Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij de trophy niet, andere twee wel lijkt het.En volgens mij knipperlichten in de handkappen ook!
Ai. Dit is niet erg indrukwekkend zo van de zijkant..Langs de andere kant, als je onderstaande foto bekijkt is 'm wel een pak minder "Gelande Strasse" geworden... kontje zou zo vanonder een R6 gehaald kunnen zijn.
ahja, dan is de kans wel groter dat de speling niet zo verloopt.
Tsja, zelfs gekocht bij een (oud) dealer die nu nog specialist is. En waar ik wat dat betreft altijd wel vertrouwen in heb, Gerjo de Jong.Kom op zeg, heb wel de beste variant gekocht he
Thanx! Ik heb de originele nav voorbereiding nog van BMW! 2 stuks zelfs nog haha! Ik zou die weer kunnen laten plaatsen en daar dan een XT2 houder zoals jou op plaatsen. Ik weet zo niet of er andere houders op de markt zijn buiten de Touratech om. Vandaar ook even mijn vraag hier. Kijken naar mogelijkhedenIk heb op de beugel de af fabriek voorbereiding voor de navigator. Hierin zit nu de waypoint xt2 adapter geklikt en afgesloten met originele sleutel....maar slot stelt niks voor. XT2 zit wel muurvast moet ik zeggen, en goed instelbaar.
Moet erbij zeggen, de adapter is belachelijk duur. Een goedkopere variant uit italie van een 3D printer schijnt wel contactproblemen te kunnen geven.
Heb je geen nav voorbereiding is er een houder op de markt die op de beugel geschroefd kan worden.
Bekijk bijlage 1930590
Bekijk bijlage 1930591
Bekijk bijlage 1930592
Deze kan zo te zien maar in één richting worden gemonteerd. En de Garmins hebben de vervelende eigenschap dat de schroefgaten niet precies in een vierkant zitten maar in een rechthoek. En dat bij het ene model die rechthoek liggend is, en bij het andere model die rechthoek staand. Kijk dus even goed of deze wel past bij de Garmin die je wilt monteren.3.99€ 57% OFF|Voor Bmw R1200GS Lc Adv R1250GS S1000XR CRF1000L Motorfiets Zwarte Telefoon Gps Navigatie Houder Bracket 12Mm/16mm| | - AliExpress
Ik heb deze, kost geen drol en werkt prima.
En volgens mij knipperlichten in de handkappen ook!
Thanx! Ik heb de originele nav voorbereiding nog van BMW! 2 stuks zelfs nog haha! Ik zou die weer kunnen laten plaatsen en daar dan een XT2 houder zoals jou op plaatsen. Ik weet zo niet of er andere houders op de markt zijn buiten de Touratech om. Vandaar ook even mijn vraag hier. Kijken naar mogelijkheden
Op de Yamaha heb ik een mount van BikepenR, kost wel wat maar kwalitatief dik in orde als je het mij vraagt. Hebben er ook voor de GS.
You are being redirected...
Stillaan wordt die GS dan toch een echte baanmotor...
Ach, da's ook geen strafEn dat is prima, dan blijft de 1250 de laatste echte GS! Bekijk bijlage 1930871
Bij enduropakket/offroadpakket krijg je volgens mij normale knipperlichtjes...En dat begrijp ik niet zo goed...
Waarom?? Op een sportieve motor ok, op een reismotor ok, maar een allroad... die handkappen zitten daar toch met een reden op?
Lijkt mij om problemen vragen om daar dure led-knipperlichten in te gaan verwerken. Wat gaat zo'n handkap wel niet kosten?
En als je die motor een beetje gebruikt ga je toch wel eens met die handkappen langs uitstekende takken schuren...
Nu goed, de meesten die zo'n motor kopen gaan er toch niet mee het padje af, maar degene die dat wel wensen kunnen dan ook niet effe die originele handkappen vervangen door Barkbusters, want dan ben je je knipperlichten kwijt.
Stillaan wordt die GS dan toch een echte baanmotor...
Dit ding gaat denk ik gewoon weer een verkoop topper worden. Dit zijn allemaal 1e reacties. Zometeen komen de 1e plaatjes van aangeklede gs’en in de bergen, en dan gaan ze als warme broodjes. Ik heb er zelf het geld niet voor, maar ik denk dat volgend jaar als de gsa uit komt, die wel eens heel dik kan gaan worden met alle poespas er op.Er is toch 1 voordeel aan de R1300GS! Als ik het hier zo lees, sta je voorlopig niet met een dozijn dezelfde motor als jezelf aan de voet van de pas.
Tja. als je de snavel (voor zover je daar uberhaupt nog van kan spreken) vind ik het profiel wel erg veel op de oude ktm 390 adventure lijken.Er is toch 1 voordeel aan de R1300GS! Als ik het hier zo lees, sta je voorlopig niet met een dozijn dezelfde motor als jezelf aan de voet van de pas.