Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Mocht ie hier nog niet bekend zijn...


_20200118_134228.JPG
 
Word er echt simpel van, wil ook rijden... 😭


Hopelijk zijn de vorkpoten deze week eindelijk klaar, zit met smart op het telefoontje van HK te wachten.... Als het dan ff meezit zijn de nieuwe remschijven dan ook binnen, kan alles in één keer gemonteerd worden.
 
Heeft iemand toevallig een duo Seat voor een sp1 tekoop?
Of weet iemand waar ik die nog kan krijgen?
 
Gisteren weer wat binnen gekregen wat ik weer kan verzagen, de set voor de sbk ombouw kit is nu kompleet *O*
DSC_0077.JPG


Gaat zo worden..
_20200122_080951.JPG
 
Hey guys, raad gevraagd.

Heb een ogenschijnlijk olielekje langs de keerring van de schakelas. Nu zit om de keerring een plaatje gemonteerd (niet meer te zien op foto) volgens mij om de keerring op zijn plek te houden. Betekent dit dat ik de keerring eruit kan peuteren om hem vervolgens te vervangen ? Wat kunnen jullie adviseren m.b.t. eruit peuteren/vervangen. Thanks :]

D2E1168B-0272-4659-AE3F-9E9B129E11F8.jpeg
 
Kan die as zo los dan?
Vaak draaien ze 2 zelftappers(parkers) in de keerring, dan trek je hen er zo uit.
Je hoeft alleen maar door het staal van de ring, dus niet te diep draaien.
 
Kan die as zo los dan?
Vaak draaien ze 2 zelftappers(parkers) in de keerring, dan trek je hen er zo uit.
Je hoeft alleen maar door het staal van de ring, dus niet te diep draaien.

De schakelas zit door het blok heen, dus dan zul je de koppelingskant ook los moeten trekken.
In principe moet je deze keerring wel kunnen vervangen zonder de as te demonteren
 
Hey guys, raad gevraagd.

Heb een ogenschijnlijk olielekje langs de keerring van de schakelas. Nu zit om de keerring een plaatje gemonteerd (niet meer te zien op foto) volgens mij om de keerring op zijn plek te houden. Betekent dit dat ik de keerring eruit kan peuteren om hem vervolgens te vervangen ? Wat kunnen jullie adviseren m.b.t. eruit peuteren/vervangen. Thanks :]

Bekijk bijlage 1459929
vd zomer nog gedaan,
pookje eraf, klemstukje er af. as kun je laten zitten.
rustig sealtje lospeuteren met bv een kromme stopnaald (die zijn niet scherp maar puntig genoeg)
alles schoonmaken, nieuw vet erin in duwen, sealtje er in en voila . klaar is jan (of kees)
 
vd zomer nog gedaan,
pookje eraf, klemstukje er af. as kun je laten zitten.
rustig sealtje lospeuteren met bv een kromme stopnaald (die zijn niet scherp maar puntig genoeg)
alles schoonmaken, nieuw vet erin in duwen, sealtje er in en voila . klaar is jan (of kees)
Nog beter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan