Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Kijk ,dat probleem is er voor mij niet
Loop gewoon ff naar de garage
Wat ik daarvoor allemaal had van brommers en motoren ja ??
Weg he ..laat maar zo ! ,heb er de plek niet voor ( hoe rijk zou ik dan wezen?)
Mijn Pa zei vroeger altijd onderzoek alles ,en behoudt het goede


mm kan altijd nog beter en makkelijker
Ga mezelf niet meer verwennen met proefritjes de sp,s doen het nog perfect
Tja, het is ook goed... alleen ik zocht een motor voor dagelijks woon-werk verkeer en meenemen van wat spullen... ik merkte wel en wist ook wel na 16 jaar dat de SP daar niet zo geschikt voor is (vooral niet in benzineverbruik en behoud van rijbewijs ..) anders was de SP gebleven.... ook ik ben niet zo rijk dat de SP kon blijven naast een andere fiets... helaas
 
Hij dook op als "te koop" op Facebook

Verkocht voor €750 (had er €200 voor betaald);
de verkoper vraagt nu €1,600 _O-
jeetje... op die manier, vandaar... ik dacht even dat er misschien ergens een internationale site was waar je dit kan nakijken, maar dit is meer het betere speurwerk en wellicht wat toeval ;-) Motoren zijn ook wel een stukje duurder geworden volgens mij...

De SP verkocht ik voor iets van 4000€ een jaar geleden... ik denk dat hij nu zeker 6000€ zou moeten opleveren |(ooit gekocht voor 8500€ 16 jaar geleden (oh nee, nu alweer 17 jaar geleden)
 
"A(l)S" is verbrande turf" zou mijn moeder zeggen...
Kocht mijn SP2 (met Ohlins achter) eind 2016 voor €4,400. De verkoper was er blij mee (na alleen maar 'ik bied €3,000' emails).
Ik was de 1e die de moeite nam om te komen kijken (met mijn pols nog in het gips). 2x gevraagd of hij tevreden was.
5 jaren 40,000km en wat modificaties later verkocht. Er was enkel interesse in "originele staat", dus de Ohlins is later los verkocht.
Ja, ik zou nu meer kunnen vangen.
Maar "van de winst" heb ik een flink deel van deze fiets kunnen betalen.:-)

20220818_095115.jpg



Gaat die straks ook "meer opbrengen" boeit me maar matig. Ik ga liever een stukkie rijden..
 
Circuit fietsje van maken?prijs vind ik vrij stevig,zeker gezien de special paint word dat heel duur om
weer te maken,lichte zijschade? vind dat niet licht,beter racekuip er op en circuitfietsje van maken.
1661248793738.png
 
Laatst bewerkt:
Circuit fietsje van maken?prijs vind ik vrij stevig,zeker gezien de special paint word dat heel duur om
weer te maken,lichte zijschade? vind dat niet licht,beter racekuip er op en circuitfietsje van maken.
Bekijk bijlage 1796420
Kan je beter die SP2 circuit kopen die nu op marktplaats staat.
 
Circuit fietsje van maken?prijs vind ik vrij stevig,zeker gezien de special paint word dat heel duur om
weer te maken,lichte zijschade? vind dat niet licht,beter racekuip er op en circuitfietsje van maken.
Bekijk bijlage 1796420
2500 geboden. Zou mooi zijn als dat geaccepteerd word. Heb een frame voorvork en tank nodig...
 
Ach wat, is 'n honda.

Mijn duc heeft 5 jaar stil gestaan en met een nieuwe batterij startte het ding met een simpele druk op de knop...
1 keer, daarna een half jaar niet meer aan de praat gekregen...
 
Kan je beter die SP2 circuit kopen die nu op marktplaats staat.
Maar die is ca 4500 duurder.

Wat beter is, is de huidige kuipdelen verkopen. Als die origineel Honda zijn kan je er een redelijke goede prijs voor krijgen. En van dat geld een imitatie op Ebay of Alie kopen. Heb ik ook gedaan op mijn Fireblades. Goed spul, past goed zonder aanpassingen en redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
 
Contact gehad en hij wil minimaal 3000. Nu twijfel ik een beetje omdat ook bij deze het dasboard weg is. Er zit roest in de assen en veel verneukte boutjes hier en daar. Zwarte achterbrug wat niet orgineel is. Nog de oude rubber remleidingen. Etcetera...

Veel puntjes wat mij geen vertrouwen geeft. Aan de andere kant als frame en voorvork goed zijn verpats ik de rest wel weer....
 
Die gast heeft ook onlangs een black edition verkocht. Ondanks dat de verkoper in een dorp bij mij om de hoek woont, heb ik die nog nooit in de omgeving hier zien rijden.
Ik woon ook er vlabij, al jaren, en de enige SP die ik ken is die van jou, die andere black-edition heb ik nog nooit gezien, terwijl ik regelmatig door de verkoper z'n woonplaats rij.
 
2500 geboden. Zou mooi zijn als dat geaccepteerd word. Heb een frame voorvork en tank nodig...
Ik heb nog een tank te koop, staat alleen even niet online (van een SP 1). Een origineel zilveren die ooit in het rood gespoten is en bestickering onder blanke laklaag zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan