Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk… Dat vroeg ik me dus ook al af.De koelfan slaat bij de CB-1 al erg snel aan, is bij de Smurf normaal. Het inhouden kan meerdere oorzaken hebben. Je zou de kraan kunnen vervangen. Mocht dat niet baten, dan zou ik de carburateurs eens reinigen en synchroniseren.
Ook ik liep dus met mijn peen en uien muil bij safe, en maar dromen van al dat moois.later bij rijschool vlot begonnen met lessen (die zaten op het terrein bij safe) jammer dat het er niet meer is wat altijd een leuke zaak met een fantastische jaarmarkt.Goedemorgen, sinds vrijdag ben ik ook de trotse eigenaar van een CB1 uit 1990. Toen ze nieuw te koop stonden bij Safe in Rotterdam gingen we met een groep vrienden vaak motoren kijken. Sind 1993 mijn rijbewijs en 4 Kawa's en een Yamaha gehad en nu dus een CB1... de motor heeft nog geen 17000 mijl gelopen en is op de uitlaat na origineel. Kleppen zijn gesteld, banden in orde, vloeistoffen vervangen, de CB1 rijdt erg fijn ! Cosmetisch moet er wel wat aan gebeuren maar eerst gaan we er lekker op rijden.
Tikkie met een hamer of een steeksleutel op je schroevendraaier.Sommige bouten bij de vlotterkamer van de carburateur zitten echt muurvast. Heeft iemand hier tips voor? Of gewoon met een dremel slijpen?
Gleufje erin dremelen, kun je het nog met een schroevendraaier proberen.Bedankt voor de reacties. Heb het bovenstaande geprobeerd maar niet gelukt. Misschien dat ik dan een slagschroevendraaierset kan lenen. De schroeven zijn nu redelijk naar zijn grootje.
Ja dat worden de volgende stappen. Bedankt!Gleufje erin dremelen, kun je het nog met een schroevendraaier proberen.
Of de waterpomptang erop
Hier is een link naar de service manual: Honda CB400F CB1 89 Service Manual Free Download |Ja hallo, heb zelf ook zo'n blauwe aangeschaft vandaag.
Bekijk bijlage 1935650
Rijd leuk, heeft wel wat liefde nodig. Deze knaap heeft 97.000km gedraaid.
Er is dus geen Haynes manual, wat is het alternatief? Al die links uit cb-1 topic deel 1 zijn dood.
Zelf heb ik al een CBR400RR NC23. In vergelijking heeft deze CB-1 wel flink minder power en een schepje meer koppel.
Deze moet dus deugen als alle-seizoenen buffel, zodat mijn CBR een zacht winterslaapje kan doen.