Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
denk dat je lekker wat gewicht bespaard maar dempers mag je het niet echt noemen ;-)Misschien toch de laser dempers er weer onder dit is wel heel bizar en dit is nog met de db killers erin
Deze kwaliteit zat er bij mij op, breekt af en past voor geen meter. Zien de verbindingen er bij jou ook zo uit?
Zat ik inderdaad ook even naar te kijken, toevallig ervaring met onderstaande ?Misschien zoeken naar een circuitkuipen setje? Die zouden niet al te duur moeten zijn..
Slim! Helaas had de vorige eigenaar dit niet gedaan en lag de linker koplamp zo goed als los in de topkuip..Ja; ik heb ze wel direct verstevigd met secondenlijm&baking soda.
Dus dit opgevuld met wat ABS en ingegoten met kit
Bekijk bijlage 1565042
idem met die "pootjes
Bekijk bijlage 1565043
Ik kon een complete, ongebruikte, set overnemen voor Eur 150 dus ik heb geen klagen.
De gaten hier en daar pastte ook niet perfect.
Hoe staat het eigenlijk met je sp2, zijn er nog vorderingen?
Klinkt goed man, idd een mooi lijstje om mee bezig te zijn komende winterseizoen. Volgend seizoen weer lekker de weg ermee opJazeker vorderingen. Vooral aan het verzamelen en voorbereiden geweest, maar nu klaar om te gaan bouwen. Heb een setje koppen uit de VS over laten komen omdat de voorste bij de crash toch iets teveel beschadigd was. De nokkenassen laten slijpen in Engeland (HON21 profiel), ga nu de koppen er weer opzetten. Als het blok in elkaar zit, gaat het frame er weer op en kan ik verder. Heb Samco slangenset klaarliggen, Spal-fans en brackets en nieuwe GPI-radiators. SP2 T-stuk/kroonplaat en ZX10R vorkpoten heb ik ook uit de VS en m'n PVM wiel past er inmiddels in, ik zit alleen nog te wachten op spacers voor m'n schijven, dan is de voorpartij helemaal passend. De Ninja vork krijgt dan nog upgrade voor de demping en veel zwaarde veren want ik ben zelf de lichtste niet en de Kawa is standaard ook nog eens 30kg lichter dan de SP. De achterbrug was al vrij lelijk en beetje beschadigd bij de crash, maar is weer netjes opgelapt. Ik heb 'm nu kaal en ik zit nog te dubben of ik 'm zo origineel mogelijk ga laten lijken met een blanke poedercoat erover of dat ik 'm gewoon glad maak en poets. Denk t laatste, dan hou ik 't zelf in de hand.
Nou ja, dat dus, en nog een paar honderd dingen. Ik ga me niet vervelen deze winter.
Ja, zin om ermee aan de slag te gaan. Zal nog wel heel wat dingetjes tegen gaan komen. Doel is inderdaad voorjaar klaar, op tijd voor circuitseizoen in ieder geval. M'n SP1 is alweer bijna helemaal gedowngraded naar standaard.Klinkt goed man, idd een mooi lijstje om mee bezig te zijn komende winterseizoen. Volgend seizoen weer lekker de weg ermee op
ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat... 10 April ff showen...Jazeker vorderingen. Vooral aan het verzamelen en voorbereiden geweest, maar nu klaar om te gaan bouwen. Heb een setje koppen uit de VS over laten komen omdat de voorste bij de crash toch iets teveel beschadigd was. De nokkenassen laten slijpen in Engeland (HON21 profiel), ga nu de koppen er weer opzetten. Als het blok in elkaar zit, gaat het frame er weer op en kan ik verder. Heb Samco slangenset klaarliggen, Spal-fans en brackets en nieuwe GPI-radiators. SP2 T-stuk/kroonplaat en ZX10R vorkpoten heb ik ook uit de VS en m'n PVM wiel past er inmiddels in, ik zit alleen nog te wachten op spacers voor m'n schijven, dan is de voorpartij helemaal passend. De Ninja vork krijgt dan nog upgrade voor de demping en veel zwaardere veren want ik ben zelf de lichtste niet en de Kawa is standaard ook nog eens 30kg lichter dan de SP. De achterbrug was al vrij lelijk en beetje beschadigd bij de crash, maar is weer netjes opgelapt. Ik heb 'm nu kaal en ik zit nog te dubben of ik 'm zo origineel mogelijk ga laten lijken met een blanke poedercoat erover of dat ik 'm gewoon glad maak en poets. Denk t laatste, dan hou ik 't zelf in de hand.
Nou ja, dat dus, en nog een paar honderd dingen. Ik ga me niet vervelen deze winter.
Ik bouw 'm meer op functionaliteit dan op uiterlijk hoor. Althans, dat is het idee erachter. Het uiterlijk is nog kwetsbaar gebleken..ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat... 10 April ff showen...
Ik bouw 'm meer op functionaliteit dan op uiterlijk hoor. Althans, dat is het idee erachter. Het uiterlijk is nog kwetsbaar gebleken..
Er zit zo te zien een mooie laag primer op ...Lijkt me wel wat! Kleurt ook leuk bij m'n KTM-laarzen . En.... het is beter dan de set die ik nog over heb:
Bekijk bijlage 1565962
Mooie kuipie, vanwaar moeten de koplampen opgestuurd worden, zitten de montage punten van de koplampen dan niet in de kuip verwerkt?Maandag worden mijn koplampen opgestuurd naar motorforzafairings in Tsjechië en dan gaan ze die monteren in de racetopkuip (street).
Dan wordt die teruggestuurd met de bijbehorende onderkuip.
Bekijk bijlage 1566604Bekijk bijlage 1566606
Heel benieuwd naar het resultaat. Tot nu toe erg tevreden qua communicatie etc. over dit bedrijf.
Dan even een flapper vraagje.
Nu toch alles open ligt heb ik de flapper valve verwijderd. De rest laat ik zitten aangezien ik het niet doe voor de gewichtsbesparing.
Echter rest mij nu de vraag of ik alsnog het vacuüm slangetje moet "afdoppen" die naar het diaphragm gaat.
Lijkt mij dat hij gewoon nog netjes vacuüm trekt alleen wordt de klep nu niet meer bediend omdat deze er simpelweg niet meer is.
Of heb ik het verkeerd?
mooie kuip.Maandag worden mijn koplampen opgestuurd naar motorforzafairings in Tsjechië en dan gaan ze die monteren in de racetopkuip (street).
Dan wordt die teruggestuurd met de bijbehorende onderkuip.
Bekijk bijlage 1566604Bekijk bijlage 1566606
Heel benieuwd naar het resultaat. Tot nu toe erg tevreden qua communicatie etc. over dit bedrijf.
Dan even een flapper vraagje.
Nu toch alles open ligt heb ik de flapper valve verwijderd. De rest laat ik zitten aangezien ik het niet doe voor de gewichtsbesparing.
Echter rest mij nu de vraag of ik alsnog het vacuüm slangetje moet "afdoppen" die naar het diaphragm gaat.
Lijkt mij dat hij gewoon nog netjes vacuüm trekt alleen wordt de klep nu niet meer bediend omdat deze er simpelweg niet meer is.
Of heb ik het verkeerd?