Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tip: probeer je voorwiel eens op de grond te houden... misschien helpt dat.Sinds enkele weken merk ik geslinger in het voorwiel bij 60-80 km/uur
Bij het insprayen met tectyl liet ik het a.wiel even draaien en hoorde een flink gerammel in de holle kardan. Ook zie je het wiel een klein beetje zwabberen als je,m sneller laat draaien.
Ik denk dat de slingering van de voorkant van de zwabberende achterkant komt. Best snel, 58000 km verder nu
Morgen maar weer eens bellen.......
laat het nu niet zijn dat de heren van 't ST-topic gelijk gaan krijgen! en dat bmw een cardanprobleem heeft?Sinds enkele weken merk ik geslinger in het voorwiel bij 60-80 km/uur
Bij het insprayen met tectyl liet ik het a.wiel even draaien en hoorde een flink gerammel in de holle kardan. Ook zie je het wiel een klein beetje zwabberen als je,m sneller laat draaien.
Ik denk dat de slingering van de voorkant van de zwabberende achterkant komt. Best snel, 58000 km verder nu
Morgen maar weer eens bellen.......
Tip: probeer je voorwiel eens op de grond te houden... misschien helpt dat.
dat zou je toch mogen verwachten van een gs, ze bouwen nu toch al zo 'n 30 jaar paralevers, ik heb nu bijna 80 k, (nog) geen problemen gehad, ook niet met men 1100gs, maar die had dan wel voldoende problemen in de versnellingsbak.zit w.s. in het a.wiel en die zit bijna altijd op het asfalt
@scorp: dit is m,n 3e cardanprobleem bij deze GS....eerst olielekkage op de rand van het lager, toen de kardan finaal afgebroken in de kardantunnel en nu het kardan lager dat rommelt.....als BMW geen structurele problemen heeft; ik heb er iig al 3 gehad binnen 60k...
Best veel vind ik zeker gezien het onderhoud wat ie krijgt...o zou ik te ruig om pringen met het materiaal? dan nog, lijkt me dat e.e.a. met een bepaalde hufterproofheid gebouwd wordt,toch?
zit w.s. in het a.wiel en die zit bijna altijd op het asfalt
@scorp: dit is m,n 3e cardanprobleem bij deze GS....eerst olielekkage op de rand van het lager, toen de kardan finaal afgebroken in de kardantunnel en nu het kardan lager dat rommelt.....als BMW geen structurele problemen heeft; ik heb er iig al 3 gehad binnen 60k...
Best veel vind ik zeker gezien het onderhoud wat ie krijgt...of zou ik te ruig om springen met het materiaal? dan nog, lijkt me dat e.e.a. met een bepaalde hufterproofheid gebouwd wordt,toch?
Zaterdag 30 october is de dakar pre proloog in valkenswaard. http://www.preproloog.nl/index.html
Supermoto en ik zijn van plan om het weer af te wachten. Je kan ook kaarten kopen bij de kassa van het evenement of bij de primera winkels. In de loop van volgende week beslissen we of we gaan.
Als je ook gaat, kopieer het lijstje even en zet je zelf erbij.
-Supermoto(ovb)
-Korenwolf(ovb)
Edit: Nog vergeten, supermoto en ik meeten waarschijnlijk bij de Meern.
Maandagmorgen model?@scorp: dit is m,n 3e cardanprobleem bij deze GS....eerst olielekkage op de rand van het lager, toen de kardan finaal afgebroken in de kardantunnel en nu het kardan lager dat rommelt.....als BMW geen structurele problemen heeft; ik heb er iig al 3 gehad binnen 60k...
Tsjah, wat is te ruig? Je doet geen rare/domme dingen met je fiets toch?Best veel vind ik zeker gezien het onderhoud wat ie krijgt...of zou ik te ruig om springen met het materiaal? dan nog, lijkt me dat e.e.a. met een bepaalde hufterproofheid gebouwd wordt,toch?
lekker hoor voorspellingen voor de eifel zijn idd nogal wisselvallig, ik vertrek zondag met m'n vriendin richting moesel voor een weekje, uiteraard pakken we ook een stukje eifel mee ik hoop dat we het net zo treffen als jullie vandaag.
Maandagmorgen model?
Wij hadden ooit met een vliegtuigmotor (Rotax 914) ook eindeloos gelazer. Turbo uit elkaar gespat, krukaslagers gebroken, op den duur lekte er olie in 't koelsysteem
Veel later bleek dat er een keer bedorven olie in was gegaan (had te lang gestaan in een vochtige hangar) die alles had aangetast. Iets heel kleins en lulligs kan al heel veel ellende veroorzaken, in dit geval schades; duurder dan een nieuwe 1200GSA.Tsjah, wat is te ruig? Je doet geen rare/domme dingen met je fiets toch?
Nah, je belast andere onderdelen nogal fors (balhoofd, vering enz), maar dat heeft idd weinig met de cardan.gewoon offroad, springen over drempels en af en toe een wheely of stoppie....moet kunnen zou je zeggen....
Rijd jij vaak één (exacte) snelheid, met name op de snelweg?Het is wel elke keer de kardan die gelazer geeft , want motorisch loopt ie gewoon als een beer, zeker met de nieuwe uitlaat
gewoon offroad, springen over drempels en af en toe een wheely of stoppie....moet kunnen zou je zeggen....
Het is wel elke keer de kardan die gelazer geeft , want motorisch loopt ie gewoon als een beer, zeker met de nieuwe uitlaat
Een ketting heeft zo zijn voordelen.
nou !
smeren om de 500 km , of als het nat is geweest
schoonmaken iedere 1000 km
nieuwe kopen : te vaak
vet op je achtervelg en brug
ik zie de voordelen
Een ketting heeft zo zijn voordelen.
Zeker! op een circuit of de crossbaan