Wow, is er een NOG oudere dan ik ?Ach moet kunnen, ik ben van "58 en blies vorig jaar nog gewoon mee op mijn SP2 tijdens de CRT dagen.
Gewoon weten waar je grens is ? ? ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wow, is er een NOG oudere dan ik ?Ach moet kunnen, ik ben van "58 en blies vorig jaar nog gewoon mee op mijn SP2 tijdens de CRT dagen.
Gewoon weten waar je grens is ? ? ?
Mijn laser dempers afkomstig van een aprilia rsv zitten nu op de sp1
Ik heb het laten doen door mijn motorgarage en was goed te doen . Dus hebben ze de linkpipes gebruikt van mijn oude lasers .
Ik ga het eind vd middag zien .ben benieuwd .
oeh nice! wat voor RSV had je? dan weet ik dat dat in ieder geval aan te passen is naar sp1, dus kan ik eens een setje zoeken en dan de linkpipes aan laten passen
Juist .
Dat veruimd de zoek keuze idd .
Ik had de rsv niet . Motoport uithoorn had de lasers duotechs liggen afkomstig van een rsv.
Ik ga straks zien hoe ze het precies gedaan hebben .maar zonder te lassen iig .
Het is een combi vd linkpipes van mijn oude lasers en linkpipe vd rvs .maar kwamen de linkpipes ook van een rvs of waren die wel van een sp1?
ik kan er niet genoeg van krijgen zou wel het hele jaar door willen rijden
Lol
Geintje . Ik rij het hele jaar door en kan niet wachten op wat warmer weer
Vanochtend met de blade naar het werk gegaan . Best fris .maar evengoed genieten
Ah! gelukkig, ik maakte me echt zorgen: óf ik moet met mn doorrijden naar het BMW-forum, óf jij had beter naar het ducati-forum gekund...
Ben blij dat t goed is gekomen. Ik rij ook dagelijks, op de SP2
Echt wel . Ik ben huisschilder zzp.er maar ga zo vaak mogelijk op de motor . 1ste dag met de auto om werkspul mee te nemen .en de laatste dag .tussendoor met de motor .
Vandaag gekozen voor de pan st1100 . Soort auto op 2 wielen gisteren was ik met de blade .
Ik vermijd alleen rijden met de motor als er net pekel gestrooid is .anders moet je steeds je motor afspoelen .
Ik ben van 1962 en ook zzp-er, maar hoef niet meer mee te nemen dan alleen een laptop. Dat gaat dus prima op de SP. En die pekel is inderdaad zwaar waardeloos, veel titanium en heel veel afspoelen is de oplossing.
En tja, circuit... ik moet daar ook veel beter over nadenken dan in de tijd dat ik nog loonslaaf was. Maar kan het ook niet helemaal laten.
Buiten het feit dat ik motorrijden leuk vind .scheelt het ook files en in 020 ook erg veel parkeergeld
36 euro voor een dagkaartje .
Maargoed dat scheelt de klant geld dan .
Ps . Circuit zandvoort is voor mij lekker dichtbij
Assen ruim 2 uur rijden .
hebben die een e-keur?
Op de fiche niet apart vermeldt...... wiet iemand de Maat, lengte en pitch van deze boutjes?
[afbeelding]
ik ga stiekem toch een beetje hulp vragen hier, ik ga niet teveel verklappen over mijn project, daar maak ik ooit wel eens gewoon een samenvattende verslag van, maar ik zit met het volgende, ik heb een Berg aan elektronica weg te werken op mijn project SP. er komt een andere kont werk op(incl subframe) waar letterlijk Niks in past.
optie die ik heb is alles onder de tank proberen weg te werken, maar daar zit nu een luchtfilter huis. heb al zitten overwegen om een carbon luchtfilter box te nemen met kelken en die groter te maken en daar mijn elektronica bij te leggen, maar het zou maar gebeuren dat hij opeens je groot licht relais naar binnen slokt hahaha.
iemand hier die toevallig weet of er luchtfilters met een directe adapter rechtstreeks op de throttlebody gemonteerd kunnen worden bestaan voor een SP. of hier kitjes voor bestaan anders moet ik adapters laten frezen,. denk even aan bijv een powerfilter cone achter op de carb van een brommer idee.
groet
Ram air neus verdwijnt, maar hij pakt omdat er geen kuip meer omheen komt aan alle kanten zijn lucht wel, daar maak ik me niet druk om, plus laat het dan 2 graden warmere lucht zijn dan dat hij direct via de ram air krijgt, het wordt toch geen motor voor op het circuit die tot het uiterste geperste PK moet. idee is idd om 2 losse filters direct op de throttlebody te monteren en het originele filterhuis weg te laten om daar mee ruimte te winnen, dmv een power commander wil ik de boel weer laten recht zetten met afstel werk.
ook zit ik met de accu zelf. daar moet ik ook wat anders op gaan verzinnen, of een losse accubak ergens op de motor OF. ik weet niet hoe ver ze zijn met de technologie van Lithium accu's van klein formaat ?
020
Noooit zeggen hier
Das dicht in de buurt van mij en milco
023
2017 gaat nog is leuk worden