Thanks, normaal zou er bij 24k een service melding komen. Die zit er niet meer in, kan ik er dan vanuit gaan dat hij kleppen en riemen gehad heeft aangezien alleen Ducati dealers de melding kunnen verwijderen?1100 uit 2008 heeft volgens mij nog de oude onderhouds interval
Dus bij 12000/24000 enz
Een grote beurt is stevig aan de prijs ,dus kijk even of die al een beurt heeft gehad
Thanks, normaal zou er bij 24k een service melding komen. Die zit er niet meer in, kan ik er dan vanuit gaan dat hij kleppen en riemen gehad heeft aangezien alleen Ducati dealers de melding kunnen verwijderen?
Of heb ik het dan flink mis?
Was via eBay bij een Frans bedrijf (jumpmancorp)
Had eerst een verkeerde besteld maar een mail daarheen en alles kwam goed.
Wat betreft de voorknippers, die zitten echt wel goed vast gemonteerd hoor. Rizoma is goed spul (heb je al een pb gestuurd)
Ik heb de hyper gekocht voor minder dan de helft van de marktwaarde (op belgisch kenteken). Hij rijdt perfect en doet geen rare dingen. Het is een S dus ik had de gedachte er bij dat als hij niet goed is de onderdelen nog steeds ruim over de prijs heen ga die ik betaald heb.Ik zou er niet van uit gaan dat alles gedaan is. Boekje met af gestempelde beurtjes is waar je voor moet gaan.
Als ik het niet duidelijk krijg dan zal ik de riemen maar gewoon vervangen en de klepspeling checken.\
Ander vet en\of minder vet wil ook wel eens helpen. Keertje ketting echt schoonmaken en dun laagje vet , meestal blijft het dan op de ketting en niet om je oren.Even een paar vraagjes hier aan de Hyper 821 eigenaars/kenners, is er een betere ketting en achtertandwiel afscherming te verkrijgen voor dit type motor, of heeft iemand hier zelf al wat voor in mekaar geknutseld? Dit ter voorkoming van kettingvet dat naar plaatsen wordt geslingerd waar ik het liever niet heb?
Andere vraag: Zijn er mensen die een radiateur beschermer hebben geplaatst? zoja, welk merk, hoe is de pasvorm en heb je er misschien een foto van?
Bedankt voor je antwoord, maar ketting schoonmaken gebeurt bij mij vaker dan eigenlijk nodig is, waardoor hij er dus uitziet alsof hij net uit de verpakking komt.Ander vet en\of minder vet wil ook wel eens helpen. Keertje ketting echt schoonmaken en dun laagje vet , meestal blijft het dan op de ketting en niet om je oren.
Ja dit rooster ziet er netjes uit, past ook mooi bij het geheel.https://gegshop.nl/155363-tm_thickb...lok-beschermer-kit-ducati-hypermotard-821.jpg
Ik heb deze beschermer erop zitten
Past goed en ziet er netjes uit
Ik had na een maand al steenslag op mijn oliekoeler (939) daarom toen gelijk een bescherm set gekocht
Als ik er dermate weinig vet op ga aanbrengen dat het er niet af slingert, dan zit er na mijn mening te weinig op. Dikker/stugger/kleveriger vet geeft als resultaat een ketting die veel zand en vuil aantrekt, met een hoger slijtage gehalte tot gevolg.
Hallo nog leven in de brouwerij hier ?
Ben nieuw hier en vorige week trotse bezitter geworden van deze mooie hyper
Het is winter dus tijd om na te denken en af te vragen wat de motor moet worden voor het volgende seizoendus enorme keuze stress
Kom ik uit om een hypermotard 939 sp (tweedehands)maar voor dat geld kan ik ook gaan kijken voor een nieuwe hypermotard 950 (geen sp).
Nu moet ik nog wel ff sparenmaar met mijn huidige budget en inruil kan ik ook voor een 821 sp gaan en nog wat investeren in onderhoud en leuke extra's
Wat zouden jullie kiezen? zijn er nog bepaalde minpunten aan modellen of bouwjaren?