Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Net een Youtube filmpje bekeken van Puig over het elektrisch verstelbaar maken van de ruit, maar daar komt nogal wat demontage werk bij kijken. Ga er in de winter eens over nadenken of ik dat ga proberen.

En of ik het E493,- waard vind.
 
Net een Youtube filmpje bekeken van Puig over het elektrisch verstelbaar maken van de ruit, maar daar komt nogal wat demontage werk bij kijken. Ga er in de winter eens over nadenken of ik dat ga proberen.
Klopt, is wel een klusje. Ik heb het de dealer destijds laten doen. Alweer een jaar of vier geleden denk ik
 
Demonteren van de voorruit en alles er omheen is goed te doen. Rustig de tijd nemen en even goed vastleggen wat je waaruit schroeft.
Of het 500 waard is? Ik verstel mijn ruit eigenlijk nooit. In de zomer heb ik de originele adventure ruit gemonteerd gehad ivm de warmte. Was twee keer een half uurtje rustig werk. Ook die ruit hen ik in één stand laten staan.
 
Hoe minder ruit hoe beter...
Heb de orginele ruit er met minder weer opzitten, iets meer bescherming maar in de zomer heerlijk dit kleine dingetje erop.
O-)

Hopelijk deze week mijn motor weer terug, nu bijna 4 weken al motorloos... B|
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230925_111420_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20230925_111420_Photo Editor.jpg
    183,1 KB · Weergaven: 3
Zo zag mijn achterband er vorige week in de Vogezen uit. Nog 700km me naar huis gereden en toen vind ik het ook wel tijd voor een nieuwe. Ik vond het wel verbazend hoe netjes rond hij is gesleten, ondanks minstens vijfduizend kilometer in Zuid-Franse bergketens bij hoge temperaturen.

20230915_162914.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan