Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

kon niet precies bepalen waar het in Spanje is , maar je doet er wel ff over zeker als je binnen door wil
Tja als je 5000 km binnendoor gaat rijden kan je zo een dikke 145 uur bezig zijn met rijden.
Daarom hebben ze ook een snelwegen netwerk om wat tijd te winnen.... 😂

Ok het is niet zo uitdagend maar als je dan daar in Spanje over b.v. de Silent Route zweeft waan je je in een andere dimensie en ben je de snelweg kilometers zo vergeten.....
 
1703498533619.png


je zou de motor uit de stalling halen .......
 
Relleu, ligt tussen Alicante en zbenidorm in de bergen.
Benidorm ken ik van 1987 nog. Star Garden, KM Penelope. .... ouwe tijden. In de jaren 90 zijn wij een aantal keren naar Javea en Denia geweest. in Denia is de veerdienst naar het te hippe Ibiza.....
Wel goed weer om motor te rijden.
 
Gisteren nog een dikke 250km getoerd, door de zeikende regen.
Hoog water ritje gedaan naar oa Toldijk en Lobith maar ook Doesburg en Twentse land.
Indrukwekkend veel ondergelopen land gezien.
Mooie gelegenheid om mijn nieuwe Revit Horizon gelamineerde pak te testen, absoluut waterdicht!
Geeft vertrouwen voor de geplande Schotland-vakantie eind mei.;)
 
Vraagje:
Stuurverhogers Wunderlich Ergo gemonteerd op de 1250GS, wat hoger en stuur een beetje dichterbij.
Voor mij perfect.
Nu heb ik moeite om de Option719 spiegels goed af te stellen.
Door de stuurverhogers krijg ik ze niet goed neerwaarts afgesteld en dus een enorme dode hoek.
Vrees dat ik een setje aftermarket spiegels moet zien te scoren, ik heb Touratech of Wunderlich gevonden maar er zijn er vast wel meer te koop.
Welke spiegels adviseren jullie, en waarom?
 
Heb ik uiteraard aan gedacht, punt is dat huidige stand voor mij perfect aanvoelt...
Daar wil ik liever geen concessies in doen en daarom de vraag welke after-market spiegels jullie aanbevelen.

Ik had net hetzelfde toen ik die stuurverhogers had geplaatst op mijn Triple Black.
Nu rij ik zonder stuurverhogers, maar heb geen Option 719 spiegels meer maar de standaard spiegels... Ruilen? 8-)
 
Er zijn ram knoppen die je met een soort sleutel moet bedienen. Geeft iets meer vertraging bij diefstal. Maar niet veel.
 
Bedenking; kan je zonder gereedschap die "fiberglass" delen instellen en/of losmaken?
(Zou nogal diefstalgevoelig zijn ...☹️)
Je kan ze verstellen als je genoeg kracht geeft.

Ik rij er nu een jaar of 5 mee en er is nog nooit iets raars mee gedaan door derden.
Ik heb ook de "sloten" maar je kan ze rechtbuigen en los draaien als je echt wil.
Tuurlijk zou het rot zijn als het aan de hand is maar je gaat niet dood van die paar tientjes.
20200607_100634.jpg


Wat voor mij wel een voordeel is is het feit dat ze buigen bij een val.
Dan even terug duwen en je kan weer verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan