Stanny01
Keep calm & Enjoy your ride.
Cool ding!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou nog maar effe opfrissen als ik jou was dan. Want anders waren er al heel wat mensen dood gegaan door een tourniquet. Maar misschien kan @miekusss reageren?2 uur.
Amper 2 minuten zonder te lossen,
Maar ja, jullie je mening, ik de mijne.
(Maar ik heb ooit wel een slagaderlijke bloeding in real life dichtgedrukt en gefeliciteerd door de spoedarts!)
F900 GS is die met hetzelfde blok als F900XR?
Het is inderdaad een stevig dure fiets. Ik verwacht dat een zijkapje van de F900 net zoveel kost als het hele bodywerk van de T7. Dus als je de motor wilt gebruiken waarvoor hij gemaakt is, dan ben je wellicht beter af met de 20 kg lichtere T7.
Ik denk overigens dat de Desert X hoger op mijn lijstje staat dan de F900GS, die kost bijna hetzelfde als je de hogere standaard uitrusting van de Ducati in ogenschouw neemt.
1,5 tot 2 uur.Zou nog maar effe opfrissen als ik jou was dan. Want anders waren er al heel wat mensen dood gegaan door een tourniquet. Maar misschien kan @miekusss reageren?
BMW prijst zijn F-serie marktconform. KTM, Triumph en (Ducati) vragen allemaal rond de 18K voor een goed uitgeruste allroader.BMW is zichzelf een beetje uit de markt aan het prijzen is mijn indruk ,.......
de instap prijzen liggen dan wel aardig bij elkaar, maar zoals gebruikelijk kan je de prijs aardig op drijven door opties te kiezen, dat is niet zo'n ding ( heb je zelf in de hand ) maar wel dat je soms ook zaken moet kiezen die elders gewoon standaard zijn, en dat is wel een ding ( jammer )BMW prijst zijn F-serie marktconform. KTM, Triumph en (Ducati) vragen allemaal rond de 18K voor een goed uitgeruste allroader.
Oeh, nieuwe 800GS...Toch maar even gaan sparen.
Waar maak jij je druk om? Voor zover ik het afgelopen jaren begrepen heb is dit een ver van je bed show. Je hebt gelijk als je stelt dat BMW niet goedkoop is en de R en K serie verre van goedkoop zijn........ Niet naar kijken dan!de instap prijzen liggen dan wel aardig bij elkaar, maar zoals gebruikelijk kan je de prijs aardig op drijven door opties te kiezen, dat is niet zo'n ding ( heb je zelf in de hand ) maar wel dat je soms ook zaken moet kiezen die elders gewoon standaard zijn, en dat is wel een ding ( jammer )
Pak eens een R of K en zet die eens naast de concurrentie ?
de instap prijzen liggen dan wel aardig bij elkaar, maar zoals gebruikelijk kan je de prijs aardig op drijven door opties te kiezen, dat is niet zo'n ding ( heb je zelf in de hand ) maar wel dat je soms ook zaken moet kiezen die elders gewoon standaard zijn, en dat is wel een ding ( jammer )
Pak eens een R of K en zet die eens naast de concurrentie ?
Ik aanvaard het oordeel van de deskundige,1,5 tot 2 uur.
Onherstelbare schade ontstaan na 4-6 uur. Is wat ik heb kunnen vinden. Maar pin me er niet op vast, ik ben geen traumatoloog (alhoewel het salaris me wel wat lijkt )
Maar binnen 2 uur ben je wel op een adequate opvang en lig je ook al wel haast op de ok.
Tsja, dat gaat ook allemaal weer veranderen.Ik aanvaard het oordeel van de deskundige,
Maar ik blijf het raar vinden dat wij in onze cursussen krijgen opgelegd om geen tourniquet te leggen.
(Is ook zéér onaangenaam tot onuitstaanbaar voor een persoon bij bewustzijn, hebben we mogen voelen!)
F900 vergelijkbaar met Honda Transalp of Suzuki Vstrom 800 (qua vermogen)?F900GS ziet er wel leuk uit, een vanafprijs van 14 450€ in België..
Blijft stevig.. maar goed, 't is een BMW..
Ik weet niet of ik deze liever zou rijden dan mijn Tenere 700...
Is die
F900 vergelijkbaar met Honda Transalp of Suzuki Vstrom 800 (qua vermogen)?
als je de zelfde spullen wil op je F GS ben je vaak toch wel wat meer kwijt.Ik vind de F-reeks eerlijk gezegd niet zo gek duur in verglijking met de concurrentie...
Het blijft natuurlijk een BMW met uitgebreide optielijsten, maar een Tiger kost tegenwoordig ook al aardig wat... en de restwaarde daarvan ...
Heeft de R-reeks concurrentie dan? Noem er eens één...
De enige waar ik aan denk is de Tiger 1200, en die kost net zoveel als een GS.
als je de zelfde spullen wil op je F GS ben je vaak toch wel wat meer kwijt.
De R reeks heeft wel wat concurrenten KTM als de grootste en Ducati de Japanse merken ook maar die hebben vaak minder modellen waar ze echt mee strijden om de gunst van de klant met BMW.
Die Tiger 1200 heeft standaard wat meer dingen dan de R GS
je heb gelijk er zijn amper nog cardan motoren toen de Yamaha XT 1200 van de markt is gehaald dat was een motor die best gewaagt was aan de GSGa dan toch maar eens vergelijken met de Tiger...
De R-reeks is zo goed als de enige motor die nog met een cardan geleverd wordt.. dat plus de karakteristieke boxermotor maken hem mi toch wel apart in de motorwereld.
R1250RS, één van de laatst overgebleven sporttour machines..
R1250R, lijkt mij ook een geval apart en daarvan vind je ook niet meteen z'n gelijke bij een ander merk.
Ok, de R1250GS kunt ge met een Tiger vergelijken, en met een beetje goede wil ook wel met een KTM ADV of Ducati MS al vind ik die twee laatste toch heel andere machines.
De RT, tja.. waar zijn de Pan European en FJR naartoe?
BMW weet goed wat ze doet...
De S, XR en F reeks moeten volgens mij veel harder opboksen tegen hun concurrenten...
De R reeks heeft wel wat concurrenten KTM als de grootste en Ducati de Japanse merken ook maar die hebben vaak minder modellen waar ze echt mee strijden.