Het Grote Kawasaki W650 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mensen,


mijn vriendin zou wel W650 willen rijden :)

Weet iemand er misschien één te koop te staan in de buurt van ROtterdam of Zoetermeer ?


Paul.
 
Sorry mensen; had even een paar plaatjes van de Kawa-dag van 31 mei jl. willen posten, maar ik moet m'n huiswerk nog even overdoen. Op de onderstaande manier blijft er te weinig van over.

alsderookomjehoofdisverdj5.th.jpg


Groeten,
ScH.
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal, *O*

Ik was zaterdag bij KAWA dag en was TOP, ook een aantal bekende gezien en gesprokken en nooit zoo veel W650 bij elkaar gezien.
Aantaal foto's van ScH gekregen en een van plaats ik vast om te oefenen.
Gisteren heb ik met Mijn SACHS 800 ook rond gereden alleen was het te druk.
KAWADAG1.JPG

SACHS5.JPG
 
Hoi Iedereen,
Nou we staan er mooi op hoor, dank ook aan Ron (foto's) En Nol voor de organisatie!
Ik heb gisteren ook nog ff 220 km. op mijn speeltje gereden, met een smile van oor tot
oor! :]
Lekker getoerd.
Ben trouwens zooo blij met mijn nwe. Lucas blokjes... Ik denk dat ze me gered hebben!
O-)
Ik moest echt een noodstop maken voor een oud vrouwtje op fiets, Ik reed op voorrangsweg, erg rustig , oma keek links en rechts, en stak pal voor me over! :(

Scheelde echt nog geen meter!! Zelfs na dit voorval had ze nx in de gaten en sukkelde gewoon door! Thanks to the sinterblocks!

grt.
Ger.
 
Zo wat is het stilletjes in de W650 wereld ? Allemaal aan het rijden ?

Anyway, ik ontdekte een nieuwe W community :

www.w650.it

De jongens daar hebben zich samengeslagen met de Fransozen om in Juni 2009 een mega Europees W650 treffen te organiseren. De Duitsers en Engelsen zijn ook al verwittigd.

Het zou ergens in centraal Europa gepland worden, wellicht de Vogezen (mooie streek hoor, lekkere baantjes ...)

Benieuwd en ik kijk wel op alle sites om het wat in de gaten te houden.

J
PS: ik heb de link toegevoegd in de 1ste post van deze thread, daar vind je interessante links.
 
Hey guys,

net terug van een weekje passen rijden in de Oostenrijkse / Zwitserse / Italiaanse alpen, dus ik wil even een paar plaatjes delen van dit ultime motor-genot.

Het W-tje heeft zich weer van zijn beste kant laten zien, al waren 2600km met clip-ons misschien wat veel van het goeie. Maar daar hebben ze ibuprofen voor uitgevonden :]

enjoy!

Foto-RBQSQOO8.jpg


Foto-EXDYL4NJ.jpg


Foto-FVFE3JX4.jpg


Foto-KLVOLXPH.jpg


Foto-4YBC77XC.jpg


Foto-6WDKYOVE.jpg


Foto-TJO73JHR.jpg
 
In bangkok zag ik een kawa w600 staan.
Ik kende de fiets niet maar ik vond het een schoonheid.
Terug in Nederland ben ik gaan googlen en vond ik de w650.
Ik zou graag wat meer info willen. hoe is onderhoud (ik ben geen sleutelaar), rijkenmerken? etc.
wat maakt het rijden bijzonder ?

Ik heb de afgelopen jaren honda cb750 uit jaren 79 gereden en ik zou graag een wat nieuwere (lees onderhoudsvrijere) motor willen. is de w650 dan een goede keuze ?

ik hoor graag van jullie!

arjen
 
Hoi Arjen,

De W650 is een leuke keuze voor een niet sleutelaar. Simpel en goedkoop in onderhoud, makkelijk hanteerbaar en genoeg kracht over het hele toerengebied om vlot vooruit te gaan.

Probeer er eentje voor een proefrit te strikken en je wil nooit meer wat anders :-)

Lees ook eens door alle berichten en links hier (eerste pagina), dan je al een aardig beeld vormen.

J.
 
Hoi,

Ik rijd nu een tijdje rond op m'n W650 en bevalt erg goed. Om het stuur gedrag te verbeteren wil ik er een ander stuur op zetten. Momenteel heb ik nog een hoog stuur.
Heeft iemand hier ervaring met de Ace Bars van de w650shop?

Groeten,
Kahuna
 
oke,

fijn om te lezen!

Ik ga mijn ogen uitkijken en sparen, want ze zijn niet goedkoop.

hebben jullie ervaring met een w650 in duitsland kopen ?
of andere tips ?

ik hoor graag van jullie,

met groet, arjen
 
Hoi,

Ik rijd nu een tijdje rond op m'n W650 en bevalt erg goed. Om het stuur gedrag te verbeteren wil ik er een ander stuur op zetten. Momenteel heb ik nog een hoog stuur.
Heeft iemand hier ervaring met de Ace Bars van de w650shop?

Groeten,
Kahuna

Persoonlijk geen ervaring met de Ace Bars, wel met clip-ons.
Als je een stukje terugbladert naar blz 22, kun je lezen wat een ieders gedachten over het stuur zijn.
Moet zeggen dat ik, zelfs na een vakantietrip van 2600 km nog steeds blij met mijn stuurtje ben. Met een iets hoger stuur, stuurt ie welliswaar wat beter en heb je iets minder snel last van je polsen. Maar daarentegen kun je met clip-ons/ ace bars wel eindelijk gas geven en waai je er niet vanaf 80 km/h vanaf. Doet ook wonderen voor de topsnelheid }) En daarbij ziet de fiets er een stuk stoerder uit. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
 
W's in Duitsland
Er staat een W te koop :
Forumsmotorradmarkt » VERKAUFE MEINE " W "

4000 Euro, ze is 8 jaar oud maar met minder dan 5000km lijkt me dat niet verkeerd als ze in inderdaad in goede toestand is.

Ander Stuur
Zelf reed ik 7 jaar met clip-on op de W (ben nu aan het terug bouwen naar hoog stuur).
De ace bars hebben een aantal praktische voordelen :
- eenvoudigere installatie
- meer rijcomfort dan clipons
- wellicht moet je de draaicirkel niet opofferen (wat je wel moet doen met clip ons, anders slaat in die tank)
- stabiliteit bij hoge snelheid (net als met clip ons)
Succes,
J.
 
Verkoop : Raask RearSets voor W650.

Hallo,
Ik verkoop mn Raask Rear Sets, je kan het model hier zien :

Cafe Racer

M'n W is nu cafe-racer af ... en min of meer terug origineel.

Graag reactie via PM of email

:W
J.

Mail is in je box. Hoezo heb je je cafe racer weer terug gebouwd? Ander werk gevonden (zie profiel)? :)
 
Hoi,

-de clip-ons zijn er af, hoge stuur er weer op.
-rear sets zijn er af, originele er weer op

voor de rest, blijft ze zoals ze is (lucas licht achteraan, kleinere richtingaanwijzers & open uitlaten )

2 redenen :

1.De kinderen hebben de leeftijd om al eens mee te rijden en dan is een cafe racer geen goed idee.
2. Ik begin een classic racing carriere en dan heb je geen Cafe Racer meer nodig maar een Road Racer ... *O*

j.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan