Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik doe 25k per jaar op de motor en heb een goed motorpak dus ja ik heb het allemaal bewust meegemaakt.
Iedereen die bang is voor een beetje regen kan beter een andere hobby gaan zoeken want het gaat nog veel meer en veel vaker regenen.
Ben niet bang voor regen! Vorig jaar uit de Eifel, 3 uur door de regen naar huis gereden. Maar >12 graden en droog! Dat zijn de elementen wanneer de mijne uit de garage komt 😜
 
Spanje.....nu nog paar honderd km tot ons huis
 

Bijlagen

  • 20240302_120003.jpg
    20240302_120003.jpg
    606,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG-20240302-WA0010.jpg
    IMG-20240302-WA0010.jpg
    244,9 KB · Weergaven: 0
Je hebt het ook tot het eind bekeken? :o

Ik was me aan het afvragen hoe zo'n filmpje tot stand komt.. wie filmt dat met welke telefoon... rijdt hij gewoon weg, komt hij terug voor zijn telefoon, of wordt het filmpje doorgestuurd terwijl hij naar huis rijdt...

En dan ineens... tuut... _O-
 
Even heel andere bezigheid vandaag. Veel zieken bij de schaatsleraren dus of niet een lesje kon invullen.
Jup, jawel! Met als afsluiter de damesfinale marathon.
Nog eenpaar weekjes wintersport, daarna weer buitensport! 👍
 

Bijlagen

  • 20240303_140142.jpg
    20240303_140142.jpg
    227,1 KB · Weergaven: 0
  • 20240303_135950.jpg
    20240303_135950.jpg
    302,8 KB · Weergaven: 0
Zoek nog wel een setje brembo's voor de voorkant, iemand wat liggen.
Niet dat de hayans slecht zijn, maar blokken wisselen is zoveel makkelijker.
 
Maar die kan er af, het is wel een mooie rugsteun voor de vrouw. (Komt ook nog een rugkussen op).

Maar die kan er af, het is wel een mooie rugsteun voor de vrouw. (Komt ook nog een rugkussen op).
Hou er dan wel rekening mee dat de duozit kort wordt,
Hoe ik dat weet? Ondervinding,
Van mijn dealer hoorde ik dat onze betreurde medeforumer die weer had verwijderd om nét iets meer ruimte te maken voor de passagier.
(= Nu zowat een jaar geleden dat hij ons ontviel, mis hem toch nog...)
 
Als die ruimte voor de passagier een probleem gaat worden is het vervangen van die BMW koffer door een Givi Trekker Outback een simpele oplossing.
 
Hou er dan wel rekening mee dat de duozit kort wordt,
Hoe ik dat weet? Ondervinding,
Van mijn dealer hoorde ik dat onze betreurde medeforumer die weer had verwijderd om nét iets meer ruimte te maken voor de passagier.
(= Nu zowat een jaar geleden dat hij ons ontviel, mis hem toch nog...)
Klopt door koffer minder ruimte maar we rijden nu op een 850GSA Rally met koffer en rugkussen daar zit nog veel minder ruimte op het achterste deel van het zadel.
Denk wel dat het goed komt.

IMG_6309.jpeg
 
Vandaag lekker stukje veluwe gedaan. Lijkt wel of elke 3e motorfiets een GS is..... nieuwe helm bevalt ook goed. Nog een beetje strak met het kinstuk dicht maar echt beter dan de Shark. Zonnevizier sluit beter aan, ventilatie bovenop doet ook echt wat en veel minder turbulentie boven de 80km. Bij de shark met open kinstuk ging hij echt tekeer maar deze is een stuk fijner.
 
Hou er dan wel rekening mee dat de duozit kort wordt,
Hoe ik dat weet? Ondervinding,
Van mijn dealer hoorde ik dat onze betreurde medeforumer die weer had verwijderd om nét iets meer ruimte te maken voor de passagier.
(= Nu zowat een jaar geleden dat hij ons ontviel, mis hem toch nog...)
Huh? Die rugsteun is maar een schuimpje van een paar centimeter. Ik heb mijn achterpassagiers (4 verschillende mensen, wel allemaal slank postuur) nog nooit horen klagen dat de zit achterop opeens krapper is sinds die rugsteun erop zit.
 
Huh? Die rugsteun is maar een schuimpje van een paar centimeter. Ik heb mijn achterpassagiers (4 verschillende mensen, wel allemaal slank postuur) nog nooit horen klagen dat de zit achterop opeens krapper is sinds die rugsteun erop zit.
Maar de ruimte is al erg kort, dan kan die paar cm het net oncomfortabel maken. Ik reed met de originele BMW koffer ook mijn rug tegen de tent als ik die er op had zitten. Met de Givi koffer heb ik daar geen last meer van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan