Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Zoiets? Of verder?
(Dit was 45° (helling))
Tja na 50Km lastig te zien bij rand nog iets lichtgrijs.
IMG_6410.jpeg
 
Nou, ze hebben er ook lifestyle koffers bij ontworpen. Niet meer de vorm volgt functie aanpak. Zal me niks verbazen als het vario er ook niet meer inzit.
Ik heb mijn keus al gemaakt. Er komt geen 1300. Wat een verschrikkelijk lelijk mode meubel is het geworden.
Kak, nou betrap ik mezelf ook op negativiteit ten opzichte van de vooruitgang. _O-
 
Zijn ze die koffers bij Honda gaan halen? Jammer...

Het ding zal verkocht worden, daar twijfel ik niet aan, maar het ziet er niet meer uit als een GS zoals we die al zo lang kennen.
 
Maar lijkt wel dat die band niet zo ver rond is als de Dunlop Roadsmart?
(Of beeld ik me dat maar in?)
Volgens mij heb je dat goed gezien, heb mijn best zelfs niet eens gedaan mede omdat deze nieuwe banden weer rijden zoals het hoort ik was banden gewend die al 20.000km oud waren en nog steeds niet versleten wel lek door spijker.
 
Bmw doet wat heel veel merken doen. Iets creëren wat een groep fantastisch vindt en dat door ontwikkelen naar een andere doelgroep waardoor de originele adepten moord en brand schreeuwen. Ondertussen verkopen ze er genoeg om zich over die eerste groep zich geen zorgen te maken.
 
Volgens mij heb je dat goed gezien, heb mijn best zelfs niet eens gedaan mede omdat deze nieuwe banden weer rijden zoals het hoort ik was banden gewend die al 20.000km oud waren en nog steeds niet versleten wel lek door spijker.
Gisteren nog "iets" warmer gekregen,
(Hoewel de omgeving 5° frisser was)
 

Bijlagen

  • flir_20230921T125740.jpg
    flir_20230921T125740.jpg
    174,5 KB · Weergaven: 3
Bmw doet wat heel veel merken doen. Iets creëren wat een groep fantastisch vindt en dat door ontwikkelen naar een andere doelgroep waardoor de originele adepten moord en brand schreeuwen. Ondertussen verkopen ze er genoeg om zich over die eerste groep zich geen zorgen te maken.

En de originele adepten schreeuwen niet zozeer moord en brand omdat het product voor hen onbruikbaar is geworden, maar omdat het te populair is geworden, waardoor zij zich niet meer kunnen onderscheiden van de massa.
 
Dat zeker ook ja. Er gaan allerlei personen met zo'n ding aan de haal waar je niet mee wil associëren als originele gebruiker.

Bij ons in de buurt rijden er in de zomer roofboxers in korte broek en t shirt met zo'n zijig heuptasje een beetje stoer te doen op een gsa. Vooral geen gs, die is niet stoer genoeg.
Daarom heb ik een gs :+
 
Dat kan mij dan weer helemaal niets schelen. Ik heb plezier van mijn GSA zoals ik hem gebruik en het boeit me werkelijk niet wat anderen ermee doen.
 
Gepikt van advrider forum..

Bekijk bijlage 1927754

Ik vind 'm zeker niet lelijk, ziet er ook lichter uit dan de 1250...
Beetje wennen aan de alomgekende en typerende koplamp, maar hey...

Ben vrij zeker dat er voor deze ook storm gelopen zal worden.


Beetje benieuwd naar de specs, hopelijk niet teveel extra pk's.. want meer dan wat 'm nu heeft hoeft voor mij echt niet meer..
Wordt alleen maar duurder om in te schrijven, gebruiken doen we die pk's toch niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan