Dutch Racefans
Rookie
- 3 dec 2021
- 5
- 3
Ik hoor meerdere rijders die bij meerdere organisaties hun wedstrijden pakken.RSZ gaat ook weer wat minder geld in om en willen dus ook minder uitgeven voor de baan.
Daarom denk ik buitenland misschien mee rijden.
Je mag 3x met daglicentie rijden toch? Dan misschien nog een Assen om eens te kijken waar ik daar sta qua niveau.
Endurance van idc of rsz?Il wil dit jaar een seizoen IDC gaan rijden en wellicht een enkele ZAC wedstrijd en natuurlijk de Endurance
www.leanangle.nlKomend seizoen ga ik IDC rijden (en af en toe ZAC), ik begrijp dat je een aparte kleur nummersticker per klasse nodig hebt. Waar kun je die bestellen in de juiste grootte en kleur?
Ik zie geen stickers
Ik zie geen stickers
Inloggen, dan op het poppetje rechtsbovenin drukken, naar bestellingen en dan naar licentie aanvragen.Kan iemand me vertellen hoe je een daglicentie bij het IDC krijgt?
Ik zie staan "via deze site" maar nergens verder iets? Gewoon mailen?
Gevonden! Thanks!Inloggen, dan op het poppetje rechtsbovenin drukken, naar bestellingen en dan naar licentie aanvragen.
Volgens mij nog niet bekendGevonden! Thanks!
Edit: Vervolg vraag, iemand een idee hoe nu de races van Oschersleben en Nurburgring er qua dag indeling uitziet?
Voorlopig tijdschema Oschersleben: https://www.art-motor.de/home/wp-content/uploads/ZP-Festival-ITALIA-Oschersleben-2022.pdf
Beter kan je dan ook de vrij sessies erbij boeken van de organisatie welke die dag organiseert. Dan heb je tenminste goed rijtijd die dagen. Anders kan er wel 4 uur tussen de sessies van idc zitten.Nice!
Oke samengevat dus geen 4 dagen maar 3 met:
Vrijdag:
15m VT
20m Q1
Dan 2e dag:
20m Q2
25m Race 1
3e dag:
10m Warm up
35m Race 2
Nog ff over nadenken of de reis de rijtijd waard is. Nurnbergring is een stuk dichterbij en wss met vergelijkbare rijtijd.
Keuzes keuzes!
Zit ik idd al naar te kijken. Maar in je eentje niet echt interessant ivm de spreiding.Beter kan je dan ook de vrij sessies erbij boeken van de organisatie welke die dag organiseert. Dan heb je tenminste goed rijtijd die dagen. Anders kan er wel 4 uur tussen de sessies van idc zitten.
En het is een leuke baan.Zit ik idd al naar te kijken. Maar in je eentje niet echt interessant ivm de spreiding.
Maar komt wellicht goed!
Nurnbergring is een stuk dichterbij en vind ik weinig rijden minder een probleem.
Sowieso, nieuwe banen altijd goed.En het is een leuke baan.(Behalve in de regen )
Blijft het nog steeds ver rijden voor de paar sessies met de race.Je kunt altijd eerst eens gaan trainen, wij gaan (net als voorgaande jaren) 2 dagen in april naar Ossie:
Klopt, maar als je meer voorin kunt rijden, doordat je eerst 2 dagen hebt kunnen trainen, dan vind ik het de moeite waardBlijft het nog steeds ver rijden voor de paar sessies met de race.
Maar gisteravond Nurnburg geboekt!
Oh als ik idc competitie zou rijden zeker! Maar in dit geval is het voor mij voor de leuk dan is het de uitgave niet waard.Klopt, maar als je meer voorin kunt rijden, doordat je eerst 2 dagen hebt kunnen trainen, dan vind ik het de moeite waard
Dan zouden we elkaar kunnen zien op de ring daar
Supersport 600.Is geen makkelijk baantje om te leren, maar wel fun, zeker de lange layout die we rijden. Welke klasse rij je in? Check anders mijn site en de videos die ik vorig jaar onboard heb gemaakt, kun je vast de baan leren