Nou, om @Turbodesk toch een beetje te hulp te schieten: ja er zijn prijzige reparaties bekend aan de gs. Die gaan vaak een eigen leven leiden op fora. Vooral het remsysteem, cardan en koppeling zijn bekende dure reparaties. Remsysteem problemen zijn vaak te wijten aan onderhoud, cardan deels onderhoud deels ontwerp en koppeling wat mij betreft geheel ontwerp (welke flapdrol bedenkt er nu dat je je hele motor in tweeën moet splitsten om een koppeling te wisselen). Aan de andere kant zijn er ook zoveel gs'en verkocht die ook nog eens significant mèèr rijden dan de meeste andere merken dat reparaties na verloop van tijd onvermijdelijk zijn. Die problemen worden vaak gepost wat geeft nogal vertekend beeld geeft. Ter vergelijk, als ik lang genoeg op het vstrom forum kijk hoef ik hem ook niet meer vanwege de storingen. Vaak laat je jezelf te bang maken door wat je leest.
Ik heb op de lc behalve een lege accu (eigen schuld) nog geen storingen gehad.
Ik heb op de lc behalve een lege accu (eigen schuld) nog geen storingen gehad.