Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn SP's toch ON GE LO FE LIJK MOOI!!!!



r4.thumb.jpg.dd749eef8fe2aa68d12b82c99f0235da.jpg




:]
r16.thumb.jpg.7b80024455f3470148afa33bbc7f8135.jpg
 
Naam adres en e-mail gevraagd,maar geen reactie meer. Ook geen IBAN gekregen.


Ik had tijdje geleden gereageerd op een Akra setje op Kleinanzagen, kreeg toen bericht van ebay dat ik moest oppassen met die verkoper. Was een andere naam dan nu.
Ik vroeg toen eerst of de ingang 60mm was. Kreeg antwoord 'ja'. Toen vroeg ik wat de lengte van de demper was... dat wist-ie niet...
 
Laatst bewerkt:
Hij doet het weer! waarschijnlijk troep in de tank. Ik had em weggezet met een bijna lege tank, de garage vermoedt dat er wat vuil in de injectoren gekomen is en misschien daarom de bougies kapot. Nu met nieuwe bougies rijdt en start ie weer goed!

Wel 230 euro verder maar kan gelukkig wel naar huis rijden, 38 euro per bougie..
 
Hij doet het weer! waarschijnlijk troep in de tank. Ik had em weggezet met een bijna lege tank, de garage vermoedt dat er wat vuil in de injectoren gekomen is en misschien daarom de bougies kapot. Nu met nieuwe bougies rijdt en start ie weer goed!

Wel 230 euro verder maar kan gelukkig wel naar huis rijden, 38 euro per bougie..

Er zit een brandstoffilter in de tank, ik dacht dat die bij 40000 vervangen moet worden.
Ik geloof trouwens nooit dat er vuil uit de tank via dat filter in het brandstofsysteem kan komen.

Heeft de monteur, zoals Sneedee al zei, de brandstof drukregelaar gecontroleerd?

Een rotte bougie is ook zomaar mogelijk,
Fijne vakantie verder. :]
 
Er zit een brandstoffilter in de tank, ik dacht dat die bij 40000 vervangen moet worden.
Ik geloof trouwens nooit dat er vuil uit de tank via dat filter in het brandstofsysteem kan komen.

Heeft de monteur, zoals Sneedee al zei, de brandstof drukregelaar gecontroleerd?

Een rotte bougie is ook zomaar mogelijk,
Fijne vakantie verder. :]

De moderne benzine kan behoorlijke problemen geven (gom-vorming om mee te beginnen) als het te lang stilstaat.
 
Als het je drukregelaar is zijn binnen de kortste keren je nieuwe bougies weer kapot.
 
Als het je drukregelaar is zijn binnen de kortste keren je nieuwe bougies weer kapot.

Dank jullie voor het advies, hij heeft hier niet naar gekeken. Ik ga hier nog ff naar kijken voor ik vertrek. Denken jullie dat ze dan binnen 1500 km weer stuk zijn? Ik zit een beetje klem met de planning en moet echt maandag vertrekken..
 
Niet te lang stationair laten draaien, op toeren zal het wel meevallen, hij mag niet verzuipen in ieder geval.
Na het starten beetje op toeren houden evt met "choke" dan heeft hij minder onderdruk en zuigt hij minder benzine naar binnen, maar dat is alleen als hij stuk is.
 
Laatst bewerkt:
Niet te lang stationair laten draaien, op toeren zal het wel meevallen, hij mag niet verzuipen in ieder geval.
Na het starten beetje op toeren houden evt met "choke" dan heeft hij minder onderdruk en zuigt hij minder benzine naar binnen, maar dat is alleen als hij stuk is.

Okay, top. Thanks voor de tip!
 
D3 bougies voor een SP zijn idd stervensduur.

Heb ze vorig jaar ook vervangen.
In Nederland weten ze de prijzen ook wel.

In Engeland betaal je maar een fractie van de prijs.

Maar daar heb je geen zak aan wanneer je op vakantie bent en ze direct nodig hebt...

Je kan iig weer rijden, dat is het belangrijkste.
 
hoofdprijs B| ik was 22 kwijt per bougie, origineel in zo duur rood doosje
Hij doet het weer! waarschijnlijk troep in de tank. Ik had em weggezet met een bijna lege tank, de garage vermoedt dat er wat vuil in de injectoren gekomen is en misschien daarom de bougies kapot. Nu met nieuwe bougies rijdt en start ie weer goed!

Wel 230 euro verder maar kan gelukkig wel naar huis rijden, 38 euro per bougie..
 
Tja, nadeel van "verplicht" moeten kopen om vanuit het buitenland terug naar huis te kunnen komen.

Ga met je kapotte auto maar eens in het buitenland naar een garage.

Dan geef ik je weinig kans om korting te bedingen, of zelfs normale prijzen te krijgen.
 
Heren,
ik heb de SP ingeruild op een Tuono.
Heb er ruim 3 jaar met veel plezier op gereden, Eiffel, Frankrijk, Oostenrijk en Italië aangedaan met het beest.
Ging me wel aan het hart maar werd het ook een beetje zat om steeds weer overal kramp te krijgen en tintelende handen.

Opa wordt een dagje ouder, :+
 
Ja hallo, post eens ff een feauteau dan.... :P :9

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Tuono's blijf ik dikke bikes vinden :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan