Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Ik heb een husaberg van 2002, ik wil de kop eraf halen, nu is mijn vraag; hoe krijg ik de nokkenasketting eraf, of moet ik er een schakel tussen uit halen?
Ik heb het nu wel gehad met het blok wat nu in mijn frame hangt.
Lijkt wel alsof ik ergens een overdruk heb ofzo, hij gooit veel olie omhoog de luchtfilter bak in, en lekt olie uit de kickstarter seal en het decompressiesysteem. Ben het nu zat, ga dit blok van de week uit mn frame halen en haast maken met het nieuwe blok (zit jammergenoeg te wachten op onderdelen).
Ga dit weekend eerst de carb er maar onderuit halen om deze op te sturen naar VHM om hem op te boren.
Heb je het olie menbraampje vervangen (is dat plaatje wat op tegen je middencarter zit).
Die zorgt er voor dat je olie aan de oliepomp kant blijft zitten. Als die niet goed werkt heb je kans dat er te veel olie onder je krukas komt en je bij een neergaande zuiger dus meer drukt krijgt.
Toruwens mijn husa lekt ook olie uit de kickstarter as..... is gewoon een kwaaltje denk ik. Lekker laten lekken en je moet toch tijdig de olie vervangen.
Dat niet, maar het blok wat lekte is er toch al onderuit. Ga het opnieuw opgebouwde blok eronder hangen. komende dinsdag komen er eindelijk onderdelen aan uit Engeland.
Membraampje heb ik wel besteld voor het nieuwe blok dus daar gaat sowiezo een nieuwe in.
Zit alleen nog ff te twijfelen of ik ook een slipperclutch aanschaf.. Het is natuurlijk wel supervet, en het ontlast je blok. Maar is wel 750e...
maakt volgens mij niet veel uit met ontlasten van het blok..... of je nu zelf de koppeling laat slippen of dat de koppeling het zelf doet.......
Tis iig PORNO spul! en het driften gaat er een heeeeeel stuk makkelijker mee.
sorry jongens,
heb de fotos doorgestuurd naar KX500 om te vragen om ze op jullie topic te zetten,
want ik ken er geen zak van...
staat wel reeds op www.2dehands.be
16 mei kan er weer gereden worden op clastres (groot circuit)
70€ beetje ver voor Nl'ers maar zeker de moeite met de husaberg
Is niet met trackdays.. (trackdays is 75€)Is dat met trackdays.be of zijn de prijzen daar verhoogd? (meer dan verdubbeld tov de vorige keer??)
Is niet met trackdays.. (trackdays is 75€)
Maar weet ook niet waarom het zoveel is zonder organisatie (of met welke organisatie het dan wel is )
Op het andere circuit in clastres (met offroad) mag je niet meer rijden zonder abonement is 103€/jaar
Die 35€ was uitzonderlijk ik heb daar al 3x 75 betaald met trackdays 1x 35 (toen jij er was) binnen 2 weken 70€ zonder op voorhand inschrijvenOh ok, 103e per jaar valt nog wel mee vind ik.
De vorige keer toen ik daar ben gaan rijden was het 35e voor een complete dag?
Misschien daar ook de crisis toegeslagen??
Ik ben opzoek naar zo'n achterlamp:
[afbeelding]
Ik heb ze ook al op KTM's gezien maar waar kan ik zoiets krijgen? op ebay kan ik niks vinden
nope! het zijn straatlegale shinkos !Dat zijn toch de nieuwe straatlegale michelins ?? ( vergelijkbaar met de maxxis pre-cut)
bevallen ze een beetje?