Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo zien 2 seconden verschil er uit in 3 bochten...van apex bult tot apex meeuwenmeer...
milco heeft duidelijk grotere ballen ;)
 
en nog een husje van mijn Olympus


full



full



full



full



full



full



full



full
 
Net de 1e testrit met de nieuwe radiateurs gemaakt. Bij de 50-80 km-wegen schommelde de temp tussen de 75° en 85°. Alleen bij stilstand bij het stoplicht loopt de temp snel op naar de 100°, maar zodra er weer gereden wordt, zakt de temp weer snel richting de 85°. Ga nog wel een fan fixen voor als de temp boven de 100° komt. :]
 
Ik ken jouw motor niet en het probleem ook niet echt, maar ik begrijp dat ie verzuipt? En wat heeft dat met de CDI (ontsteking) te maken?

Die iridium bougies met die dunne electrodes, die kunnen niet goed tegen verzuipen, die gaan accuut kapot. Kosten die nog steeds 25 Euro per stuk? Ik rij met gewone bougies, met hetzelfde schroefdraad, zelfde warmtegraad, die kosten 6 euro per stuk en gaan veel langer mee.

Anyways, als die IAT zegt dat het 5 graden vriest, omdat ie kapot is, gaat ie wel naar een heel andere plek (rijker) op jouw mapping.

En als ie zelf al een foutcode geeft en je zegt dan resetten en negeren, dan kun je hem toch net zo goed niet uit laten lezen?


Slechte ontsteking= slechte vonk= verzuipen.
Ontsteking blijkt echter niet kapot

Het resetten van de foutcode heb ik gedaan om te kijken of de code terugkomt. Dat kwam deze echter niet. Het probleem hebben we echter waarschijnlijk al gevonden. In de brandstofdrukregelaar zit een membraan, deze wordt bedient door een vacuüm op de inlaat. Dit membraam gaat na lang stilstaan kapot waardoor er benzine via de vacuümleiding naar de voorste cilinder gaat, hiervoor verzuipt hij. Voorste bougie was ook zeiknat. Morgen komt een nieuwe brandstofdrukregelaar binnen en dan kijken of het werkt👍
 
En mijn pizza bezorgkoffer is niet weg ge-photoshopped! :t :}


Maar Chris, volgende keer ben je er gewoon bij hoor. _O-
Ja man, als ik die foto's zo zie, baal ik er wel van dat ik dat heb moeten missen :/

En die koffer hoort er op dat moment gewoon bij he :P
 
Laatst bewerkt:
Als de linkjes van de filmpjes en foto's verzameld kunnen worden in 1 post, kan ik de link van die post ook in de OP zetten :)
 
Even samengevat, even aanvullen als er nog meer linkjes beschikbaar zijn (van wat foto's ofzo 8-) ). Wordt de link van het totaal in de meeting lijst van de OP gezet :)

Assen meeting 22 en 23 augustus 2017:

Foto's

bikemotel:
BikeMotel.nl

Circuit-filmpjes:

JBT:

sneedee:

mc sp1:
vtr sp1 assen sessie 3
vtr sp1 assen sessie 4
vtr sp 1 assen 23 08 sessie 5

vuurbloed:
2 sec in 3 bochten racecracks 23-8-2017
racecraks assen 23-08-2017 sessie 4 niveau 2
YouTube

wokkelz:
TT Circuit Assen [Session 1]
TT Circuit Assen [Session 2]
TT Circuit Assen [Session 3]
TT Circuit Assen [Session 4]
TT Circuit Assen [Session 5]
Honda VTR SP1/2 TT Circuit Assen PitBox impressie (box impressie)
 
Laatst bewerkt:
zal die van mij ook eens online zetten...maar eerst ff editten :)
bedankt in iedergeval voor de moeite het samen te vatten !!!
toppie
 
Die castrol versie met racekuip is echt :9~ :9~ :9~

Wat me ook opvalt bij het bekijken van alle foto's (erg tof) is dat meerdere fietsen toch wel dik in de spullen zitten! Voorvork mods, radiateuren mods, vette uitlaatsystemen :}

Is het een erg impertinente vraag wie nou precies welke mods heeft gedaan en welke het meeste verschil maken? Waarschijnlijk wel maar dessalniettemin ben ik zeer benieuwd! :$

De colin edwards versie vind ik namelijk echt ultiem maar ben een beetje aan het kijken hoe ik dit idee handen en voeten kan geven. Misschien wel handig om te beginnen met een witte sp-2 als uitgangpunt??? :X
 
Laatst bewerkt:
Die castrol versie met racekuip is echt :9~ :9~ :9~

Wat me ook opvalt bij het bekijken van alle foto's (erg tof) is dat meerdere fietsen toch wel dik in de spullen zitten! Voorvork mods, radiateuren mods, vette uitlaatsystemen :}

Is het een erg impertinente vraag wie nou precies welke mods heeft gedaan en welke het meeste verschil maken? Waarschijnlijk wel maar dessalniettemin ben ik zeer benieuwd! :$

De colin edwards versie vind ik namelijk echt ultiem maar ben een beetje aan het kijken hoe ik dit idee handen en voeten kan geven. Misschien wel handig om te beginnen met een witte sp-2 als uitgangpunt??? :X
laguna seca versie, chinees. is niet zo heel duur, ddurste is bijpassende tank spuiten denk ik.
het merk van rene is het beste chinese spul en past erg goed. de laguna die ik heb...is nog erger dan stront qua passing...maar idd op afstand zie je er niks van .

wat mij betrefd qua upgrades....veren !! echt een must om lekker en hard te kunnen rijden.

de rest is alleen maar pure porno ;)
 
laguna seca versie, chinees. is niet zo heel duur, ddurste is bijpassende tank spuiten denk ik.
het merk van rene is het beste chinese spul en past erg goed. de laguna die ik heb...is nog erger dan stront qua passing...maar idd op afstand zie je er niks van .

wat mij betrefd qua upgrades....veren !! echt een must om lekker en hard te kunnen rijden.

de rest is alleen maar pure porno ;)

Waar bestel ik dat passende chinese spul en welke moet ik dus niet hebben?
 
Een beetje kijken hoe ik dit een beetje handen en voeten kan geven... Je bent toch ook jarig? Kun je mooi jezelf trakteren gefeliciteerd hé. Ik zit hier ook te kwijlen, echt geweldig zeg
 
Ik heb een ongebruikte chinese kuipset overgenomen, ligt nu op zolder. Maar als ik mij een keer verveel zet ik eea er een keertje op :+
zat verder geen paperwork bij, weet dus niet welk merk.
Was incl invoerrechten (volgens de verkoper) iets van Eur 460..
Je zult evt wel je/een tank moeten laten spuiten,
 
Als het verder een beetje past vind het op zich wel een optie. Maar welk merk is dat dan die Rene gebruikt?

Ik heb ook geinformeerd bij 2 motorwrappers en dat is op basis van een rode sp1. Dat gaat wel gelijk richting 1000e. Maaja dat is wel eerst helemaal wit wrappen en stickers op maat ontwerpen etc.

Daarom zou een witte vtr op dat vlak al schelen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan