klopt staat 92 op kenteken.zal papieren nog is kijken of het origine bouw jaar er op staat.Bouwjaar 92 bestaat helaas niet. Het is '89 of '90.
klopt staat 92 op kenteken.zal papieren nog is kijken of het origine bouw jaar er op staat.
Topsnelheid is ook wel wat laag .....Alleen voor de acceleratie zou ik deze motor al willen. Van stilstand tot 100km/u in "0" seconden. Zijn er weinig die dit bij kunnen houden.
Succes jongen.
Vraagje: wat gebruik jij als sensor voor de elektronsche snelheidsmeter ?
Standaard is de snelheidsmeteruiteraard aangesloten vanaf het voortandwiel maar dat vervalt geheel lijkt me.
Kun je daar eens een paar knappe foto's van maken s.v.p. Inclusief hoe je de kabel vanaf de voorvork naar boven geleid?
Alvast bedankt man.
En succes met je project. Ik ben ook nog steeds met de mijne bezig.
Heb je ook foto,s van je project of is hij te volgens wegens op het forum.Lekker bezig gozer.
Ik ben een CBR400RR achterbrug erin aan het zetten, en een voorvork van een Blade.
Met name die achterbrug heeft heel veel aanpassing nodig om het goed werkend en netjes te krijgen.
Ik wil het originele subframe, en ook ook de duosteunen behouden. Maar eigenlijk past de achterbrug er dan niet in qua veerweg.
Gebruik hiervoor echte kruipolie, en geen WD40. Imal is wel goed voor dit soort klusjes, en is een echte kruipolie, WD 40 is dat niet.De as van de achterbrug zit muurvast in de achterbrug. Ik kan de as wel ronddraaien maar zelfs als ik er met een doorslag en een hamer sla krijg ik de as er niet uit.
Momenteel hangt de motor behoorlijk slagzij en heb ik WD40 bij de losgedraaide moer van de as gespoten (aan de rechterzijde van het frame dus). Het lijkt echter niet door te lopen naar binnen.
Nog iemand tips & tricks hoe dit kan worden gefikst?