Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

IMG-20220510-WA0012.jpg


Rugzaktoerist (frame uit 360 beelden van Vuurbloed)
 
Het lijkt erop dat mijn oliekeerring achter mijn voorste tandwiel lekt. Alleen na het rijden die ik een klein oliespoortje. Mijn ketting lijkt niet te strak te staan afgesteld.
Heeft een van jullie dit probleem ook gehad en is dit te fixen zonder het blok te splitsen? Volgende maand een ritje naar goodwood (GB) op de planning staan...
ik heb net van 2 blokken 1 goede gemaakt. bij mij was de 3de versnelling niet goed meer in combinatie met een ingesleten vork wat al helemaal niet goed is. maar daarbij heb ik de blokken gespitst om de versnellingstandwielen over te zetten en kan je vertellen dat het zwarte vlak wat achter je voortandwiel zit is een rubberen keerring. als hij daar op lekt moet het blok gespitst worden. op een andere manier is deze niet te vervangen.
 
Heb de vtr sp1 weer terug het spyball alarm had kortsluiting en heeft de powercomander 3 ook maar mee int graf genomen, das wel jammer.
Was mooi op de bank afgesteld in goes.
Maar kan er weer mee rijden het weer is mooi de laatste tijd😄
 
Heb de vtr sp1 weer terug het spyball alarm had kortsluiting en heeft de powercomander 3 ook maar mee int graf genomen, das wel jammer.
Was mooi op de bank afgesteld in goes.
Maar kan er weer mee rijden het weer is mooi de laatste tijd😄
mijn power commander 3 zorgde ook voor ellende
 
Zou bijna gaan denken ,alles wat niet origineel op de honda hoort dat kan ellende veroorzaken ,
Heb zelf ook aan de kant gestaan paar weekjes geleden startprobleem met de sp2 Hopenlijk nu weer verholpen met nieuwe accu die er origineel in hoort
Volgens de beste ANWB man die me weer opgang moest helpen ergens in Tholen
Was de accu veel te klein te ligt en ook
Gevaarlijk
 
Goedenavond,
Rijdt er iemand met de 520 conversie? Waar hebben jullie dit besteld?
Kom wel wat tegen maar niet in combinatie met tandwielen.
 
.
@grassbiker
Welke had je er dan in?
Was eigenlijk een prima accu ,alleen bij stationaar draaien en dan ook je licht aan, en wat aan je carmin rommelen
En dan zet je even je motor stil omdat de rest van de groep wat meer tijd nodig heeft dan heeft hij even later te weinig over om nog de sp te starten
Ben er zelf niet de man naar om merken in een slecht daglicht te zetten accu spanningsregelaar acculader moeten volgens mij goed matchen , en daar zullen ze bij Honda wel goed over nagedacht hebben dus eigenlijk moet ik daar zelf van geleerd hebben , en proberen dit te voorkomen
 
Goedenavond,
Rijdt er iemand met de 520 conversie? Waar hebben jullie dit besteld?
Kom wel wat tegen maar niet in combinatie met tandwielen.
ja zeker merk is did zvmx o ring ik heb een 43 tands achtertandwiel en 108 schakels in combinatie met de sp2 achterbrug en besteld bij postma motoren. maar moet online geen probleem zijn. de tandwielen heb ik er los bij besteld. deze zijn van Rental.
 
Op de site van nr1 motor kun je ook wel een 520 kettingset samenstellen voor de sp vermoed ik.
Zelf niet geprobeerd heb een did 530 xring met 16-42 verhouding gekocht de laatste keer.
 
Toch blij dat ik hem vervangen heb, je ziet toch al wat verkleuring aan de stekker aan draden.

Ketting en tandwielen besteld bij nr1👍🏻
 

Bijlagen

  • 20220514_132257.jpg
    20220514_132257.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 27
  • 20220514_132310.jpg
    20220514_132310.jpg
    44,9 KB · Weergaven: 27
  • 20220514_132323.jpg
    20220514_132323.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 28
ik heb net van 2 blokken 1 goede gemaakt. bij mij was de 3de versnelling niet goed meer in combinatie met een ingesleten vork wat al helemaal niet goed is. maar daarbij heb ik de blokken gespitst om de versnellingstandwielen over te zetten en kan je vertellen dat het zwarte vlak wat achter je voortandwiel zit is een rubberen keerring. als hij daar op lekt moet het blok gespitst worden. op een andere manier is deze niet te vervangen.
Zojuist weer de boel opengehad een schoongemaakt. Lijkt gelukkig niet de keerring van het tandwiel te zijn. Onderste bout van de tandwielcover is in iedergeval zeiknat na een lange rit... Weer even doorzoeken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan