Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
100% de bovenste! Als ik ze zo samen zie, ja!!
Maar ik heb alleen geschreven " doen" jij maakt er nu bijna een misdrijf van dat ik dat gezegd heb.
Dat je niet de enigste bent is een feit, maar eerlijk...mijn ervaring is vaak dat heel veel mensen elkaar napraten, zeker in banden topics en in groepjes.
Van mij hoeft die electrisch verstelbare ruit niet.
Mijn hoofd zegt me dat zoiets een kostbaar grapje wordt als je hem een keer in het terrein neerlegt.
Op (te) warme dagen durf ik het ruitje wel eens naar beneden draaien voor meer rijwind, maar of ik daarvoor een elektrisch motortje wil? Liever niet.Ik hoef dat ook niet, kan alleen maar stuk idd. En verstel mijn ruit ook nooit.
koplamp/neus is wennen.
zijkoffers hoeft voor mij niet maar verder zoals onder goed te doen.
Bekijk bijlage 1930207
het gaat om wat ben je per km kwijt geweest,, en als je langer met een motor doet en zeker met e afstanden die jij rijd kan je afschrijving over meer km uitsmeren , de eerste jaren schrijf je het meeste af.Ik vind de huidige foto's ook wel beter, vooral doordat je nu ook foto's ziet met dat rekje over die taartschep heen, dat oogt al een stuk beter.
Sowieso heb ik geen haast, of ik mijn huidige motor nu met 215.000 of 250.000km op de teller inruil zal financieel weinig uitmaken. Dus maar eens wachten tot er beelden van de 1300 in Adventure uitvoering beschikbaar komen. En dan maar eens kijken of ik voor de 1300 toch wil gaan, of dat ik één van de laatste 1250s op de kop ga tikken.
Ik ga er toch weer 10 jaar mee rijden denk ik, dan is het prijsverschil minder belangrijk, want dat middelt lekker uit over 10 jaar. Nu heb ik ook al bijna net zoveel aan onderhoud en dergelijk betaald als aan de aanschaf van de GS. En dan heb ik nog niet eens over de dik 10.000 liter benzine die ik moet hebben verbruikt in die jaren, daar koop je ook bijna een GS voor.
Gezien de nieuwe van een serie, die 1300, zou ik wel huiverig zijn voor het motortje van de ruit, maar, de ruitmotoren van de RT en GT's gaan zelden stuk, dus hopelijk zijn ze verstandig en pakken ze daar een variant van ofzo