Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
de kleur stelling zou ik het liefst de cabin 8HRS Suzuka willen doen maar dan moet de velgen ook weer laten spuiten.
dus het wordt weer de Repsol uitvoering maar ik laat hem wrappen is even goedkoper dan spuiten.
 
ja en voor de rest is hij nu schade vrij.
ik hoop dat ik op tijd ben voor het seizoen met opbouwen maar dat ziet er wel gunstig uit denk ik.
 
Middag :W

Vandaag het 1e ritje gedaan, was starten en lopen *O* Bandjes konden wel een puffie lucht gebruiken en daarna even langs mijn monteur gereden. Ook het voortandwiel kapje er vanaf gehaald om de tanden te kunnen checken. Heb tandwielverhouding 16/43, dus de set kan besteld gaan worden. :)
 
Picture or it didnot happen :-)
Geen foto's genomen, wel alvast een achtertandwiel besteld... *D
_20190216_182141.JPG

Was die ene die René postte, alleen toen hadden ze geen 43T, nu weer wel *O*

Nu nog even kijken of een volledige set van MLM voordeliger is dan een losse ketting en voortandwiel. Set van MLM is €129,-...
 
Rij jij dan met 15/43?
Had ik die geplaatst? Wil eigenlijk naar een 520 maar mijn set is nu nog prima.
 
Laatst bewerkt:
Rij jij dan met 15/43?
Had ik die geplaatst? Wil eigenlijk maar een 520 maar mijn set is nu nog prima eigenlik.
Ja, je had dit type achtertandwiel gepost. Wel een 520 versie :Y Ze hadden toen van zowel de 520 als 530 alleen maar 42T of 44T, kwam toevallig vandaag de 43T tegen, is alleen wel een 530.

Ik rij met verhouding 16/43...
 
helaas was de vreugde van korte duur. na 160km begon het gepruttel weer. het begon met een keertje afslaan bij het stoplicht.
maar na een tijdje ging ook het FI lampje weer branden.
ik heb bij thuiskomst de tank nog even omhoog gezet en het vacuumslangetje van de brandstofdrukregelaar afgehaald. toen meerdere keren het contact aangezet zodat de brandstof pomp gaat draaien. er komt geen benzine uit de vacuum aamsluiting.
ik vermoed dat de bougies weer pikzwart zijn nu.
ook ligt het verbruik nog steeds veel hoger als normaal.

kortom de klachten:
niet stationair willen lopen
in laag toeren gebied is het net een hobbelpaard
hoog brandstof verbruik

de standaard onderhoud dingen zijn gedaan:
bougies vervangen
luchtfilter gereinigd en opnieuw in de speciale olie gezet
brandstoffilter in de tank vervangen
MAP sensor gewisseld

iemand nog een goede tip om te controleren of een betrouwbaar adresje in de omgeving van Leiden waar ik hem anders heen kan brengen?
ik wil gewoon weer lekker kunnen rijden
 
Ik dacht dat er in het wphb de code's staan.
Was het niet zo dat een aantal keer knipperen een code is, daarmee wordt omschreven wat er fout zou kunnen zijn.
Ik heb het wphb meeverkocht, dus kan het niet nakijken.
 
die heb ik voor zover mogelijk gecontroleerd( slangetje eraf en dan de pomp laten draaien) zijn er nog andere manieren om hem te controleren? rubber membraamje is waarschijnlijk wel al 19 jaar oud

FPR was ook het eerste waar ik aan moest denken.
Heb laatst op een ander forum een stuk gelezen (kan het ff niet meer vinden gevonden: Fuel Pressure Regulator? - Honda RC51 Forum : RC51 Motorcycle Forums) over iemand (Hig) die exact hetzelfde probleem had als jij, inclusief een goed resultaat met de check.

Had uiteindelijk toch maar FPR vervangen -> probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Had hier niet iemand 3D geprinte "dekseltjes" voor als je de flapper meuk er uithaalt? :9

Voorzien!!
 
Laatst bewerkt:
FPR was ook het eerste waar ik aan moest denken.
Heb laatst op een ander forum een stuk gelezen (kan het ff niet meer vinden gevonden: Fuel Pressure Regulator? - Honda RC51 Forum : RC51 Motorcycle Forums) over iemand (Hig) die exact hetzelfde probleem had als jij, inclusief een goed resultaat met de check.

Had uiteindelijk toch maar FPR vervangen -> probleem opgelost.
ik ga als de baas de maandelijkse belediging weer heeft gestort toch maar een FPR bestellen, hij loopt gewoon continu te verzuipen nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan