Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meende mij te herinneren dat je een TRX had, dus ik check net je motorstek... Ow, dat is al een paar motoren terug! Je motorstek-motor-historie leest wel lekker weg, hilarisch! Ik hoop dat je met de CB-1 meer geluk hebt.Heeft iemand toevallig nog een cb1 standaard liggen? Op mijn cb1 zit een te kort standaardje van een andere motor.
Sorry voor off-topic...Meende mij te herinneren dat je een TRX had, dus ik check net je motorstek... Ow, dat is al een paar motoren terug! Je motorstek-motor-historie leest wel lekker weg, hilarisch! Ik hoop dat je met de CB-1 meer geluk hebt.
Brno is echt zo gaaf.8<
Einde v/ d maand naar Brno. Met 58 pk op een 400cc uit '89 tussen de moderne racemonsters op een snelle baan
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Eerste keer circuit met de cb-1? Hoeveel dagen? Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat vooral veel voetsteunschrapen gaat worden. Ik zou bij voorbaat de hero blobs eraf schroeven een reservesetje stepjes meenemen, vooral als je langer dan 1 dag gaat.
Brno is echt zo gaaf.
brno tips and tricks
3 dagen circuitrijden. En ja, voor het eerst op de CB-1.
Ik denk dat voetsteuntjes schrapen wel zal meevallen. Mijn CB staat hoger op zn poten dan normaal door de mysterieuze niet-standaard achterveer. Ik heb zelfs de standaard moeten verlengen
We gaan het meemaken. De rem is mijn grootste punt van zorg. Fading bedoel ik dus. Gewoon lekker rondcrossen en niet te gek doen is mijn plan. Ik ga eens lezen. thx voor de link.
Faden had ik ook: rechte stuk Zandvoort, maar ook al ernstige fadibg op Lelystad met dagverse remvloeistof en CL gesinterde remblokken, maar ik weeg zelf 90+. Het faden was eigenlijk de hoofdreden dat ik niet meer het circuit op ga met de cb-1, want het is absoluut geen fijn ervaring.