dat is even balen .....
Gefeliciteerd met je groene band...op naar uiteindelijk de zwarte....
Gecondoleerd met de teen...hoop voor je dat het niet te pijnlijk is....geen gips ??
Nee, tis dat kleine ding. Dus tape en voorzichtig aan doen (stilzitten is een crime als je veel wandelt/sport! 👿). Pcm en diclofenac zorgen dat het wat dragelijker is, ibu of naproxen erbij als het echt te gek wordt.
Maar er is altijd een weg om te kunnen bewegen.
Dankjewel, idd op naar zwart 😄
Motorrijden lukt hopelijk weer na mijn vakantie, over een week of 4 moet ik toch wel weer een stevide schoen passen 😎
 
Gisteren samen met zoon nog "even" met de motors zijn vriendin gaan oppikken in Bouwdewiin stadion aan heizel brussel, was na een concert te druk om met de auto door te geraken.
Bij de thuisrit was er een (oen) motard die het nodig vond om met grootlicht te rijden, als je dan (bij donker) in je spiegels moet kijken zie je alleen een bol licht, was echt hinderlijk.
Even laten afzakken, er achter gaan rijden en even de hele LED lichtwinkel van de GS getrakteerd,
Hij had 't snel door😊.
 
Dat is even geen motorrijden.
Maandagavond bandexamen judo (wel geslaagd voor groen 😉), pijn in mijn teen en een hemelwijzer maar wel de oefeningen afgemaakt.
Teen gebroken net boven het gewricht (gelukkig niet middenvoetsbeentje) maar een schoen gaat niet passen.
En met "jezusnikes" motorrijden is geen goed idee...
Motor maar de garage weer in ☹️
Meh, naar. Beterschap
 
Ook een nieuw zadel besteld, isotta.
De specs soraken mij aan, de look ook maar nog meer de positieve kritieken van verschillende duitse forum gs rijders.
Isotta is harder dan standaard comfort, iets zachter dan wunderlich en voorzien van laag memory foam.
 

Bijlagen

  • Isotta HP 1.jpg
    Isotta HP 1.jpg
    94 KB · Weergaven: 36
  • se1061_sella_anteriore_gsa_per_bmw_r1200_gs_lc_2003-2021_gs_1250_r_lc_5.jpg
    se1061_sella_anteriore_gsa_per_bmw_r1200_gs_lc_2003-2021_gs_1250_r_lc_5.jpg
    17,6 KB · Weergaven: 37
  • se1061_sella_anteriore_gsa_per_bmw_r1200_gs_lc_2003-2021_gs_1250_r_lc_2_1.jpg
    se1061_sella_anteriore_gsa_per_bmw_r1200_gs_lc_2003-2021_gs_1250_r_lc_2_1.jpg
    26 KB · Weergaven: 37
Overweeg Borbro ook eens. Is zeker de moeite waard. Vorige maand een trip van 6500km gemaakt naar Gibraltar en geen centje pijn. Met het originele na een paar uur al pijn en een houtenkont.
 
Overweeg Borbro ook eens. Is zeker de moeite waard. Vorige maand een trip van 6500km gemaakt naar Gibraltar en geen centje pijn. Met het originele na een paar uur al pijn en een houtenkont.
Die heb ik besteld en zal eendaags klaar zijn.
Als de Borbro net zo lekker zit als hij er uit ziet ben ik super tevreden.
 
Hoi, ik ben weer wat verder met gsa 1150, motor draait rond zonder rare bijgeluiden, bougies vonken dus so far so good, nu is de accu vervangen (motobadd AGM accu) en heb ik een knipperend abs lampje, ook komen er geluiden uit de abs pomp die voor mij niet helemaal normaal klinken. Om die reden een filmpje, daarna 2 foto,s 1 van de bak met relais onder het zadel en 1 van het werkplaats handboek, nu valt mijn oog op relais 3: coded plug for motronic, in het handboek zit daar iets, bij deze motor alleen stekker houder maar geen plug. Weten jullie wat dat is en of het cruciaal is of alleen voor storing diagnoses?

Ik hoor het weer graag en wederom bedankt
Is voor een andere motorloop, maar niet cruciaal
De abspomp klinkt mij normaal, en ik zie ze vaker dan ik wil :+
Hoi,
Het heeft wel wat moeite gekost (benzine pomp alle brandstof leidingen incl die id tank en startmotor moeten vervangen) maar hij rijd en rijd gelijk heerlijk wat kolos is de gsa1150 maar binnen 5 minuten helemaal bevriend met hem. Helaas gaat de abs (denk ik) toch niet naar behoren. De abs werkt (getest op de weg) zowel het abs lampje als het waarschuwingslampje gaan uit na een stukje rijden, echter elke keer als ik ga rijden blijft het abs lampje branden als ik hem net start en na een paar 100 meter dooft hij pas. Ik denk niet zoals het hoort toch? De stalen leidingen zijn van de abs pomp los geweest om onder de accubak te kunnen komen (vervangen brandstof leidingen) maar ik heb ontlucht en de remmen zijn keihard. Iemand suggesties?
 
Op de 1200 knippert het ABS lampje bij het starten totdat je enkele tientallen meters gereden hebt.
Dus waarschijnlijk hoort dat bij jou ook zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan