Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

ik heb ook laser hotcam er onder zitten. ook met de db killer maakt hij nog steeds erg veel geluid. scheelt wel ietsje, maar niet heel veel. zat er wel aan te denken om de demperwol eens te laten vervangen. geen idee wat dat kost en of dat zelf makkelijk te doen is

Ook in NL doen ze steeds moeilijker, maatje van me met een KTM 1290 superduke kreeg laatst een wok melding voor rijden met aftermarket uitlaat zoder killer.
Ik heb zelf een jaar of 4 met hotcams gereden zonder killer (onderop 'for racing use only' ) ook regelmatig in dld echt nooit problemen mee gehad. Als je daar de groepjes Harleys hoort rijden hoef je je nergens zorgen om te maken.
Mocht je aangehouden worden en ze doen moeilijk heb je gewoon echt pech.
 
In Nederland is een E-keur nog niet verplicht, als je gecontroleerd wordt en ze meten teveel geluid ben je wel de sjaak.
En meten met geijkte apparatuur, niet met een appie op de smartphone van de agent.
 
gisteren gespot, een volledig grijze (zilveren) vtr met volgens mij 2 brothers dempers geparkeerd gespot aan de leimuiderdijk in Rijsenhout, wie o wie??
 
gisteren gespot, een volledig grijze (zilveren) vtr met volgens mij 2 brothers dempers geparkeerd gespot aan de leimuiderdijk in Rijsenhout, wie o wie??
Niet van mij, maar het valt mij op dat ik tijdens het touren maar heel weinig SPs tegen kom. Wel een heleboel BMW tour of adventure modellen. Sinds het begin van het seizoen pas een maal een rode SP1 gezien in de omgeving van Nieuwegein. We zijn in ieder geval wel lekker exclusief onderweg 😎
 
Er werd niet eens gemeten, geen killer erin, wok melding.


Als de uitlaat een montagegaatje heeft dan is het een appeltje eitje voor de politie om bast te stellen dat de db killer verwijderd is.
Als je persé toch zonder wilt rijden, pak dan een kort stukkie alu buis van pak m beet 8cm en monteer die -zwartegespoten- als nepper... _O-
 
Als de uitlaat een montagegaatje heeft dan is het een appeltje eitje voor de politie om bast te stellen dat de db killer verwijderd is.
Als je persé toch zonder wilt rijden, pak dan een kort stukkie alu buis van pak m beet 8cm en monteer die -zwartegespoten- als nepper... _O-
de db killer van mijn triumph is ook niet langer dan...5 cm denk ik....speciale duitsche uitvoering :)
 
Er werd niet eens gemeten, geen killer erin, wok melding.
Aha,
Dat was jij toch in Utrecht geloof ik, uitlaat in beslag genomen en later spoorloos?
Ik kan me dat topic nog herinneren.

Maar bij een rechter zijn ze kanlos zonder meting met geijkte apparatuur, daar zijn ook al diverse topic over volgeschreven.
Helaas, voor de burger, liegen agenten er ook gewoon op los als het zo uitkomt.
Het zijn net mensen. :+
 
Aha,
Dat was jij toch in Utrecht geloof ik, uitlaat in beslag genomen en later spoorloos?
Ik kan me dat topic nog herinneren.

Maar bij een rechter zijn ze kanlos zonder meting met geijkte apparatuur, daar zijn ook al diverse topic over volgeschreven.
Helaas, voor de burger, liegen agenten er ook gewoon op los als het zo uitkomt.
Het zijn net mensen. :+
Nee dat was 'isdatzo' dacht ik..
Ja dat was een stevig topic idd!
 
vandaag de SP maar eens flink schoongemaakt. de tip voor de remklauwen met de oven reiniger van de action, Briljant!! zien er weer als nieuw uit.
ook had ik onderaan mijn frame een bruin spoor lopen nadat mijn tank had gelekt. ook dit is weer weg nu. hij staat er weer mooi bij
vtr.jpg
vtr 2.jpg
 
heeft iemand hier een QS push aangesloten op een PC3-usb die zijn instellingen met mij wil delen?
het gaat om de onderbreking tijden in milliseconden. ik heb er net 1 aangeschaft en heb geen idee wat de instellingen zijn.
 
Nice, ik dacht eerst ff dat het een minimeet bij Goedhart was, maar bij het googelen van de coordinaten, was dat een andere lokatie. Was lekker weer voor een rit vandaag :]
Had best wel er tussenuit gewild, maar zat met kids in het zwembad in de tuin die ik in de gaten moest houden, heb de SP eind van de middag nog maar even uit de schuur getrokken om te wassen, een demperbeugel aan te draaien en de undertail nog op een extra plek vast te zetten. Apparaat staat er weer bling bij, klaar voor de volgende rit :)
Wellicht morgen nog even ermee op pad :]
 
60DA5C06-D9B4-4203-92B7-889F65235A9A.jpeg
Na een weekendje in de eifel rook ik een brandluchtje, zo ziet de stekker die van mijn spanningsregelaar komt eruit. Betekend dit dat mijn spanningsregelaat overleden is?
 
Bekijk bijlage 1507109Na een weekendje in de eifel rook ik een brandluchtje, zo ziet de stekker die van mijn spanningsregelaar komt eruit. Betekend dit dat mijn spanningsregelaat overleden is?
het hoeft niet...het kan wel....
dit is typisch te heet door overgangsweerstand...
meten is ook in dit geval weten.
de stekker moet je toch vervangen, er helemaal tussenuit is nog beter door te solderen
laadspanning meten op je accu.
dan laadspanning meten op die drie gele draden, als dat ok is...dan is er waarschijnlijk niks kapot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan