Het grote IDC topic

En ik lees het misschien niet goed maar banden dus t/m de 501 nog zonder sticker te rijden daarna moet je ze via tracksupport kopen.

Wat ik niet zeker lees is hoe het nu met de overige universele delen zit? Ja op circuit alleen via TS maar verder?
 
Eerste 3 wedstrijden worden vrijgesteld van rijden met IDC bandensticker (en 501) om eventueel oude voorraad op te maken, dan verplicht alles via Tracksupport.

Over onderdelen mij ook niet geheel duidelijk… leveren zij via tracksupport?
 
Alleen banden via track support, andere onderdelen mogen overal vergaan komen. Ik heb dit jaar met veel plezier idc gereden en zou het liefst dat weer doen. Maar ik Koop geen licentie voor de prijzen bij hun bekend zijn. Maar waarschijnlijk is er geen zac aan 😉
 
  • Haha
Waarderingen: M14
Maar nog steeds zijn de andere banden verkopers niet welkom tijdend de idc dagen.
 
Het lijkt erop dat een flink aantal IDC Superbike rijders stopt of overstapt naar een andere organisatie.
Zonder namen te noemen weet ik van zeker 6 rijders uit de top 10 die vertrekken.
Helaas lijkt me dit toch mede een reactie op de Tracksupport plannen, ondanks het terugtrekken hiervan.
Benieuwd wie er in de andere klassen overstappen naar een andere organisatie.
 
Probleem bij meer buitenlandse wedstrijden is voor de organisatie vaak dat weinig rijders zich inschrijven en dat hierdoor de kosten te hoog zijn.
En de laatste 2 seizoenen zit je natuurlijk met allerlei corona maatregelen.
Dat kun je een organisatie niet aanrekenen.
 
Probleem bij meer buitenlandse wedstrijden is voor de organisatie vaak dat weinig rijders zich inschrijven en dat hierdoor de kosten te hoog zijn.
En de laatste 2 seizoenen zit je natuurlijk met allerlei corona maatregelen.
Dat kun je een organisatie niet aanrekenen.
Ik heb het dan ook over de verdeling.
Dus doe dan 2x Assen, Oschersleben, 2x Assen, Nurnberg, 2x Assen.
En ja ik weet dat je ook maar afhankelijk bent van de beschikbare dagen maar verandert niets aan het feit dat het geen leuke kalender is.

Denk dat ik dan ga kijken om misschien Oschersleben en/of Nurnberg mee te rijden.
 
Ik heb het dan ook over de verdeling.
Dus doe dan 2x Assen, Oschersleben, 2x Assen, Nurnberg, 2x Assen.
En ja ik weet dat je ook maar afhankelijk bent van de beschikbare dagen maar verandert niets aan het feit dat het geen leuke kalender is.
Je geeft het antwoord zelf al, afhankelijk van andere organisaties
 
Vind

Qua buitenlandse wedstrijden vind ik dat IDC wel mooie banen heeft uitgekozen, als je het vergelijkt met ZAC.
RSZ gaat ook weer wat minder geld in om en willen dus ook minder uitgeven voor de baan.

Daarom denk ik buitenland misschien mee rijden.
Je mag 3x met daglicentie rijden toch? Dan misschien nog een Assen om eens te kijken waar ik daar sta qua niveau.
 
RSZ gaat ook weer wat minder geld in om en willen dus ook minder uitgeven voor de baan.

Daarom denk ik buitenland misschien mee rijden.
Je mag 3x met daglicentie rijden toch? Dan misschien nog een Assen om eens te kijken waar ik daar sta qua niveau.
Snap ik maar vind het wel jammer !
Wil ook een volledig seizoen ZAC en IDC losse wedstrijden meepakken.
Oschersleben lijkt me vet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan