Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnet even een HRC kitje (buisje ter vervanging voor het oliereservoir) besteld voor de achterrem. Door de PSR die nu op de remcilinder zit, moet de remleiding buitenom waardoor deze net langs de linkpijp schuurt. Met dat buisje zou dat over moeten zijn. :)

Ff fotootje hoe het nu zit...
Bekijk bijlage 1339951

Oh, Chris, kan je daar nog vanaf? De HRC kitjes zijn waardeloos, de slangetjes kunnen niet tegen remvloeistof. Na een week slaan ze al door. Je moet Tygon slang hebben, dat werkt perfect, en de klemmetjes die je bij zo'n HRC-kitje krijgt zijn universeel Honda, dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Hoe ik dat weet....?
 
Oh, Chris, kan je daar nog vanaf? De HRC kitjes zijn waardeloos, de slangetjes kunnen niet tegen remvloeistof. Na een week slaan ze al door. Je moet Tygon slang hebben, dat werkt perfect, en de klemmetjes die je bij zo'n HRC-kitje krijgt zijn universeel Honda, dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Hoe ik dat weet....?
Had het gehoord, kijk wel ff. Is nu iig al onderweg... Welk type van Tygon heb je dan nodig?
 
Had het gehoord, kijk wel ff. Is nu iig al onderweg... Welk type van Tygon heb je dan nodig?
Tygon 2375. Ik dacht 10mm, maar meet zelf de diameter even op. Ook zekerstellen dat de dop aan de bovenkant nog kan ademen, anders trekt de slang vacuum en heb je geen achterrem. Die gebruik ik weliswaar nooit, maar het heeft mij wel een leuk avondje Zandvoort gekost omdat ik zonder achterrem niet door de keuring kwam.
 
Hotparts/Bas Bikeservice Eindhoven heeft eea van een SP1 op hun webshop staan. Geen kabelboim maar je kunt ff bellen (morgen weer open)
 
Tygon 2375. Ik dacht 10mm, maar meet zelf de diameter even op. Ook zekerstellen dat de dop aan de bovenkant nog kan ademen, anders trekt de slang vacuum en heb je geen achterrem. Die gebruik ik weliswaar nooit, maar het heeft mij wel een leuk avondje Zandvoort gekost omdat ik zonder achterrem niet door de keuring kwam.
Heb net ff de slang aan de binnenzijde gemeten, kom op ongeveer 8,5 mm uit. Zal voor de zekerheid de aansluiting van de rempomp nog even nameten. Maar dat wordt later, moet dan alles weer de schuur uit rijden om er bij te kunnen komen.
 
En weer een klus geklaard, nou ja laten klaren *D

Motorwrap in Nuenen een prima job gedaan.

De stickers die ik voor nieuwe originele wilde laten vervangen vanmiddag erop laten zetten. Ik weet een ding zeker, dat was mij niet gelukt zonder blaasjes of kreukels. Wat een pielwerk.

Zonder foto's kan natuurlijk niet, dus bij deze. Weer helemaal netjes *D

dUh7sk7.jpg

sQf7l3l.jpg

BuohgPs.jpg

tBQb3Ne.jpg

eRUterN.jpg

nVaiXSx.jpg

gEjN3DM.jpg


En dat was ook meteen het laatste ritje voor dit jaar.
Volgend jaar mag die weer los. Afgetankt en wel.

xWIma3X.jpg
 
Dat is erg mooi gedaan. :t

Sommige gasten kunnen dat idd erg goed, het is toch altijd weer een kunst om de stickers netjes om rondingen heen te krijgen...
 
Is het de lichtval op het stuk rode sticker op de zijkuip (rechts van de R) zodat het lijkt dat er toch een plooi in de sticker zit??
 
Zijn er trouwens hier ook die de injectie cleanen met een of ander daarvoor bestemd middeltje (wat door de benzine moet)? Is dat überhaupt aan te raden dat eens in de zoveel tijd te doen? Zo ja, welke is daar goed voor te gebruiken?
ik heb zelf een injectie cleaner van wurth gebruikt. gewoon zo,n flesje door een volle tank benzine gooien. als je een keer in de buurt van leiden komt heb ik nog wel een staan
 
Vanmiddag eindelijk tijd om mijn tank te monteren. peut erin en starten lopen*O**O*
klein rondje gereden en niet meer afgeslagen. als het weer het toelaat binnenkort nog even een groter stuk rijden.
moet zowieso de tank nog helemaal afvullen voor de winter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan