Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn laser dempers afkomstig van een aprilia rsv zitten nu op de sp1 :t

Ik heb het laten doen door mijn motorgarage en was goed te doen . Dus hebben ze de linkpipes gebruikt van mijn oude lasers .

Ik ga het eind vd middag zien .ben benieuwd . :)
 
Mijn laser dempers afkomstig van een aprilia rsv zitten nu op de sp1 :t

Ik heb het laten doen door mijn motorgarage en was goed te doen . Dus hebben ze de linkpipes gebruikt van mijn oude lasers .

Ik ga het eind vd middag zien .ben benieuwd . :)


oeh nice! wat voor RSV had je? dan weet ik dat dat in ieder geval aan te passen is naar sp1, dus kan ik eens een setje zoeken en dan de linkpipes aan laten passen
 
oeh nice! wat voor RSV had je? dan weet ik dat dat in ieder geval aan te passen is naar sp1, dus kan ik eens een setje zoeken en dan de linkpipes aan laten passen

Juist .

Dat veruimd de zoek keuze idd .

Ik had de rsv niet . Motoport uithoorn had de lasers duotechs liggen afkomstig van een rsv.

Ik ga straks zien hoe ze het precies gedaan hebben .maar zonder te lassen iig .
 
Juist .

Dat veruimd de zoek keuze idd .

Ik had de rsv niet . Motoport uithoorn had de lasers duotechs liggen afkomstig van een rsv.

Ik ga straks zien hoe ze het precies gedaan hebben .maar zonder te lassen iig .

maar kwamen de linkpipes ook van een rvs of waren die wel van een sp1?
 
maar kwamen de linkpipes ook van een rvs of waren die wel van een sp1?
Het is een combi vd linkpipes van mijn oude lasers en linkpipe vd rvs .

Die maten waren juist zodat ze op een bepaald punt in elkaar passen.

Dus heb jij weer net andere dikte maat linkpijp kan het wellicht weer niet .

Maar opzich kan het altijd wel maar dan moet het wel rvs gelast worden .

Laat later wel fotos zien
 
Lol :)
Geintje . Ik rij het hele jaar door en kan niet wachten op wat warmer weer 8-)


Vanochtend met de blade naar het werk gegaan . Best fris .maar evengoed genieten :t

Ah! gelukkig, ik maakte me echt zorgen: óf ik moet met mn doorrijden naar het BMW-forum, óf jij had beter naar het ducati-forum gekund... _O-
Ben blij dat t goed is gekomen. Ik rij ook dagelijks, op de SP2 :]
 
Ah! gelukkig, ik maakte me echt zorgen: óf ik moet met mn doorrijden naar het BMW-forum, óf jij had beter naar het ducati-forum gekund... _O-
Ben blij dat t goed is gekomen. Ik rij ook dagelijks, op de SP2 :]

Echt wel . Ik ben huisschilder zzp.er maar ga zo vaak mogelijk op de motor . 1ste dag met de auto om werkspul mee te nemen .en de laatste dag .tussendoor met de motor .
Vandaag gekozen voor de pan st1100 . Soort auto op 2 wielen ;) gisteren was ik met de blade .

Ik vermijd alleen rijden met de motor als er net pekel gestrooid is .anders moet je steeds je motor afspoelen .
 
Echt wel . Ik ben huisschilder zzp.er maar ga zo vaak mogelijk op de motor . 1ste dag met de auto om werkspul mee te nemen .en de laatste dag .tussendoor met de motor .
Vandaag gekozen voor de pan st1100 . Soort auto op 2 wielen ;) gisteren was ik met de blade .

Ik vermijd alleen rijden met de motor als er net pekel gestrooid is .anders moet je steeds je motor afspoelen .

Ik ben van 1962 en ook zzp-er, maar hoef niet meer mee te nemen dan alleen een laptop. Dat gaat dus prima op de SP. En die pekel is inderdaad zwaar waardeloos, veel titanium en heel veel afspoelen is de oplossing.
En tja, circuit... ik moet daar ook veel beter over nadenken dan in de tijd dat ik nog loonslaaf was. Maar kan het ook niet helemaal laten.
 
ik heb even gekeken...
motorsportschool holland had 1 maandag....die is helaas volzet.

crt...5 en 15 mei. en maandag 24 juli

racecracks...heeft maandag 18 sept....op zandvoort

danhoff....12-5 is op een vrijdag 16-9 en 17 9 is op zaterdag en zondag.

msl heeft alleen 2 dagen op dinsdag op assen.

zover even mijn bijdrage.
 
Ik ben van 1962 en ook zzp-er, maar hoef niet meer mee te nemen dan alleen een laptop. Dat gaat dus prima op de SP. En die pekel is inderdaad zwaar waardeloos, veel titanium en heel veel afspoelen is de oplossing.
En tja, circuit... ik moet daar ook veel beter over nadenken dan in de tijd dat ik nog loonslaaf was. Maar kan het ook niet helemaal laten.

Buiten het feit dat ik motorrijden leuk vind .scheelt het ook files en in 020 ook erg veel parkeergeld ;)

36 euro voor een dagkaartje |( .
Maargoed dat scheelt de klant geld dan .


Ps . Circuit zandvoort is voor mij lekker dichtbij :t

Assen ruim 2 uur rijden .
 
Op de fiche niet apart vermeldt...... wiet iemand de Maat, lengte en pitch van deze boutjes?

full
 
Buiten het feit dat ik motorrijden leuk vind .scheelt het ook files en in 020 ook erg veel parkeergeld ;)

36 euro voor een dagkaartje |( .
Maargoed dat scheelt de klant geld dan .


Ps . Circuit zandvoort is voor mij lekker dichtbij :t

Assen ruim 2 uur rijden .


020🙈
Noooit zeggen hier
😂😂😂

Das dicht in de buurt van mij en milco👍🏽
023
2017 gaat nog is leuk worden👍🏽
 
ik ga stiekem toch een beetje hulp vragen hier, ik ga niet teveel verklappen over mijn project, daar maak ik ooit wel eens gewoon een samenvattende verslag van, maar ik zit met het volgende, ik heb een Berg aan elektronica weg te werken op mijn project SP. er komt een andere kont werk op(incl subframe) waar letterlijk Niks in past.

optie die ik heb is alles onder de tank proberen weg te werken, maar daar zit nu een luchtfilter huis. heb al zitten overwegen om een carbon luchtfilter box te nemen met kelken en die groter te maken en daar mijn elektronica bij te leggen, maar het zou maar gebeuren dat hij opeens je groot licht relais naar binnen slokt hahaha.

iemand hier die toevallig weet of er luchtfilters met een directe adapter rechtstreeks op de throttlebody gemonteerd kunnen worden bestaan voor een SP. of hier kitjes voor bestaan anders moet ik adapters laten frezen,. denk even aan bijv een powerfilter cone achter op de carb van een brommer idee.

groet :)
 
ik ga stiekem toch een beetje hulp vragen hier, ik ga niet teveel verklappen over mijn project, daar maak ik ooit wel eens gewoon een samenvattende verslag van, maar ik zit met het volgende, ik heb een Berg aan elektronica weg te werken op mijn project SP. er komt een andere kont werk op(incl subframe) waar letterlijk Niks in past.

optie die ik heb is alles onder de tank proberen weg te werken, maar daar zit nu een luchtfilter huis. heb al zitten overwegen om een carbon luchtfilter box te nemen met kelken en die groter te maken en daar mijn elektronica bij te leggen, maar het zou maar gebeuren dat hij opeens je groot licht relais naar binnen slokt hahaha.

iemand hier die toevallig weet of er luchtfilters met een directe adapter rechtstreeks op de throttlebody gemonteerd kunnen worden bestaan voor een SP. of hier kitjes voor bestaan anders moet ik adapters laten frezen,. denk even aan bijv een powerfilter cone achter op de carb van een brommer idee.

groet :)

Oeh vet! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Durf je niet te zeggen of je hiervoor aparte adapters hebt. Wil je de airbox helemaal weglaten en enkel twee losse filters op de throttlebody monteren? Ik ben bang dat je dan moeite gaat krijgen om de boel fatsoenlijk af te stellen plus je hebt geen ram air. Kan je geen ruimte winnen bij je accu, om daar bijv. De ecu te plaatsen?
 
Ram air neus verdwijnt, maar hij pakt omdat er geen kuip meer omheen komt aan alle kanten zijn lucht wel, daar maak ik me niet druk om, plus laat het dan 2 graden warmere lucht zijn dan dat hij direct via de ram air krijgt, het wordt toch geen motor voor op het circuit die tot het uiterste geperste PK moet. idee is idd om 2 losse filters direct op de throttlebody te monteren en het originele filterhuis weg te laten om daar mee ruimte te winnen, dmv een power commander wil ik de boel weer laten recht zetten met afstel werk.

ook zit ik met de accu zelf. daar moet ik ook wat anders op gaan verzinnen, of een losse accubak ergens op de motor OF. ik weet niet hoe ver ze zijn met de technologie van Lithium accu's van klein formaat ?
 
Ram air neus verdwijnt, maar hij pakt omdat er geen kuip meer omheen komt aan alle kanten zijn lucht wel, daar maak ik me niet druk om, plus laat het dan 2 graden warmere lucht zijn dan dat hij direct via de ram air krijgt, het wordt toch geen motor voor op het circuit die tot het uiterste geperste PK moet. idee is idd om 2 losse filters direct op de throttlebody te monteren en het originele filterhuis weg te laten om daar mee ruimte te winnen, dmv een power commander wil ik de boel weer laten recht zetten met afstel werk.

ook zit ik met de accu zelf. daar moet ik ook wat anders op gaan verzinnen, of een losse accubak ergens op de motor OF. ik weet niet hoe ver ze zijn met de technologie van Lithium accu's van klein formaat ?

Hoe ga je dit met het pair systeem doen? Dat zit ook op je luchtfilterbak. Of pas je de pair mod toe?
 
Laatst bewerkt:
Pair systeem gaat in zijn geheel van de motor af, de pair mod inderdaad, toch niet nodig joh hahah
 
020🙈
Noooit zeggen hier
😂😂😂

Das dicht in de buurt van mij en milco👍🏽
023
2017 gaat nog is leuk worden👍🏽

Lol :)

Ikzelf woon in 075 .dat mag wel he ;)


Vd zomer maar eens samen komen :t

Stukje holland onveilig maken .

De lasers zitten er mooi op . Beetje alla tl1000rr .

Geluid is zeer gaaf maar ook net ff te hard als ik naar omstanders kijk _O-


Klein db killertje erin zou wel kunnen .

Wou net wat fotos uploaden via photobucket maar had gelijk een virus op mijn phone '(

Dus fotos houden jullie nog tegoed .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan