Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Hoe kan ik mijn topic foto vernieuwen ??
De getoonde GSA is voor jaren al vervangen voor deze.
DSCF4793.JPG
 
Laatst bewerkt:
Lekker! Wat voor spec?

Ik ben zelf inmiddels toch ook wel enthousiast geraakt na het bekijken van wat filmpjes enzo. Toch wel een hele mooie motor!

Grootste twijfel hier is Enduro Pro pakket. Aan ene kant wil ik graag de onderdelen, maar die valbeugels vallen zo uit de toon bij rest van de motor. Of misschien zwart laten coaten.
De Tripple Black met alle opties :)
 

Ik heb mijne juist hetzelfde samengesteld als op deze video. Zelfde velgen, kleur en uitlaat. Ik heb het enduropack niet genomen, maar de valbaren er apart bijbesteld. Nu wachten tot januari... *O*
 
Vanmorgen naar Zeeland gereden en de gasklephuizen laten synchroniseren. Zit toch wel verschil in, loopt stationair mooier en ook op toeren merk je echt verschil. Meteen bij Neeltje Jans maar een vreselijk duur bakje kibbeling gegeten. 370 km voor een doordeweekse donderdag is toch netjes.....
Sommelsdijk is echt geen Zeeland en dat willen ze daar ook zo houden. En dat is geheel wederzijds. Dat je dan doorrijdt voor kibbeling op Neeltje Jans is je andere beginnersfout. Je had beter door kunnen prikken naar Bruinisse. Op de kade bij Bru17 hebben ze de beste kibbeling. Vaste klanten weten dat ze ook kabeljauw kibbeling hebben. Iets duurder maar twee keer zo lekker.
 
Sommelsdijk is echt geen Zeeland en dat willen ze daar ook zo houden. En dat is geheel wederzijds. Dat je dan doorrijdt voor kibbeling op Neeltje Jans is je andere beginnersfout. Je had beter door kunnen prikken naar Bruinisse. Op de kade bij Bru17 hebben ze de beste kibbeling. Vaste klanten weten dat ze ook kabeljauw kibbeling hebben. Iets duurder maar twee keer zo lekker.
Dit was de 1e keer sinds 20 jaar dat ik in die regio ben geweest, weet ik veel waar de beste vis is...... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan