Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik lees altijd mee hier, en ben zelf een gsa rijder. Ik zag kort geleden de veelal positieve reacties op de nieuwe Suzuki langs komen. Nu kwam ik deze zeer uitgebreide video tegen. Wat een schitterend ding, vooral bij 5:09 de groene variant. Heel erg benieuwd wat de prijs gaat worden, en welke optie pakketten er gaan komen. ik ga hier zeker een proefritje maken. Ik rijd graag nieuw, maar een 1300 (laat staan een 1350) kan ik simpelweg nieuw niet meer veroorloven.

p.s in de video word de prijs ook genoemd.
Gaaf ding, 16.500€ ook prima! Zou best wel eens de volgende kunnen worden..! 😅😊
 
Zo, 1e jaar beurt gepland bij Biqer...ze komen hem in februari ophalen en brengen hem terug. Enkele rit 37 km....en dat is gratis, BMW nederland neemt die kosten. Vind ik wel service....jaja je betaald meer voor de beurt dan als je het zelf doet.
 
Bij mijn BMW dealer komen ze hem in de wintermaanden ook gratis ophalen. Maar als ik hem in die periode zelf breng krijg ik 10% korting op de beurt en dat is toch een betere deal.
 
Bij mijn BMW dealer komen ze hem in de wintermaanden ook gratis ophalen. Maar als ik hem in die periode zelf breng krijg ik 10% korting op de beurt en dat is toch een betere deal.
Hmmm voor 25 euro rij ik in februari geen 70 km om daarna nog uurtjes in de schowroom te hangen....met dat geweldige netwerk van BMW Berlin bij afmelden. Daar ben ik van genezen.
 
Ga de mijne a.s. vrijdag brengen. Voor het eerst een jaarbeurt, ipv een beurt op basis van km. 🫣 Laatste beurt van de service inclusive, want volgende keer is >30k km of >3j. Heb ook afgesproken dat ik een rondje op de 1300 ga doen. Heb me laten overhalen.🤪

Maar aangezien ik een GSA boven de GS prefereer zal het bij een enkel ritje blijven ...
 
Hmmm voor 25 euro rij ik in februari geen 70 km om daarna nog uurtjes in de schowroom te hangen....met dat geweldige netwerk van BMW Berlin bij afmelden. Daar ben ik van genezen.
Nee dat zou ik ook niet doen. Het is voor mij 15 minuten rijden, en dan met de tram weer terug. Meestal haal ik hem dan de volgende dag weer op.
 
De tram werd in zuid limburg ergens in 1960 stop gezet....
Ik snap je, in jouw geval zou ik dat ook doen.
Het is ook wel een beetje de reden waarom ik na deze GSA waarschijnlijk toch weer voor een BMW kies. Ik kom 2-3 keer per jaar voor onderhoud of banden en dan is zo dichtbij toch wel praktisch.
 
Zo,groot onderhoud is klaar.40d km beurt en poetsen.
Kan er weer een jaartje tegen.
klaar.jpg
 
Zo, 1e jaar beurt gepland bij Biqer...ze komen hem in februari ophalen en brengen hem terug. Enkele rit 37 km....en dat is gratis, BMW nederland neemt die kosten. Vind ik wel service....jaja je betaald meer voor de beurt dan als je het zelf doet.

Die enkele rit is hier ongeveer even lang... maar er zit een landsgrens tussen.
Zou BMW NL die kosten ook voor zich nemen? Want dan mogen ze 'm ook komen halen voor z'n volgende beurt.
 
Die enkele rit is hier ongeveer even lang... maar er zit een landsgrens tussen.
Zou BMW NL die kosten ook voor zich nemen? Want dan mogen ze 'm ook komen halen voor z'n volgende beurt.
Bel ze eens.
Heb get net nagekeken, het staat inderdaad op de website van BMW Nederland, aktie geldig tot eind februari
 
Bij mijn BMW dealer komen ze hem in de wintermaanden ook gratis ophalen. Maar als ik hem in die periode zelf breng krijg ik 10% korting op de beurt en dat is toch een betere deal.

Is dat niet gewoon standaard bij elke BMW dealer en ook iedere winter? Bij mijn dealer wel namelijk. Denk dat het nodig is om toch de werkplaats beetje draaiende te houden. Ik vind het ideaal. Dit jaar ging het niet ivm garantie maar komend jaar plan ik de beurt weer lekker in de haal/breng maanden.
 
De 2 gs'en hier staan lekker in onze eigen, verwarmde garage te sucken aan de optimate, met forte 2 in de tank...
Wachten op de lente met hopelijk.zo nu en dan droge wegen voor een winterse rit tussendoor ..
Mijn milieu vriendelijke diesel is nu aan de beurt om mij naar mn laatste 2 werkende maanden in Amstelveen te brengen..
Ik ga vast begonias uitzoeken
 
Laatst bewerkt:
De 2 gs'en hier staan lekker in onze eigen, verwarmde garage te sucken aan de optimate, met forte 2 in de ttank...
Wachten op de lente met hopelijk.zo nu en dan droge wegen voor een winterse rit tuasendoor ..
Mijn milieu vriendelijke diesel is nu aan de beurt om mij naar mn laatste 2 werkende maanden in Amstelveen te brengen..
Ik ga vast begonias uitzoeken
Welke kleur zou je nemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan