Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor het wel weer, ik wel weg '( -O- Als mijn fiets in die kartonnen doos past dan blijf ik :) 8-)

Nou in deze doos past ie wel

Afmetingen
Buitenafmetingen 42 m x 1,60m x 1,76m = 118,272 m³
Binnenafmetingen 41,94m x 1,54m x 1,60m = 103,340m³
Gewicht : ± 400 kg


B2_G9O1BGT77.1+wkphDOOSJE.jpg
 
Ik kom maar eens kijken bij het Zwolle-topic. Ik ben nu een beetje topic-loos, ik heb geen F meer en het Thunderace-topic is ehh... dood zeg maar :( Op het moment lukt het niet helemaal lekker met bochtjes maken. Ik kan merken dat ik de hele winter door heb gereden en veel te voorzichtig ben geworden. Het wordt weer eens tijd voor droge wegen met 20 graden :Y

Zeker doen! Kun je mooi weer rustig de draad oppakken, er wordt wekelijks wel gereden en natuurlijk helemaal als het beter weer wordt.
En we hebben op dit moment veel nieuw komers, dus een mooi instap moment ;)

:W
 
Ik kom maar eens kijken bij het Zwolle-topic. Ik ben nu een beetje topic-loos, ik heb geen F meer en het Thunderace-topic is ehh... dood zeg maar :( Op het moment lukt het niet helemaal lekker met bochtjes maken. Ik kan merken dat ik de hele winter door heb gereden en veel te voorzichtig ben geworden. Het wordt weer eens tijd voor droge wegen met 20 graden :Y

Zeker doen! Kun je mooi weer rustig de draad oppakken, er wordt wekelijks wel gereden en natuurlijk helemaal als het beter weer wordt.
En we hebben op dit moment veel nieuw komers, dus een mooi instap moment ;)

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan