Het Grote Kawasaki W650 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx, mijn vriendin vraagt zich al af wat ik daar eigenlijk de hele tijd zit te wrijven, "er verandert toch niets, het blijft gewoon een stuk metaal" B| ;)
 
Laatst bewerkt:
K zou zeggen: laat haar eens proberen, misschien begrijpt ze het dan! (En anders ben je in ieder geval weer een eind opgeschoten)
 
Als ik een gok moet doen denk ik ook niet dat de prijzen onmiddellijk gaan zakken.
Ik vind persoonlijk dat de 800 toch wel wat meer nadelen heeft, injectie ipv carburators, minder PK, geen kickstarter...
Optisch ziet hij er natuurlijk wel goed uit!

Importeren uit Frankrijk is inderdaad geen probleem maar wordt voor de Nederlanders wel een serieus afstandje op en af... Niets is onmogelijk natuurlijk ;)

Ligt een beetje aan waar in Frankrijk, Parijs is voor mij een stuk dichterbij dan Munchen.. :D
 
Ligt een beetje aan waar in Frankrijk, Parijs is voor mij een stuk dichterbij dan Munchen.. :D


Zal inderdaad wel allemaal afhangen van waar je zelf woont ;)
Maar de moraal, je vind niet veel W650's in Nederland en België dus importeren uit Duitsland/Frankrijk/... is misschien een optie...

Ik dacht dat ik hier op dit forum ooit eens de verkoopcijfers gelezen had van de W650 in de BENELUX en het waren er echt niet veel! -O-
 
De lijn van de motor en de tank vind ik heel mooi maar het zadel met die knopen vind ik nu niet zo erg geslaagd...
 
bleechkistnsitz7.jpg


Kijkt makkelijker..
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem super uitzien zonder batterij. Ziet er kilo's lichter uit. Zit zelf ook te denken om de airbox er uit te halen. Blok komt dan veel beter tot zijn recht. En dan gelijk het Clean Air systeem er af en misschien de startmotor er ook uit. De zaak een beetje vereenvoudigen!
 
@ Noezn, wat is de binnendiameter van uw stuurbuizen dan? Dat zal toch ook ongeveer 17mm zijn gok ik. Ik wou die spiegels ook bestellen, maar ik twijfelde of die er wel in kunnen..
 
Ik ben normaal ook fan van "zoveel mogelijk er uit slopen" maar uit die hoek lijkt de leegte me "te groot" ofwel ligt het aan de hoek waaronder de foto genomen is...

Deze is bijvoorbeeld ook leeg gemaakt maar vind ik prachtig (wel geen W'tje maar een andere mooie caféracer ;)):

guzzi1zy8.jpg


Ik heb wel ook al zitten denken om in de toekomst het inlaatsysteem te vervangen door kelken/KN luchtfilters/... iets wat er mooier uit ziet en wat extra vermogen is natuurlijk ook altijd leuk...

Indien iemand daar ervaring mee heeft of hetzelfde van plan is, laat maar weten ;)


@frixbit: kickstarter.de zegt: 2 Spiegel, LENKERSPIEGEL f. 22mm-Lenker, die clip ons zijn toch 22mm buitendiameter? Dacht dat sturen ofwel 25.4mm ofwel 22mm zijn. Vermoed dus dat ze het over de buitendiameter hebben en dat die wel zullen passen. Als ze aangekomen zijn kan ik het onmiddellijk testen, ik laat het dan weten!
Ben jij al begonnen aan je kroonplaat?

Grtz
 
Laatst bewerkt:
2x goed nieuws, mijn nummerplaat is (eindelijk) binnen bij de verzekeraar en hier net op het bedrijf een levering gekregen uit duitsland. Die mannen van kickstarter leveren wel heel erg snel!
Vlugvlug eens gezien en alles is op het eerste zicht aanwezig.

Dit wordt :] :] :] en klussen dit weekend ;)
Eindelijk!!
 
Laatst bewerkt:
HIP, HIP, HIP HOERA *O* *O* *O* nu hoor je echt bij ( grapje) veel plezier met klussen en met je eerste proef :] :] :] in nieuwe entourage.

Tjonge jonge, is gewoon niet te volgen zo snel gaat het tegenwoordig op dit forum met extra adrenaline en verse infuus.

Die W650 in Frankrijk is echt een platje met een mooie km stand en voor dat geld ( kan altijd nog wat vanaf ) vind je het niet snel ergens anders ( denk dat je met BPM en op kenteken zo ± 350 euris erbij komt).

Die caferacer uit Duitsland, wat een mooie ding :9~ :9~ :9~ door alles wat overbodig is weg te laten ( maar war is elektronica voor accu gebleven :? :? :? ) echt zo een puur motor en nog mooie trommelrem voor :9 :9 :9
Groeten
Iwan
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraag aan alle W650 rijders. Ik las ergens dat deze motor niet echt geschikt is voor lange mensen vanwege de zitpositie en de tankpads die dan in de weg zouden zitten. Ik ben 1.90 lang en vroeg me af of iemand daar iets over kan zeggen? Het wordt mijn eerste motor dus heb ik nog geen vergelijkingsmateriaal...

Groeten,
jan
 
Ik ben er nog niet aan begonnen, nee. Heb de carburatoren eruit gehaald (en dus ook heel het luchtfilterhuis) Ik wou verleden week een ritje maken en hij draaide niet mooi. Met choke op haalde hij maar een 1500 toeren, en eens rijdend geraakte ik niet boven de 60 km/h dus dat moet ik allemaal eens kuisen. Uiteindelijk is deze w650 voor een carburator model echt wel modern hoor. Gaskleppositiesensor en inlaattemperatuursensor voor ontstekingstijdstip en duur te bepalen, verwarmde venturi's (waarvan bij mij 1 verwarmingsweerstand kapot is blijkbaar :( )... Ik had het niet verwacht toen ik em kocht..
Enkel de benzinetoevoer is nog mechanisch..
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf ben 1m 80 en dat gaat goed. Al denk ik ook wel dat je best niet veel groter bent. Ik zou zeggen ga eens proberen bij iemand? Er zullen wel mensen niet te ver van Utrecht zitten vermoed ik?
 
Een vriend van me is 1.90 en ik moet bekennen dat het eigenlijk niet uit ziet als hij op mijn motor zit.
Het is nou eenmaal een vrij kleine motor. Een nieuwe Bonneville zou waarschijnlijk een stuk beter passen.
 
Wellicht kun je een keer bij mij kijken , ik woon in de buurt en zit er aan te denken mijn W te verkopen wellicht is het iets voor jou
 
Een vriend van me is 1.90 en ik moet bekennen dat het eigenlijk niet uit ziet als hij op mijn motor zit.
Het is nou eenmaal een vrij kleine motor. Een nieuwe Bonneville zou waarschijnlijk een stuk beter passen.

Hoi Luckypete,
Een Bonneville is lager dan een W650 toch? Heb er wel eens opgezeten en dat voelt best wel laag. Wellicht is een Triumph Scrambler beter voor me... maar wil eigenlijk echt een W650.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan