motormaniac58
MF veteraan
Wij hebben gisteren een lekkere rit van 200km gedaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor zaterdag een afspraak gemaakt bij hj motoren in menaldum om 'm uit te laten lezen.BMW met een bekrachtigd remsysteem is wat dat betreft helaas een tikkende geld-bom
Dat bergaf heb ik meerdere malen ervaren met mij 1150R.Uiteindelijk is die nieuwe pomp er nooit ingekomen...ik kreeg de tip een nieuwe accu te plaatsen en idd...alles werkte weer....
Desondanks heb ik plm 1 jr later de gs in 2016 ingeruild voor een lc die ik nog steeds heb.
10jr plezier van de vorige gs gehad maar ik heb nooit meer 100% vertrouwen terug gekregen...
Het zal je net gebeuren in een afdaling in de Alpen dat de pomp het alsnog begeeft en je remvermogen nog maar 10-20% is.....
Ook niet als je keihard knijpt? Lijkt me toch dat iets als een soort noodmaatregel moet werken. Bij een auto voelt het ook alsof er niet geremd kan worden als de motor afslaat bijvoorbeeld maar het lukt welDat bergaf heb ik meerdere malen ervaren met mij 1150R.
De laatste keer bergaf op een haarspeldbocht...
Met een hoop gevloek en gescheld teruggeschakeld naar 2 en net op tijd de snelheid eruit kunnen halen.
Wasnieleuknie!
Er zit wel een eindrem op maar daarvan is de werking wel afhankelijk van hoe goed de laatste ontluchting uitgevoerd is. Het houdt niet over ten opzichte van het bekrachtigde systeemOok niet als je keihard knijpt? Lijkt me toch dat iets als een soort noodmaatregel moet werken. Bij een auto voelt het ook alsof er niet geremd kan worden als de motor afslaat bijvoorbeeld maar het lukt wel
Ja, die is er wel.Ook niet als je keihard knijpt? Lijkt me toch dat iets als een soort noodmaatregel moet werken. Bij een auto voelt het ook alsof er niet geremd kan worden als de motor afslaat bijvoorbeeld maar het lukt wel
Misschien door de drukte bij de Bluetooth snelweg?Hier ook XT + TFT en geen storing...
Vraag me zelfs af hoe dat TFT scherm voor storing zou kunnen zorgen?
Bij mijn 2004 1200 had ik voor 400€ all-in een gereviseerde pomp,Uiteindelijk is die nieuwe pomp er nooit ingekomen...ik kreeg de tip een nieuwe accu te plaatsen en idd...alles werkte weer....
Desondanks heb ik plm 1 jr later de gs in 2016 ingeruild voor een lc die ik nog steeds heb.
10jr plezier van de vorige gs gehad maar ik heb nooit meer 100% vertrouwen terug gekregen...
Het zal je net gebeuren in een afdaling in de Alpen dat de pomp het alsnog begeeft en je remvermogen nog maar 10-20% is.....
Mag ik voor een collega vragen waar / wanneer je dit heb laten doen? Dat zijn namelijk schappelijke prijzen.Bij mijn 2004 1200 had ik voor 400€ all-in een gereviseerde pomp,
Enige keer dat ik er problemen mee heb gehad, en volgens de motorzaak was de oorzaak achterstallig onderhoud.
(Lees: remvloeistof "laten" vervangen, want met die pomp is zelf doorpompen zonder meer geen "zuivere" optie)
Misschien door de drukte bij de Bluetooth snelweg?
Bij mijn 2004 1200 had ik voor 400€ all-in een gereviseerde pomp,
Enige keer dat ik er problemen mee heb gehad, en volgens de motorzaak was de oorzaak achterstallig onderhoud.
(Lees: remvloeistof "laten" vervangen, want met die pomp is zelf doorpompen zonder meer geen "zuivere" optie)
behoorlijk dus, google maar eens en dan met name bij de RT.Vraag me zelfs af hoe dat TFT scherm voor storing zou kunnen zorgen?
Zal niet meer lukken,Mag ik voor een collega vragen waar / wanneer je dit heb laten doen? Dat zijn namelijk schappelijke prijzen.
Ja ja …….Wat het ABS uit 2006 betreft
als het bekende bedrijf in Duitsland is wat ze reviseert krijgen ze ook verbeterde onderdelen , dan krijg je niet zo snel meer het probleem terug en stipt iedere 2 jaar de vloeistof volgens procedure verversen doet ook heel veel goeds ,, en rem af en toe maar eens flink