. OEM stekker heeft 2 vrouwtjes en de stekker van de SPAL maar 1 mannetje, misschien dat er nog een draadje extra gefixt moet worden naar die stekker.
wie is roughneckk waar zit ie en wat doet hij precies ?Yep, precies wat ik ook heb... Kon het eerst helemaal niet plaatsen, totdat ik op de grond lag om mijn onderkuip los te schroeven en naar boven keek
Ga aankomende week even met de reserve tank die ik heb, informeren bij de lasser wat de kosten zijn. Heb ook Roughneckk een pb gestuurd met de vraag wat het gaat kosten om er gelijk een endurance tank van te maken...
dan wil ik wel je akras renee past mooi op me ladybird
Om verwarring te voorkomen, een motor heeft geen aardedraad.Klopt, moet nog ff een aardedraadje gefixt worden. Hij ging nog ff kijken of hij zo'n schuifje kon fixen wat in de stekker past. Dan aan de andere kant een ringetje en klaar
Zo'n andere tutert moet ik ook nog steeds een keertje irl horen, ben wel benieuwd hoe veel dat met de standaard tutert scheelt. ..
dan wil ik wel je akras renee past mooi op me ladybird
kloptMilco had er dacht ik 10pk bij door zijn systeem.
bij de 1ste dyno tune had ik gpr dempers metr linkpipes daarmee kwam hij tot 121 pk.Dat is toch nog aanzienlijk!
Dus over de gehele linie toch wel meer vermogen en koppel vergeleken standaard bochten icm sportdempers en pc (wat op zich logisch is).
Waar de meesten dan aan +/- 127 Achterwiel pk's zitten gaat dat van Wilco richting 135pk op het achterwiel of is dit te gemakkelijk gedacht?
nee dat doet sneedeeThnx man, dit is nog eens nuttige info! Beide setups gewoon op dezelfde bank gehad voor een echt kijk en vergelijk. Meeste dyno verhalen vallen idd vaak erg positief uit...
Maarehhhh, plas jij hiermee nou ook het verst qua vermogens uitdraai!?